(Selaaamm! Hayırlı Ramazanlar. Oruç tutuyorsanız Allah kabul etsin hepimizinkini. Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım bölümü beğenirsiniz. Satır arası yorum yapmayı ve yıldıza dokunmayı unutmayın! Keyifli okumalar<3)
(Medya: Meyra)
"Damat bizim kızın tadını bir alsın da sonrası kolay."
"Doğru diyon bey. Karı baldan datlı gelir erkek kısmına. Hele el değmemişse daha çok."
(Yazım yanlışlarının olduğunun farkındayım bilerek böyle yazdım.)
Eve geldiğimde odama giderken duyduğum bu cümlelerle kaşlarım çatıldı. Kadınları bu kadar aşağı gören cahil bir ailem nasıl olabilirdi anlamıyorum. Annemden nefret ediyordum zaten. Birde kendi hemcinslerini böyle aşağılaması iğrenmeme sebep oldu. Hızlıca odama girdim. Sonunda planları gerçekleşemeyecekti sonuçta. Bu yüzden rahattım.
O an aklıma Agah ve Asaf geldi. İstemsiz bir şekilde tebessüm ettim. Belki de bir ailem olmak üzereydi. Belki de kendi ailemi bulmuştum sonunda. İçindeki heyecan tekrar canlandı. Bildirim sesi duymamla Agah olabileceği ihtimali kalbimi hızlandırdı. Hemen telefonu elime aldım. Mesajın tahmin ettiğim gibi Agah'tan olduğunu gördüm.
- Yarın saat 12:00 de seni almaya gelirim. Konum atabilir misin?
- ||KONUM||
- Tamam. Yarın görüşürüz.
- Ve son bir şey daha Asaf'ın fotoğrafını atabilir misin?
- (fotoğraf)
Gelen fotoğrafla içimde yeşeren sevgiyle gözlerim büyüdü.
Allah'ım bu nasıl bir tatlılık. Gözlerim sulandı. Şimdi ben bu meleğin annesi mi olacaktım? Çok güzel bir bebekti.
Asaf'ın fotoğrafına kaç saat baktım bilmiyorum ama elimde telefonla uyuya kalmıştım. Sabah erkenden kalktım. Hızlıca duşa girdim. Ardından sabah rutinim olan yüz bakımımı yaptım ve saçlarımı kurutarak dalgalarımı belirgin hale getirdim. Saçlarım hafif dalgalıydı. kendi haline bırakmıştım aslında bir nevi. Üstüme yazlık bir elbise giydim.
Yatağımın altında ki siyah büyük bavulumu çıkardım ve kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım. O sırada kapım tıktıklandı. Teyzem gelmişti belli ki. Çünkü onun dışında kimse kapımı tıktıklamıyordu. Kapıya ilerleyerek kilidi açtım ve kapıyı araladım. Teyzem açtığım aralıktan içeri girdi ve bana sarıldı. Kapıyı kapatıp karşılık verdim. Sarıldıktan sonra yatağımın üstünde ki bavuluma yaklaştı."Heh başlamışsın toparlanmaya. Üstünde kine de bayıldım. Çok tatlı bir elbise. Hadi ben kıyafetlerini toplayayım sende bakım malzemelerini özel eşyalarını falan topla."
"Tamam teyze."
Teyzem kıyafetlerimi son hız katlayıp bavula koymaya başladığında bende hızlıca banyoda ki makyaj malzemelerimi ve bakım malzemelerimi Küçük bir çantaya toplamaya başladım. Tüm özel eşyalarımı toparladıktan sonra odaya döndüm. Teyzem kıyafetleri toparlamayı bitirmişti. Elimde ki küçük çantayı kıyafetlerin üstüne koydum ve bavulu kapattım. Masamda ki şarj aletimi, telefonumu ve cüzdanımı küçük siyah kol çantama koydum. Ardımdan 1 pakette naneli şeker koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUERENCİA
Подростковая литература√TAMAMLANDI√ Ailesinin zulmünden kurtulmak için hiç tanımadığı çocuklu bir adamla evlenen Meyra. Hiç tanımadığı bir kızla gözlerindeki masumluğu gördüğü için ve oğluna anne olsun diye evlenen Agah. Sizce mecburi sebeplerden bir araya gelen çift birb...