Eve birz yorgun ve aç gelmiştik . Eniştem eve girer girmez kendini mutfağa atmış buzdalabıyı yağmalıyordu. Ben de hemen odaya çıkmıştım , odam temizlikçimizin sıktığı lavanta kokulu sprey kokuyordu bu kokuya bayılıyordum sıkmasını ben söylemiştim çünkü lavanta bana huzur veriyordu. Duş almak için banyoya girdim gördüğüm şey ile şok oldum banyonun parlak fayansları koyu kırmızı kan ile bulanmıştı. Şoktaydım , oysaki temizlikçimiz burayı sabah temizlemişti . Büyük bir cesaretle kana dokundum sıvı kırmızı bu sıvı korkudan kalbimi hızlandırmıştı. Kim benim odama girmeye cesaret ederdi ki bahçe siyah takım elbiseli iri yarı korumalarla doluydu bunları asla geçemezdi.Artık gördüklerime inanamıyordum . Duş almam gerekiyordu kanların fotorafını çekip temizledim.Temiz suyun kırmızı sıvı ile karışıp akıp gitmesini uzunca bir süre izledim. Terden ıslanmış tshirtümü çıkardıktan sonra duşakabine girdim su çok sıcaktı . Uzun kızıl saçlarımın havlu ile nemini aldıktan sonra tepeden ev topuzu yaptım. Bedenim kendisini taşıyomuyordu , kendimi büyük ve yumuşak yatağıma attım.
Okula gitmeyi artık sevmiyorum evde oturup kitap okumak daha güzel. Çok şey istemiyorum sadece okuduklarıma ve kararlarıma karışılmasın yeter bence her gencin hayalidir bu ama asla gerçekleşmeyen hayallerden biridir. Dünya kimsenin etrafında dönmüyor kimse kimseden üstün değil ister akıllı olsun ister sporcu olsun ister zeki olsun bu üstün olduğu anlamına gelmiyor. Çoğu genç kendine şu soruyu soruyor " Bende bir sorun mu var ?" Yok aslında sende bende onda sorun yok sorun bize bunu sordurtan ve düşündüren ebebeyinlerde. Asla düşünce özgürlüğü vermeyen , asla söz hakkı tanımayan bu insanlar çoğu kişinin hayatını söndürüyor. İnsanı , şiddete , intihara sürükleyen bu insanlar onların yaşadığını bizim de yaşamamızı istiyorlar belki hikayemde beni şanslı görüyor olabilirsiniz ama emin olun şu an bu kelimeleri yazarken aklıma yaşadıklarım geliyor ve hiç de kolay ve sindirilebilir şeyler değiller. Baskı altında kalmak ne kadar zor çok iyi biliyorum çalışmaya zorlanmak ne demek biliyorum ve özgür olamamak ne kadar zor onu da biliyorum malesef biliyorum.(yazardandı)
Annemi ve babamı arzuladığım bir güne daha uyandım. Pazartesi en sevdiğim gün olabilir çünkü pazartesi günleri yeni bir umutla uyanıyorum . Yeni gün yeni ödevler yeni tartışmalar yeni kalp kırıklıkları diyerek güne başlayalım. Teyzem uyandırmadı bu sabah çünkü alamımı kurmuştum. Elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi değiştirdim siyahın en güzel tonuna sahip okul üniformamı çok seviyorum.Kahvaltı yapmadan okula gitmeyi planlıyordum çünkü canım hiç istemiyordu. Eniştem kahvaltısını yapmış olacak ki beni erkenden arabada bekliyordu çantamı alıp bahçeye çıktım. Hava bugün kapalıydı ve ben kapalı havaları severdim insanı depresipleştirir ve doğruları söylemeye zorlar. Okulun yarısı bahçedeydi Edna el sallayarak yanıma geldi biraz hocaların dedikodusunu yaptıktan sonra yürümeye karar verdik . Hoca sınıfa çoktan girmişti bizi tebessümle karşıladı bu tavrını hiç beğenmedim çünkü gereksiz samimiyetten nefret ederdim
Allah ıma şükür okul bitti ve eve döndüm..
-oy vermeyi ve yorum yapmayı en önemlisi de takip etmeyi unutmayın-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP YİYENLER
Chick-LitGarip,çok garip. Düşünsene bir kitap karşına çıkıyor yazarın ismi kayıtlarda yok ve kitabın konusu sensin ama başka bir isimle Belkide başka bir evrende o sendin...