2. BİLİNMEYEN BİR SIR

731 77 64
                                    

Selamlar, bölüme oy verip bol bol yorum yapmayi unutamayin.

İLETİŞİM:
Tiktok: cetinhusna
Twitter: cetinhusnaa
Instagram: cetinhusnaa

☆iyi okumalar.


🕯


2. BİLİNMEYEN BİR SIR

❝Sırlar, pimi çekilmiş bir bomba gibidir. Patlaması an meselesidir.❞

Normal olan nedir?

Hayatın kurallarına uyan insanlar normal midir?

Ben normal miydim?

Kesinlikle hayır.

Normal olmadığımın farkındaydım. Ancak benim gibi anormal bir insanla karşılaşmak benim için tarifsiz bir duyguydu.

Sırlarla dolu bir yaşamım olduğunun farkındaydım. Ancak benim gibi sırlarla dolu bir yaşama sahip olan bir adamla karşılaşmak benim için heyecan vericiydi.

Onu tanımıyordum ama gördüğüm kadarıyla iyi biriydi. Yani umarım...

Sabah okula geldiğimde beni görmüştü fakat konuşmaya çalışmamıştı. Kendi sırasına geçip kitap okumaya başlamış ve öğle arasına kadar da sırasından hiç kalkmamıştı. Tenefüslerde bile kitap okuyordu ve hiç konuşmuyordu.

En arka sırada oturuyordu. Ben de onun hemen sağındaki, pencere kenarındaki tekli sırada oturuyordum.

Tüm derslerde sessiz bir şekilde notlarını tutmuş ancak hiç konuşmamıştı.

Onu en son doğru dürüst konuştuğunu dün görmüştüm.

Neden konuşmuyor veya sosyal bir çocuk olmuyordu merak ediyordum açıkçası. Sınıfa geleli birkaç gün olmasına rağmen sınıf ortamını çok sevmiştim.

Herkes birbiriyle samimiydi ve kimse birbirine karşı nefret beslemiyordu. Benim eski sınıfımın aksine...

Ancak bu samimi ortama bile daha tam alışmış değildim. Bu yüzden son iki dersimiz boş olmasına rağmen tek başıma sınıfta oturmuş kitap okumaya çalışıyordum.

Herkes ya kütüphaneye çıkmış ya da çalışmak için evine gitmişti. Ben ise sınıfta oturmaya devam etmiştim.

Gözlerim kitaptaydı fakat aklım bambaşka yerlerdeydi.

Normalde kitap okumak beynimi uyuştururdu. Ancak şu an okuduğum kitap bile dün yaşadıklarımı unutturmuyordu.

O, hayvanlara hükmedebiliyordu.

Belki de bu yüzden sessizdi. Belki de bu yüzden kendisini tüm insanlardan soyutluyordu.

Onun hayatını merak ediyordum. Ancak onunla konuşmaya çekiniyordum. Sırrımı bilen tek kişi oydu. Eğer onunla aramız bozulursa sırrımı yayabilirdi. Gerçi sırrımı saklayacağını söylemişti.

Her konuşan insan doğruyu mu söylüyordu peki?

Herkesin yalancı olabileceği bu evrende kime güvenebilirdim ki?

VESTA 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin