2-Isırık

15 2 0
                                    

Şok ediciydi , eve gelip her yerime dikkatlice baktım hiç bir yerde kesik veya çizik yoktu bu bu nasıl olabilirdi ayrıca kitaptaki Mabel isimli kız ile aynı şeyleri yaşıyor olmamız daha da garipti. Kıyefetlerimi yeniden giyinip gizemli kitapı okumaya koyuldum sayfalar ilerledikçe ağzım daha da açılıyordu , rutinlerim nakledildiğim okullar hepsinin ismi ve her detayıyla yazıyordu.Sayfaları çevirirken daha önce hiç rastlmadığım bir sayfa karşıma çıktı , bu sayfada bir ısırık izi vardı bu ısırık izinden tek anlayacağım şey ısıran kişinin ağız boyutu benimki kadardı.O sırada teyzem içeri girdi, "Mavi sesin hiç çıkmıyor gel bizimle kahve iç."dedi ve odadan çıktı.Ben hala yaşadıklarımın şokunu atlatamamıştım.Bir anda telefonum çaldı yerimden sıçradım.

"Ben Edna Mavi Jones ı aramıştım"

"Ben Mavi , Edna bir sorun mu var"

"Hayır, yok sadece senin okul grubunda olmadığını fark ettim seni bilgilendireyim dedim. Gelecek hafta çarşamba günü bir tören düzenlenecek ödül töreni."

"Ne ödülleri bunlar?"

"Ya işte klasik şeyler, en çalışkan falan şeyler küçük bir bilgilendirme sen de alacaksın ama bundan sadece benim ve organizasyonu haırlayanların haberi var şimdilik bu kadar bigi yeter sonra görüşürüz."

"Edna ne ödl--"biib ve Edna görüşmeyi sonlandırdı. Edna yı telefonuma kaydettikten sonra teyzem ve eniştemin yanına yani salona indim.Eniştemin bugün işi erken itmiş olacak ki bu saatte evdeydi.Eniştem büyük bir şirketin sahibiydi bu şirket fotorafçılık ve magazincilik ile ilgiliydi. Enişteme selam verdikten sonra teyzemin hemen yanına lacivert koltuğa geçtim.Evin her yeri maavinin bir tonuydu.Eniştem bir programdan bahsetti bu bizim okulun programıydı , müdürün bu program için bir sürü masraf yaptığını ve harika bir program olacağını söyledi.

Eniştem ve teyzemin yanında biraz kaldıktan sonra mavinin her tonunu bulunduran odama geçtim. Aklımdan bir sürü soru ile uykuya daldım.

Teyzemin kulak tırmalayıcı sesiyle uyandım yine bana geç kalacağımı ve okuldan atılacağımı söylüyordu kadında büyük  travma yaratmıştım.Sabah günün en kötü saatleriydi oysa gece çok güzeldi gecenin karanlığına gömülmek gibisi yoktu.Yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı masasına oturdum canım hiçbir şey yemek istemiyordu teyzem bunu fark etmiş olcak ki bana küçükken verdiği o harika öğütleri verdi yemezsem büyüyemezmişim büyümek kimin umrunda ki . Üstümü değiştirdikten sonra ilk defa saçımı yapmaya karar verdim saçımı bukle bukle yaptım uzun boy aynamdan kendimi süzüyordu .Kızıl-sarı karışımı saçımın bukle ile aldığı hal , mavi gözlerimin hemen üstünde duran kıvrımlı kirpiklerim  , lacivert üniformam ve üzerime giyindiğim mavi kolej ceketim ile gerçekten çok güzel duruyordum.

Teyzemin tükürükleriyle bahçeye indim bu sabah şöför beni bırakacaktı çünkü eniştem hala uyuyordu.Öğlen onunla idmana gidecektik . Yol boyunca müzik dinledim ve olanları düşündüm yaşadıklarım kafa karıştırıyordu.Sonunda okula vardık tehmin edersiniz ki tüm okulun gözleri bendeydi sonuçta yeni takım kaptanıydım.Edna yznıma gelip beni tebrik etti ve çok havalı olduğumu on kere dile getirdi. Çarşamba günü ödül töreni vardı ve ben de hiç bilmediğim bir nedenden ödül alacaktım Edna ile pazar günü buluşup kıyafet aksesuar falan alacağımızı konuştuk sanırım o benden daha heyecanlıydı çünkü sunucumuz Edna ydı müdür herkesi iyi tanıdığı için onu seçmişti ve Edna bunun altından kalkabilecek tek insandı.

İlk ders Edebiyattı nedense bugün hocamız çok agresifti lavaboya bile izin vermiyordu ve bu durum benim hiç hoşuma gitmedi bugün tek sevdiğim bu ders vardı.Öğle arası tek başıma okulun görkemli kütüphanesine gittim ve gizemli kitapı aradım ama onu en son gördüğüm rafta onun yerine başka bir şey vardı. Kan evet kan vardı ve bu kanı test etmek zorundaydım nasıl olurda ben hariç kimse bu kanı fark etmezdi bu olaydan şimdilik Edna ya bile bahsetmeyecektim. Edna güvenilir bir arkadaştı ama o paranoyaktı.Her şeyden zarar göreceğine inanan narin iyi ve nazik bir kızdı . Okul bahçesine indiğimde arabamızı göremedim hemen eniştemi aradım eniştem şöförün onunla birlikte bir iş gezisinde olduğunu söyledi bu durumda eve yürüyerek gidecektim . Aslında bu duruma sevindim çünkü yağmur yağmaya başlamıştı ve ben yağmuru çok seviyordum.Sonunda eve vardığımda çok yorgundum evin okula bu kadar uzak olduğunu nereden bilebilirdim ki .Teyyzem beni görünce çığlık attı üstüme başıma bakıyordu kafamı çevirip üstüme baktığımda sırılsıklam olduğumu yeni fark ettim. Bir anda yağmurun çoğalmasıyla sırılsıklam olmuştum. Odama girip sıcak suyla uzunca bir süre duş aldım. Temiz ve kuru kıyafetler giyindikten sonra bir iç çektim çünkü bir sürü işim vardı ve nasıl altından kalkabileceğimi bilmiyordum o kitabı kim yazdı o kanlar kimin kanıydı ve nasıl olurda kitaptaki kan örneği benimkiyle eşleşiyordu.Bunları düşünürke uykuya daldımm...














-Devamı için yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın-

KİTAP YİYENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin