Sabah yine beni teyzem uyandırdı bu sabah erken uyandım çünkü kahvaltı yapmak istiyordum bu sefer. Üstümü değiştirdikten sonra uzun boy aynamdan kendimi süzdüm zayıflamıştım , spor salonuna daha sık gitmeliydim ama bugün başka bir işim vardı kütüphaneye ve kitapevine gidecektim okuyacağım kitapları kendim seçmeyi daha çok seviyordum. Teyzem o harika omletinden yapmıştı aşçı olmaasına rağmen salı günleri kahvaltıyı o hazırlardı kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı hazırlayıp evden çıktım bu sabah hava güzeldi . Eniştemin bugün çok işi olduğundan okula şöförü bırakacaktı.Yol boyunca hiç konuşmadan camdan dışarıyı izledim yeni ağrıyan gün güzel geçecek gibi görünüyordu hava güzel dediğime aldırmayın ben yağmurlu havaları severim sağanak yağmur vardı bugün dışarısı mis gibi toprak kokuyordu.
Okula geldiğimde ilk göreceğim yüzün Laura gıcığının olması ne güzel. Bana dünkü maç için bir sürü bahane üretti ve beni çok bunalttı rövanş teklif etti ama bugün bir sürü işim vardı peşembeye sözleştik okulun büyük basketbol sahasında buluşacak ve maç yapacaktık bu maçı ben kazanırsam okulun basketbol takımının kaptanı ben olacaktım.Neyse ki Edna gelip beni Laura dan uzaklaştırdı .
"Ona aldırma boş konuşuyor hımm bak ilk dersimiz matematik ne güzel." diyerek yüzüklü narin parmağıyla sınıfımızı işaret etti Edna yla aynı sınıfta olmak beni bi nebze sevindirirken o gıcığın söyledikleri beni öfklendiriyordu.
"Kafama falan taktığım yok sadsece o çok gıcık ve ukala." haklısın gibi bir bakış atarken sınıfımıza girdik.Hocamız çoktan sınıfa girmişti ilk ders matematikti matematiğim iyiydi ama sabahın sekizinde matematik işlemkte çok anlamsızdı dersten hiç bir şey anlamayarak bir dersi geride bıraktım. Edna ile yemekhaneye indik ben sadece latte içtim o da sandiviç ile bir kola aldı.
Enda ile biraz dedikodu yaptık o bana okulun sevimsiz tiperini anlatırken benim aklım okuldan sonra gideceğim kitapevi ve kütüphanedeydi Edna yı ikna edip okulun görkemli kütüphanesine öğle arası gittik. Gözüme daha önce hiç görmediğim bir kitap ilişti , bu kitabın yazarını daha önce okumamış duymamıştım. Kitabı biraz inceledim kitabın adı KİTAP YİYENLER di . ödünç alacaktım ama ders zili çaldı. Eniştemin işi uzamış olacaktı ki sabah ki gibi beni yine şöförü aldı. Yol boyu hiç konuşmadan okul kütüphanesinde ki o kitabı düşündüm . Eve gelir gelmez üstümü değiştirdim ve dışarı çıktım çok işim vardı teyzemi ikna etmek kolay olmadısanki tüm ülke beni kaçırmanın yolunu aruyoru yoğun ısrarlarım sonunda arakamda bir koruma olması şartıyla izin verdi.
Arkamda korumam ile baya yürüdükten sonra ilk durağıma vardım . İlk durağım bir kitapeviydi. Kitapevinin içerisi loş bir ışıkla kaplıydı çalışana sabah okul kütüphanesinde gördüğüm kitabın ismini söyledim ve onlarda olabileceğini düşündüğümü söyledim .
" Üzgünüm küçük hanım ama o isimde ne bir kitap ne de bir yazar duydum."cevabını aldım . Birkaç klasik kitap aldığım kitapevinden hayal kırıklığı içinde çıktım diğer gittiğim tüm yerlerde de aynı cevabı almak beni öfklendirip sinirlendirdi.Eve aynı duygularla döndüm lattemi alıp odama çıktım . Çalışma masamda sabahtan beri arayıp sorduğum kitap vardı bu kitaptan teyzeme bahsetmemiştim oysa ki nasıl olurdu bu . Kitaba yaklaştım ve elime aldım. Kitabı birz inceliyince kitapta kurumamış kan izleri buldum. Bu kan izlerinden bir miktar alıp şeffaf bir torbaya koydum yarın bir hastene çalışanına verip dna testi yaptıracaktım.Kitabı okumaya karar verdim kokulu mumlarımı yakıp masama oturdum kitabı okumaya başladım. Kitap çok garipti bu kitap bana beni anlatıyordu okudukça kendimi daha iyi tanıdım. Kitapta benimle aynı isimde olmayan ama benim yaşadıklarımın aynısını yaşayan hayat hikayemiz aynı olan bir kız vardı daha düne kadar yaaşadığım herşey yazılıydı bu kitapta.Kızın ismi Mabel di, bu isimde kimseyi tanımıyordum.
Bilgisayarımın başına geçip kitabın yazarını araştırdım ama nafile bir sonuç alamadım.Çok uykum gelmişti bilgisayar başında uykuya daldım. Sabah beni teyzem uyandırdı yarı uyanık halimle kahvaltı yaptıktan sonra hazırlanıp bahçeye çıktım. Bugün okula beni eniştem bırakacaktı. Yol boyunca eniştemin sorularına cevap verdim. Sonunda okula vardığımızda ilk Edna yı gördüm selamlaştıktan sonra direk sınıfımıza geçtik.Gün boyu okul çıkışını bekledim . Okul çıkışından sonra benden büyük sağlıkçı bir arakadaşımla buluştum kan örneğini verdim bir güne sonuçların çıkacağını söyledi.Merakla bir gün bekleyecektim. Eve geçtikten sonra duş aldım. Yarın uzun ve yorucu bir gün olacaktı Laura ile rövanş maçım vardı ve sonuçlar elime ulaşacaktı. Yatağım uzanıp KİTAP YİYENLER kitabını okumaya başladım okurken uyuya kalmışım.
"Hadi Mavişim gel kahvaltını yap"Evet sabah ilk duyduğum ve kulağımı tırmalayan ses buydu.Mavişim ne ya en sevmediğim lakabım . Kahvaltımı bir güzel yaptıktan sonra üstümü değiştirdim bugün üniforma giyinmiyecekti çünkü rövanş maçım vardı Laura tüm okula duyuruştu maçımızı tüm okul bizi izleyecekti yani.Sıfır kollu LeBron James forması ve altına beyaz bir şort giyidikten sonra saçımı at kuyruğu yaprım uzun boy aynamda kendimi süzdüm. At kuyruğumdan bıraktığım perçemlerimle çook güzel olmuştum açıkçası dört gündür spor salonuna gitmemiş olsamda uzaktan bile kaslarım fark dilebilirdi . Bu sabah yine eniştem beni okula bıraktı eniştem çok gençti benimle birlikte o da spor yapardı yarın spora gitmek için sözleştik. Derslerin yarısına girmeyecektik müdiür maç için izi vermişti.
Maçımız çok çekişmeli geçmişti çünkü karşı takımda ünlü basketbolcular vardı Laura parasıyla onları da kandırmış takımına almıştı sonuç şaşırtmadı 84 e 60 biz kazandık ee kendim demem ama iyi oynarım kalan derslere girdikten sonra okuldan çıktım. Eniştemden ve teyzemden izin alarak sağlıkçı arakdaşımla buluştum kıyafetimi heyecendan değiştirmemiştim.Arkadaşım stajdan yeni çıkmış olacak ki doktor önlüğü üzerindeydi. Yanıma yaklaştı ve bana
"Neden test ettirdiğini anlamadım , sonuçta bu kanlar senin söylesene neden bir yerini kestin."dedi şok olmuştum. Hiç bir yerimde kesik yoktu ve bu kan örnekleri gizemli kitaptandı.
-Devamı için yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP YİYENLER
ChickLitGarip,çok garip. Düşünsene bir kitap karşına çıkıyor yazarın ismi kayıtlarda yok ve kitabın konusu sensin ama başka bir isimle Belkide başka bir evrende o sendin...