6.Bölüm

8 1 1
                                    

Adımı babaannem koymuş , babaannem isimleri çok uyumlu koyar mesela babama Ateş amcama Barut ismini koymuş ve bana Mavi ismini uygun görmüş kardeşim olsa ona ne ismi koyacağını hep merak etmiştim dir.
Babaannemi ve dedemin nasıl bir insan olduklarını çok merak ediyorum büyük ihtimalle iyi ve zeki insanlardır aynı babam gibi...

Amcam odayı terk ettikten sonra o odada kalakaldım amcamın dedikleri beni şoka uğratmıştı. Dedikleri doğru muydu ? O adam gerçekleri mi söylüyordu ? Aklımda bunlara benzer sorular ile loş ve kahverenginin her tonunun olduğu kasvetli odadan çıktım. Edna şaşkınlıkla beni bekliyordu neler olduğunu merak ediyordu ona olan biten herşeyi anlattım.
"Ne demek amcanmış amcam olduğu şimdi mi aklına geldi ?"

"Öyle deme Edna ailesinden uzaktaymış haberi yokmuş."

"Bir insanın abisinin öldüğünden nasıl haberi olmaz sana mantıklı geliyor mu ? İllaki haberlerde görmüştür bahane arıyordur hem ne malum onun senin amcan olduğu?"

"Ben de bilmiyorum, ama o adama kanım ısındı iyi birine benziyor yalan söyleyecek birine benzemiyor."

"Mavi, insanlar göründüğü gibi değildir bunu sana kimse söylemedi mi?"

"Tamam artık bu konuyu kapatalım hadi gel bir kahve ısmarlayayım sana."

"Peki"

Bu konuyu Edna ile kapattıktan sonra kantine inip birer kahve içtik bugün sınav vardı bu yüzden çok yorulmuştum Eve gidip kendimi yatağıma atmak istiyordum öyle de yaptım. Çok yorulmuştum yemek yemeden uyumuştum ve bu hiç şaşırtıcı değildi.
Teyzemin  kavgadan haberi olmuş bu yüzden paldır küldür beni uyandırdı. Her milimime bakıp kesik çizik var mı diye kontrol etti. Birşey olmadığını görünce derin bir oh çekti.

"Mavi bunu nasıl yaparsın?"

"Teyze damarıma bastı biliyorsun."

" Tamam , çok uzatmayacağım ama bir daha böyle bir şey duymak istemiyorum."

"Tamam teyze söz."

"Hadi gel tatlı yaptım yemek zorundasın "

"Sonum hastanelik olacak beni zehirleyeceksin değil mi?"

"Ben sana hiç kıyar mıyım?"

"Hıhı tâbi tabi ."
Konuşmamız bittikten sonra büyük salona geçtik teyzem en sevdiğim mumları yakmış tatlıyı hazır etmişti. Tatlımı bitirdikten sonra odama çıktım derslerimi boşalmıştım bu yüzden üstümü başımı değiştirip çalışmaya koyuldum.

                                                                              *******

Saatlerce çalışmıştım ve sandalyem artık canımı acıtıyordu. Saat geç olmuştu ama hiç uykum yoktu , aşağıya inip kendime atıştırmalık birşeyler ve kahve hazırladım. Koca tepsi ile merdivenlerden çıkarken çok zorlanıyordum, kahvem tepsi çok sallandığından merdivene biraz dökülmüştü ve ne tesadüf ki ben dökülen birkaç damla kahveye bastım ayağım kaydı ve havaya uçtum tüm yiyecekler üstüme düşerken ben de popomun üstüne düştüm. Dudaklarımdan acı içinde bir çığlık çıktı çünkü kırılmış kahve bardağının tam üstünde bulunuyordum ne tesadüf ama evren resmen benden nefret ediyor...




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİTAP YİYENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin