Her sabah ki gibi sabah Adel teyzemin sesiyle uyandım.‟Hadi Mavi okula geç kalacaksın , en sonunda bu okuldan da atılacaksın .‟ Kalkmalıydım yoksa teyzemin dediği gibi devamsızlıktan bu okuldan da atılacaktım. Bu okulla birlikte toplam 5 okul değiştirdim ve hepside farklı nedenlerden dolayıydı. En sonunda sıcacık yatağımdan kalkmayı başardım. Hemen dişlerimi fırçaladım , bu diş macunlarının tadını oldum olası hiç sevmemiştim . Kahvaltı yapacak iştahım yoktu bugünlük kahvaltıyı es geçecektim çünkü hem iştahım yoktu hem de o kadar vaktim yoktu. Çantamı hazırlayıp hemen üstümü değiştirdim , okul üniformamı seviyordum çünkü rengi ve dokusu tam benlikti nakledildiğim en iyi okul buydu sanırım. Albert eniştem beni lüks arabasıyla beni yeni okulum Noble College bıraktı. Bu okul küstah ve ukala zenginlerle doluydu. Okulum adından da anlayacağınız üzere ben yabancı bir ülkede okuyorum ve yaşıyorum. Çünkü annem İngiliz ve babam Türk , annem ve babam ben daha üç yaşındayken bir kazada öldü. Ben de en yakın velime yani Adel teyzem ve Albert enişteme verildim . Teyzem ve eniştem çok zengin ve en iyiysi de çok iyi insanlarlar. Onları açıkçası çok seviyorum. Teyzem ve eniştemin hiç çocukları olmamış buyüzden de beni çok seviyorlar . Yeni okuluma adımımı attığım anda kendimi kötü hissettim . Arkamdan biri ‟Sen yeni kız olmalısın , ben Edna tanıştığımaa memnun oldum senin ismin ne ?"Evet hayırlı olsun yeni arakadaşın Mavi bu kadar dikkat çekmek zorundamıydın . Arkamı döndüm , Edna denen kız oldukça güzel ve arkadaş canlısı görünüyordu. Kızıl saçlarının bir tutamını kulağının arkasına atmış yeşil gözlerle bana meraklı meraklı bakıyordu. "Evet, sanırım öyleyim ben Mavi ben de tanıştığıma memnun oldum."diyerek soğuktan kıpkırmızı olmuş elimi uzattım.Elimi tatlı bir tebessümle sıktı. Açıkçası düşündüğüm kadar kötü bir başlangıç olmamıştı.
"Sakin ol biraz , hadi sana okulu gezdireyim beni takip et."
"Tamam ben sadece biraz heyecanlandım."Evet ilk yalanıda söylemiş oldun hayırlı uğurlu olsun.
Okulumuz dış cepedeki boyası gibi bir tonda boyanmıştı sanırım bu mavinin en güzel tonuydu. Baya büyük bir okuldu , kütüphanesinin güzelliği ve büyüklüğü karşısında ağzım açık kalmıştı doğrusu. Sınıflar 15 kişilikti ve çok güzeldi , okulun bahçesinde büyük bir basketbol sahası vardı ve sahayı gördüğüm anda hayran kaldım Edna ya " Sahada oynayabilir miyiz" diye sordum arakdan ukala bir kız bunu duymuş olacak ki "Tırnağın kırılır tatlım sonra ağlarsın seninle uğraşamayız."bu sözleri duyduğum anda öfkeyle arkama döndüm. Benimle alay eden kıza iğrenerek baktım . Kız sarışındı ve baya süslüydü bana diyeceğine aynaya baksa hiç de fena olmazdı.
"Maça ne dersin" ağzımdan tek bu cümle çıktı , kızın ismi Laura ydı isminden bile kızın şımarık biri olduğu anlaşılırdı . Bu kız kör müydü acaba kendisi baya bi sıskaydı ve ben ise uzaktan bakıldığında bile anlaşılacağı kadar kaslı ve boyluydum. Laura denen kız canına susamış olmalıydı bir pas versem on tane kemiği kırılırdı.Maçın sonucu çok da şaşırtıcı değildi maçı 64 e 15 biz kazandık sahadan havalı bir şekilde çıktım çünkü Laura denen kız okulun basketbol takımının kaptanıymış maçta bir basket bile atamayan kızdan bahsediyorum.
Neyse ki kız bahane bile üretemeden ders zili çaldı herkez sınıflarına dağıldı. Ben 11-B sınıfındaydım ilk ders Edebiyattı hocamız kumral saçlı ela gözlü çok tatlı bir kadındı . Beni de çok sevdi çünkü en sevdiğim ve en iyi olduğum ders Edebiyattı.
Okul sonunda bitti eniştem benden önce davranmış ben onu aramadan beni almaya gelmişti.Eve girdiğim anda soru yağmuruna tutuldum okulda yaptığım her şeyi detaylıca teyzeme ve enişteme anlattıktan sonra beni azat ettiler.Odamı çok özlemiştim sanki altı saat değilde bir yıldır gelmiyorsum bu odaya . Kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim bir saat kadar sıcak suyun altında bekledim . Duştan sonra kendime bir latte hazırlayıp odama geçtim karnım gurulduyordu çünkü bugün sadece bir sandiviç yemiştim. Aşçıya yemeğimi odama getirmesini söyledim , karnımı bir güzel doyurduktan sonra bir latte daha hazırlatıp bilgisayırımın karşısına geçtim. Birz sosyal medyada dolaştıktan sonra lüks villamıza en yakın kitapevlerini ve kütüphaneleri araştırdım. Ben çok fazla kitap okurdum bu yüzden evimizde bir odayı kütüphane yapmıştık. Yeni kitaplar almak istiyordum çünkü kütüphanemde ki kitapları bitirmiştim.Saat geç olduğundan kitapevine ve kütüphaneye yarın gidecektim ev öedevlerimi yaptıktan sonra son kitabımı da bitirip uzun ve güzel bir uykuya daldım...
(LÜTFEN DİĞER HİKAYELERİME DE BAKIN)
-Devamı gelecek oy vermeyi ve yorum yapamayı unutmayın -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP YİYENLER
ChickLitGarip,çok garip. Düşünsene bir kitap karşına çıkıyor yazarın ismi kayıtlarda yok ve kitabın konusu sensin ama başka bir isimle Belkide başka bir evrende o sendin...