3. BEKLENMEYEN BİR HAMLE

653 74 75
                                    

Selam, oy verip yorum yapmayı unutmayın.

İLETİŞİM:
Tiktok: cetinhusna
Twitter: cetinhusnaa
Instagram: cetinhusnaa

🕯

3. BEKLENMEYEN BİR HAMLE

❝İşte o an kalbim beklenmedik bir hamle gerçekleştirdi ve onu unutmaya başladım. ❞


Hayatta her daim beklenmedik anlar olurdu.

Ne kadar kaderimizi aklımızla belirlemeye çalışsak da kalp bir noktada dayanamaz ve aklımıza müdahale ederdi.

İşte o vakit, hayatta beklenmedik bazı anlar yaşardık.

Ve bu anlar, bizim tüm yaşamımızı değiştirirdi.

Şu an beklenmedik bir anın içerisindeydim.

Giray'ı umursamamaya başlıyordum.

O ne düşünür diye değil de ben ne isterim diye yaşamaya başlamıştım.

Ve sanırım onu unutmaya başlıyordum.

Kalbim onun için üzülmeyi bıraktığında onu yavaş yavaş unutmaya başladığımı anlamıştım.

Unutmak uzun süreli bir eylemdi. Ancak soğumak dediğimiz eylem ani gerçekleşen bir eylemdi.

Belki de ben Giray'dan soğumuştum.

Veya öyle zannediyordum.

Elimde olmadan gülümsedim. Eskiden olsa yalnızca onu düşünür kendi hayatıma kıymet vermezdim. Ancak şu an kendi yaşamım için bir şeyler yapıyordum.

Tabii bunu yaparken tek başıma değildim. Yanımda o da vardı.

Yaklaşık yarım saattir Kavas ile Zifir Ormanı'nda yürüyorduk. Ancak hâlâ nereye gittiğimizi anlayamamıştım.

Gittiğimiz yollar tanıdık değildi. Geçen sefer onu takip ettiğim yönün tam tersine doğru yürüyorduk.

Orman her zamanki gibi karanlıktı. Sık ağaçlar, gün ışığının ormana girmesini engelliyordu. Bu da ormanda karanlık bir hava oluşmasına neden oluyordu. Bu ormanın isminin Zifir olması da bundan kaynaklanıyordu.

Kavas, çantası sırtında önümde yürümeye devam ederken kaşlarımı çattım.

Bu kadar zamandır nereye gidiyorduk biz?

Acaba beni eğlence bahanesiyle buraya getirip öldürecek miydi?

Yok artık daha neler. O beni neden öldürsün ki?

İstemeden de olsa arkasından bağırdım.

"Beni öldürmeyi düşünmüyorsun öyle değil mi?"

Yüksek bir sesle "Bu soruyu benim sormam gerekiyor. Neticede insanları öldürebilen sensin." dediğinde gözlerimi devirdim.

"Çok komik."

Adımlarımı hızlandırıp onun yanına geldim ve birlikte yürümeye başladık. Hızlı yürüyordu ve bu da benim onun arkasında kalmamı sağlıyordu.

VESTA 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin