3-Kan Örneği

18 3 1
                                    

Bugün okul yoktugeç uyanacağımı düşünmüştüm ama teyzem saolsun erkenden hazır olmam gerekiyordu çünkü teyzem bi derneğin müdütüydü ve bu derneğin bugün bir etkinliği vardı. Etkinlikte birçok konuşma yapılacak ve en sonda açıkarttırma olacaktı ben de konuşmacı ve sunucuydum.Teyzem bu iş için beni uygun görmüştü bana sormadan yine iş yapıyordu bu benim en nefret ettiğim üçüncü davranıştı birincisi bana mavişim denilmesi ve ikincisi kadınların zulüm görmesiydi.Sabah erkenden teyzemin seçtiği beyaz askılı salaş inci detaylı bir elbiseyle ve kırmızı topuklu ayakkabılarımla teyzemi bekliyordum. Teyzem bu topuklu ayakkabı işi için çok uğraştığını biliyordum çünkü uzun olduğumdan ayak numaramda epey büyüktü ayakkabı numaram çok nadir bulunuyordu hele ki topuklu ayakkabı için neyse ki teyzemin eli heryere ulaşıyordu.Teyzem çok güzel bir kadındı , kumral saçlarının bir tutamını kulağınınn arkasına atmış kırmızı, dizine kadar ulaşan elbisesiyle ve ela gözlerine yaptığı makyaj ile harika duruyordu doğrusu.Önce derneğe gidecek sonra ise dışarıda bir iki şey seçecek ve alacaktık. Derneğe bizi eniştem bırakacaktı ve yol boyu ne kadar  güzel olduğumuzdan bahsedip duruyordu bu çok bunaltıcıydı. Siyah kablosuz kulaklıklarımı zümrüt küpemin bulunduğu kulapıma takmış Beethoven dinliyordum ve besteleme hikayeleri çok hoşuma gidiyordu. Derneğe ulaştığımızda teyzemin neden bu kadar hazırlık yaptıpını yeni anladım. Bir sürü haber muhabiri derneğin görkemli kapısının önünde bekliyordu.

Teyzem korumasının kulağına bir kaç şey fısıldayıp yanıma geldi.

"Sakın stres yapma tatlım şimdi koruma onları uzaklaştıracak ve biz de derneğe gireceğiz."

"Stres falan yaptığım yok teyze ama kendimi iyi hissetmiyorum daha şimdiden kalabalıklaşmaya başlamış baksana."

"Çekilin, çekilin lütfen zorluk çıkartmayın."Korumanın kalın sesi kısa diyoloğumuzu bozmuştu. Korumanın açtığı yoldan hızlıca içeri girdim kapıda bizi iki adet şık giyimli kadın karşıladı tanışıp selamlaştıktan sonra içeri girdik. İlk müdür olarak teyzem ve sonra da ben konuşma yaptım knuşmamız kısa olmuştu.Konuşmam bitttikten sonra teyzemden midem bulandığı için izin isteyip korumayla birlikte eve gitmiştim.  Eve gelir gelmez güzelce bir duş almış ve yemek yemiştim sabahtan beri dışarıda olduğumuzdan mideme doğru düzgün birşey girmemişti ve ikramlıklardan çok yediğim için midem bulanıyordu.Yemek yedikten sonra bir ileç içtim lattemi de alıp odama çıktım evde sadece aşçı vardı.Eniştem eve geldiğinde aramızda kısa bir diyolog olmuştu ve sonra kendi odasına çekilmişti.Sağlıkçı arkadaşımdan haber bekliyordum okulun görkemli kütüphanesinde gördüğüm o kanlar aklımdan çıkmamış ve onlardan bir miktar alıp sağlıkçı arkadaşıma getirmiştim benden açııkçası şüpelenmişti sonuçta kimse bir gün arayla kan örneği getirmezdi ve bunlardan biri onun kanı olduğu halde. En sonunda beklediğim olmuş ve sağlıkçı arkadaşım  beni aramıştı ve tehmin edeceksiniz ki bu kan örnekleri yine benimle uyuşuyordu arkadaşım neler olduğunu sordu açıkçası ben olayı anlayana kadar kimseye bahsetmeyecektim bahsetmedim de.Bunları düşüne düşüne yorgun düşmüş ve herzamanki gibi uyuya kalmıştım .. .

Bugün eniştemle idmana gidecektim öğle satlerinde gidecektik çünkü dün çok yorulmuştuk.Kahvaltımı öğle vaktine yakın yaptım . Hazırlanmam gerekiyordu önce yüzümü yıkadım sonra kıyafetlerimi değiştirdim , saçımı at kuyruğu yapıp uzun boy aynama bakmak için giysi odama girdim. Aynada uzunca bir süe kendimi süzdüm açıkçası bu kadar güzel olacağımı beklemiyordum at kuyruğu yaptığım kızıl saçım , az mikterda mavi gözlerime yaptığım göz makyajım ve giyindiğim eşofman takımı ile çok güzel duruyordum. Eniştem ile idmana doğru yola çıkarken bir trafik kazasına tanık olmuşyu bu çok can yakıcıydı. İdmana vardığımızda şok oldum o Laura gıcığını görmek aklımın ucundan bile geçmemişti. Neyse ki o beni görmemişti spor yapıp çıkmıştık.

KİTAP YİYENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin