Sabah duyduğum ağlama sesiyle yerimde sıçradım. Başımı Agah'ın göğsünden kaldırdım. Ardından çıplak vücuduma dolanan kolundan kurtulmaya çalıştım.
En sonunda Agah'ı uyandırmadan yataktan çıkabildiğimde bu çıplak halimle çocuğun yanına gidemeyeceğim kafama dank etti. Bavuldan hızlıca bir gecelik çıkarıp üzerime geçirdim ve hızlı adımlarla yan odaya geçtim.
Asaf elleriyle ayaklarını tutmuş mızırdanıyordu.
"Annecim"
Asaf'ın bakışları bana döndü. Kıkırdayarak ayaklarını bıraktı ve kollarını sallayarak ellerini bana uzattı. Gülerek yanına gittim. Ve kucağıma aldım. Eli hemen geceliğimi eş geçip çıplak gerdanımda dolaşmaya başladı.
"Baba oğul aynısınız gerçekten inanamıyorum yani pes"
Hayret dolu sesime karşılık arkamdan bir ses duyuldu.
"Ee babasına çekecek tabi oğlum. Hem sende bu kadar güzel olmasaydın."
Gülümseyerek arkamı döndüm ve Agah'a baktım.
"Sizde biraz kudurmuşsunuz ama kusura bakmayın da."
Agah yüzündeki sırıtmayla yanıma adımladı ve ellerini belime doladı.
"Seni görünce kudurduysak demek ki"
Boynuma ufak ufak öpücükler kondurdu. Elini kasıklarımın üzerine getirdi ve ovdu.
"Ağrın var mı güzelim?"
"Şimdilik yok gibi"
"Tamam güzelim."
Asaf'ı altında sadece boxerı olan Agah'a uzattım.
"Ben duşa gireceğim. Sen Asaf'a mamasını yedirebilir misin?"
"Benimde katılmamı ister misin?"
Kaşlarımı çattım.
"Su israfı olmasın diye demiştim canım"
"Yemedim"
&&&
Kıkırdayarak gözlerine gelen suyla gözlerini kırpıştıran Asaf'a baktım. Agah eninde sonunda beraber duşa girmeye ikna etmişti beni. Ancak sanırım hesaplarınds Asaf yoktu. Aramızdaki Asaf başta her ne kadar hoşuna gitmesede planları bozulduğu için şuanda ailecek keyifli anlar geçirmemizden memnun olduğunu biliyordum.
Asaf Agah'ın kucağındaydı. Agah Asaf'ın sırtını kendisine yaslamış bir elini poposunun altına koymuş bir elini de karnına sarmıştı.
Asaf'ın şampuanından az birşey avcuma döktüm ve Asaf'ın tek tük olan saçlarına sürmeye başladım. Kafasını yumuşak hareketlerle köpürttüm. Asaf kıkırdayarak ellerini hareket ettirdi. Suyu seviyordu minik bebeğim.
Ben Asaf'ı yıkarken Agah'ın gözleri çıplak bedenimde geziyordu.
"Agâh..."
Uyarır bir şekilde ismini söyledim.
"Merak etme güzelim internetten baktım. İlk birlikteliğin üzerinden 3 gün geçmeliymiş. Yani üç gün aç kalacağım ama bu benim sana bakmama ve seninle ilgilenmeme engel değil."
&&&
Uzun süren banyo keyfimizden sonra hazırlanmış kahvaltı için otelin restoranına inmiştik.
Asaf Agah'ın kucağında elim Agah'ın elindeydi.
(Yüzük takıyorlarmıydı hatırlamıyorum ama takıyorlardı sanırım. Takmıyorlarsa da öyle varsayalım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUERENCİA
Подростковая литература√TAMAMLANDI√ Ailesinin zulmünden kurtulmak için hiç tanımadığı çocuklu bir adamla evlenen Meyra. Hiç tanımadığı bir kızla gözlerindeki masumluğu gördüğü için ve oğluna anne olsun diye evlenen Agah. Sizce mecburi sebeplerden bir araya gelen çift birb...