4. GÜÇ SAHİPLERİ

566 61 74
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın.

İLETİŞİM:
Tiktok: cetinhusna
Twitter: cetinhusnaa
Instagram: cetinhusnaa


iyi okumalar.





🕯



4. GÜÇ SAHİPLERİ

❝Saklanmak için çok çaba verilen sırlar, en beklenmedik anlarda ortaya çıkar.❞

"Sence kitapta yazan diğer üç kişi kim?"

Kavas'ın sözleriyle birlikte kafamı kitaptan kaldırdım ve "Bilmiyorum. Ben fazla sosyal biri değilim. Birkaç kişi haricinde kimseyi doğru dürüst tanımıyorum." diye fısıldadım.

Teneffüs olunca kantine gelmiş ve belki başka bir şey buluruz diye kitabı kurcalamaya başlamıştık. Ancak kitaptaki yazılar hâlâ aynıydı ve diğer sayfaların hepsi hâlâ boştu.

Şimdi ise oturmuş bu güç sahiplerinin kim olduğunu düşünüyorduk.

"Şüphelendiğin birileri var mı peki?"

Maalesef yoktu. Okuldaki herkes gayet normal duruyordu.

Kafama iki yana sallarken "Hayır." diye fısıldadım.

Ardından kitabı kapattım ve gözlerimi Kavas'ın gözleriyle buluşturdum. "Bence kitapta bahsi geçen kişileri sırayla bulalım. Hem böyle daha kolay olur." dedim. "Mesela işe telekinezi gücüne sahip kişiyi bulmakla başlayabiliriz."

"Eşyaları hareketlendiren kişi kim olabilir ki?" diye sorduğunda bilmiyorum anlamında dudağımı büzdüm.

Okulda bu tarz bir güce sahip birilerini tanımıyordum. Zaten ben okuldaki çoğu kişiyi tanımıyordum. Aslında sosyal olan ve bize bu güç sahiplerini bulmamızda yardımcı olacak biri olsaydı işimiz çok kolaylaşırdı.

Zil sesi okulda yankılanmaya başladığında ikimiz de ayağa kalktık.

"Zil çaldı. Hadi sınıfa gidelim."

Kafamı tamam anlamında salladığımda Kavas da kitabı eline aldı. Ardından birlikte sınıfa doğru yürümeye başladık.

⚡🖤

Sınıfa geldiğimizde o kitabı çantasına koymuş dersi dinlemeye başlamıştı. Ben de defterime anlamsız çizimler yapmıştım.

İkimiz de sayısalcıydık. Ancak ben matematik dersinden nefret ederken o matematik dersine aşıktı.

İkimiz birbirimizden çok farklıydık.

Sınıf kapısı çaldığında kafamı kaldırma gereği duymadım ve çizim yapmaya devam ettim.

"Merhaba hocam, biz bu sınıfa nakil aldırmıştık da."

Tanıdık gelen bu sesle birlikte kafamı defterden kaldırdım.

Gördüğüm üç yüz karşısında ağzım şaşkınlıkla açıldı.

Giray Ersungur, Bulut Doğa ve Erhan tahtanın önünde durmuş sınıfı inceliyordu.

VESTA 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin