2021|06|14
||Hétfő||
Reggel fáradtan keltem. Egész éjjel munkát kerestem, de eredménytelenül. Szomorúan keltem fel és mentem le, ahol az egész család reggelizett. Le ültem és szüleimre néztem.
Én: Jó reggelt. - mondtam szomorúan.
Anya: Jó reggelt, mi a baj kicsim?
- kérdezte aggódva.Apa: Biztos nem talált munkát. - mondta.
Én: Nem találtam apa. Egész éjjel fent voltam és kerestem. Semmi baszki. Én mindent meg tettem, hogy találjak, de nem. - mondtam.
Apa: Az a baj, hogy neked semmi sem jó Kamilla. Fizikai munkára miért nem mész? - kérdezte.
Én: Mert nem megyek apa. Nem bírnám.
- mondtam.Apa: Félsz, hogy le törik a körmöd?
- kérdezte.Anya: Bence, hogy beszélsz a lányoddal?
- kérdezte anya mérgesen.Apa: Még őt véded Bellaróza? Tolerálod, hogy itthon ül a picsáján és nem csinál semmi? - kérdezte.
Anya: Ne a gyerekek előtt légyszíves és nem nem tolerálom. De hallodat, egész éjjel fent volt és munkát kereset. - mondta anya.
Apa: Haddjuk ezt, jó? - kérdezte.
Kaptam értesítést a Facen, fel oldottam a telefont és el olvastam. El mosolyodtam, ki másoltam a számot, be mentem a hívásnaplómba, be helyeztem a számot és hívtam is. Recepciós száma volt. Fura, miért nem ő vele kell beszélnem? Na de mindegy is.
📞Én: Jó reggelt érdekelne a munka.
📞Recepciós: Jó reggelt, maga az első, hogy telefonált. Gyors volt.
📞Én: Köszönöm. Maga meg kedves és fiatal hangja.
📞Recepciós: Köszönöm. Én Tóth László lennék és ön kedves?
📞Én: Szűcs Kamilla.
📞Recepciós: Gyönyörű neve van. Ha máma rá ér, akkor be jöhet állásinterjúra.
📞Én: Köszönöm. Király, ráérek én. Hányra menjek?
📞Recepciós: Olyan 10 körül, meg felel önnek?
📞Én: Tökéletes. Akkor majd jelentkezem. Viszonthallásra.
📞Recepciós: Rendben. Viszonthallásra.
Le tettem a telefont és anyára néztem.
Én: 9-kor megyek állásinterjúra.
- mondtam izgatottan.Anya: Szuper és milyen munka?
- kérdezte.Én: Irodista.- mondtam.
Ábel: Akkor akta kukac leszel? - kérdezte.
Én: Haha. - mondtam.
Meg reggeliztem és el mentem készülődni. Sima fekete ujjatlan STRAPPY CROP felsőt és egy mintás szoknyát, be fújtam magam parfümmel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Young Boss (Pető Brúnó ff.)
DiversosSziasztok. Ez a történet kitalált. Mivel a Brúnó Zenész és nem főnök. Laci meg a barátai is benne lesznek, mivel a Lacival iskola óta legjobb barátok. Szűcs Kamilláról szól, aki nagyon sürgőssen kell munka. Már kezdte volna feladni, de egyik kap sze...