NWA×MAL

51 20 0
                                    

"Cinta kerana Allah adalah mencintai hamba Allah kerana keimanannya dan ketaatan kepada Allah SWT."

...

NUR WARDAH ASYIKIN
×
MUHAMMAD AARON LUTFI
...


NUR WARDAH ASYIKIN
Gadis yang mempunyai rupa paras yang cantik. Sopan santun, serta mengikuti perintah agama.

MUHAMMAD AARON LUTFI
Seorang jejaka yang baik serta lemah lembut. Tidak pernah berkeras pada mana-mana gadis yang dikenalinya.

Pertemuan Wardah dan Aaron membuatkan Wardah tertanya-tanya. Siapakah gerangan lelaki itu. Masih muda tetapi sudah mempunyai anak. Soalan yang terlintas dikepalanya akhirnya terjawab apabila jejaka itu mengahwininya.

...


"Ana uhibbuka fillah.. aku mencintai kau kerana Allah. Aku berjanji akan jaga dan sayangi kau dengan setulus hati."
-MUHAMMAD AARON LUTFI

"Siapa Zarif? Anak kakak awak atau anak.."
-NUR WARDAH ASYIKIN

"Aku tidak pernah menyentuh mana-mana wanita yang tidak mempunyai hubungan yang halal dengan aku. Budak yang kau nampak masa itu anak saudara aku. Ibunya iaitu kakak aku bersama dengan suaminya meninggal dunia akibat kemalangan."
-MUHAMMAD AARON LUTFI

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Izinkan saya memperkenalkan diri saya terlebih dahulu. Lebih mesra dipanggil cikz_semut atau Rzh_Umai a.k.a Umai. Harapan saya buat pembaca yang sudi menyokong karya saya yang tidak seberapa ini, semoga anda semua sentiasa berada di dalam lindungan Allah S.W.T. Karya saya yang bertajuk Mawar Untuk Dia merupakan sebuah cerita bergenre romance. Untuk pembaca yang mengutamakan konsep islamic romance, bolehlah baca Mawar Untuk Dia. Saya masih baru dalam dunia oren. Jadi buat kalian semua yang mempunyai pengalaman menulis, bolehlah tegur dan betulkan kesilapan saya ketika menulis. Buat pembaca-pembaca yang amat saya sayangi dan hargai sekalian, dengan ini Mawar Untuk Dia membuka tirai. Semoga kalian semua suka dan berpuas hati dengan karya saya yang tidak seberapa ini.

...


NWA×MAL
__________________

Mawar Untuk Dia

ingin membuka tirai..

___________________

...

Mawar Untuk Dia (HIATUS)Where stories live. Discover now