13.08.

65 7 0
                                    

13.08.2021

Pamiętniku, właśnie rozmawiałem z tatą, dał mi szansę na udowodnienie, że potrafię być odpowiedzialny i pozwolił mi zamieszkać samemu!
Był bardzo zdziwiony, jak powiedziałem, że chcę zamieszkać w Korei, no bo to w końcu wyprowadzka do innego kraju.
Mówił, że spodziewał się wyprowadzki do jakiegoś innego miasta w Chinach.
A do Korei chcę tylko ze względu na to, że Minghao tam mieszka, a wiadomo, że za przyjacielem od pieluch pójdę wszędzie.
I stało się, jutro lecę do Korei!
Bardzo się cieszę, to pierwszy raz od kilku lat, jak czuję się taki szczęśliwy!
Tata bez problemu załatwił mi apartament i powiedział, że będzie mi miesięcznie przelewał pieniądze póki nie skończę szkoły i nie znajdę pracy.
Będę chodził do koreańskiego liceum totalnie nie znając się na tym języku.
Już pytałem Hao do jakiego liceum będzie się zapisywał i sam tam złożyłem papiery w wersji elektronicznej.
Obym trafił z nim do klasy!
Xu Minghao jest moim najlepszym przyjacielem, w Chinach mieszkaliśmy obok siebie, póki rodzice Minghao zdecydowali się przenieść do Seoulu. Nasi rodzice również się przyjaźnili, dlatego często byłem gościem w domu państwa Xu, albo to oni byli naszymi gośćmi.
Minghao jest fanem starszych zespołów kpopowych, co jest totalnym przeciwieństwem mnie, ponieważ wolę te nowsze.
Na ogół jest spokojny, w sumie jak na introwertyka przystało.
Z Hao czytamy sobie nawet w myślach, lepiej bym się czuł mając go obok siebie w szkole.
No i też totalnie nic nie umiem po koreańsku, więc byłby praktycznie moją prawą ręką.
Będę już kończył ten wpis, muszę się do końca spakować i przygotować.
Jutro czeka mnie ciężki dzień.

W świetnym humorze,
Zhang Hao.

zhang hao's secret diaryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz