Moi drodzy, dawni i świeżsi czytelnicy przygód Elenki i Yurio! Dawno żeśmy już nie rozmawiali, a ja się za wami stęskniłam. Jako, że już na stałe wracam do życia na Wattpadzie, chciałabym podzielić się z wami dwiema sprawami.
Pierwsza: myślałam, naprawdę długo i intensywnie nad rewritem tego ff, wraz z nowymi scenami i paroma zmianami. Zdaję sobie sprawę, że jest sporo błędów, czy to stylistycznych, czy wynikających z niedokładnej weryfikacji informacji. Postanowiłam jednak, że nie będę niczego zmieniać. Przypominam, że opowieść ta była pisana w 2017 roku. Chcę czasem wrócić sobie do przeszłości i porównać osiągnięty progres we własnych umiejętnościach pisarskich.
Druga sprawa: Zaczęłam publikować opowieść autorską, z którą mialam wiele zawirowań. Mnóstwo razy zaczynałam ją pisać od nowa, zmieniać pewne rzeczy, raz nawet zostawiłam ją nietkniętą przez 3 lata. Ale w końcu, dzięki inspiracji z ukochanego serialu oraz motywacji ze strony najlepszego przyjaciela, udało mi się ją skończyć! Pomożecie podbić jej trochę zasięgi? Akcja rozgrywa się w klimatach science-fiction, parę lat później w przyszłości. Historia rozpoczyna się w momencie, gdy nagle wszyscy mieszkańcy USA tracą przytomność, a odzyskuje ją jedynie pewna dziewczyna. Natomiast nigdy nie stracili jej członkowie dotąd tajnie działającej organizacji, którzy starają się rozwiązać tę dziwną sprawę. Zaciekawiłam? To zapraszam do "Cel: Przeżyć" znajdującej się na moim profilu. ^^ Dla zachęty dodam, że mamy tam hakerkę, z którą ewidentnie coś jest nie tak, parę chłopaków z tą dynamiką, w której jeden z nich jest klaunem, poważnego dowódcę, który potrafi kąsać oraz dużo więcej, z pewnością dla każdego coś się znajdzie. Muszę tylko ostrzec przed jednym: jeśli ktoś jest bardzo wrażliwy na opisy drastycznych widoków oraz tematy związane z przemocą domową, pedofilią, kazirodztwem i samobójstwem, ta książka może się okazać nie dla niego, bowiem również takie trudne tematy w niej poruszam. Ameryka nie jest w tej powieści utopią, jak często ją przedstawiają. Mam nadzieję, że skusicie się aby dać jej szansę i pozostać aż do ostatniego rozdziału 💜 Do zobaczenia w tamtejszej sekcji komentarzy!
A poza tym, dajcie również znać, jak u was. Dobrze, źle, przeżyliście pandemię, wzieliście ślub, macie dzieci? 😆
CZYTASZ
Razem na szczyt [Yuri Plisetsky x OC]
Fanfiction18.05.2017 - #91 w FANFICTION 19.05.2017 - #83 w FANFICTION Anime: Yuri!!! on Ice Pairing: Yuri Plisetsky x OC Do Zespołu Yakova dołącza nowy członek - szesnastoletnia Elena. Od zawsze podziwiała Viktora oraz jej równieśnika Yuriego, którzy byli dla...