Vien'den
Üzerime okul üniformamı ve siyah kapşonlumu giydikten sonra siyah airpodlarımı, telefonumu ve çantamı alarak evden çıktım.
Asansöre bindiğimde kulaklığımı telefonuma bağladım ve listemi açarak çalmasını sağladım.
Asansörden inip siteden çıkınca yeni okuluma doğru adımlarımı atmaya başladım.
Ben Vien..Soy adından nefret eden sadece 20 yaşında olan bir genç kız.Üniversite 2.sınıfa gidiyorum daha doğrusu bugün 2.senemin ilk günü yani tam olarak başlamış sayılmam.
Yine içimden de olsa çok konuştum değil mi?...
Sınıfımı bulup girdiğimde sınıfın neredeyse hepsi gelmişti.Umarım anksiyetem tutmaz..
?:Sen yeni kız mısın?
Vn:Hm hm.
?:Ben Mia.Senin adın ne?
Kız çok enerjik birisiydi ya da sadece rol yapıyordu.
Vn:Vien.
Sesim kısık ve titrek çıkmıştı..Şuan olmaz..Sakin ol Vien...
M:Şimdi gitmem gerek istediğin yere oturabilirsin.
Mia koşarak gittikten sonra derin bir nefes vermiştim, umarım anlamamıştır...
Cam kenarı en arka sıraya oturdum.Kafamı sıraya gömüp görülmemeyi umdum.Zaten kim görmek ister ki bu çirkin yüzü?...
***
Vücudum yavaş yavaş titremeye başlamıştı, soğuktan değildi..Kalbim hızlı hızlı atıyordu, aşık olduğumdan ya da hoşlandığım biri olduğundan değil di..Başım dönüyordu, hasta olduğumdan ya da birden ayağa kalktığımdan değildi...
Hepsi sadece O adamın isminde, bir 'sınıf arkadaşımın' olmasındandı.
Hepsi sadece bir isim duymam yüzünden olmuştu.
Sakinleş Vien, artık bunu atlatman gerekiyor.Böyle yaşayamazsın, sakinleş...
Yoongi'den devam
Dersin bitmesi için dakika sayıyordumki en arkada cam kenarında oturan kız dikkatimi çekmişti, bedeni titriyordu.Niye ki?Ayrıca bu kızı geçen sene görmediğime yemin edebilirim.Yeni gelmiş olmalıydı.
Göz ucuyla ona bakmaya devam ederken kafasını yavaşça kaldırdı, güzel bir yüze sahipti.Lakin çenesi çok hızlı titriyordu..
Üşüyormuydu?İmkansız hava çok sıcaktı.Üstelik üstünde ki kapşonluyla sıcaklaması gerekiyordu.
Bu kız merakımı kazanmıştı..
Vien'den devam
Okul bitiş zili çalar çalmaz çantamı toplamış, dikkat çekmemeye çalışarak okuldan çıkmıştım.
İlk önce eve uğrayıp üzerimi değiştirdim ardından çantama da yedek kıyafetlerimi koyup kulaklığımı ve telefonumu alarak tekrar evden çıktım.
Gideceğim yer uzak değildi 5-10 dakika yürüme mesafesiydi..
Vardığımda anahtarımla kapıyı açıp büyük salona giriş yaptım.Sadece camdan sızan ışıklarla ve full cam kaplı tavan sayesinde gayet aydınlıktı.
Şu an güneş batıyordu havanın kararması yarım saati almazdı.O sırada kıyafetlerimi değiştirip müziği ayarlayabilirdim...
***
Herşey hazırdı.Sakin piyano müziğini açıp üzerimdeki kısa-oversize t-shirtümle ve altımdaki şort taytımla kendimi ritme bıraktım..
Yıldızların altında dans etmek bana huzur veriyordu.Kendimi özgür hissediyordum.Özellikle geceleri...
Hayalimdi bu benim, dansçı olmak ve özgürlüğümü herkese kanıtlamak..Bu isteğim 1 yıl önce iyice kesinleşmiş artık bir hedef haline gelmişti..
Yine çok konuştum sanırım...
Yoongi'den devam
Salonda oturmuş arkadaşlarım ile konuşuyorduk ama benim aklım hâlâ o kızdaydı..
Jk:Hey!Burda mısın?
Y:Burdayım da..
Nj:Eee?
Y:Cam kenarı en arka sırada oturan kızı gördünüz mü?
T:Ben gördüm de ne alaka?
Y:Dikkatimi çekti.
H:Ooo, Yoongi aşık olmuş.
Y:Ne alakası var.Kafasını sıraya koymuş titriyordu, hasta olmadığına eminim ama..
J:Mia söyledi-
Jm:Şu kızla takılmayı bırakmayacak mısın?
J:Ne yapayım bütün dedikodular onda.Neyse kız yeni gelmiş adı...
Y:Adı?
J:Unuttum ama 'V' ile başlıyordu.
Jk:Dedikoduları unutmuyor ama.
Jimin ile beşlik çakmışlardı.
J:Vi...Vien!
Nj:Ne bağırıyon be?
J:Uff..Adı Vien'miş.
H:Adı güzelmiş.
Y:Kendiside güzel.
Sesim kısıktı.
T:Başka birşey öğrenemedin mi?Jkjkjkjkjk
J:Yan şubede kız kavgası olmuş ona gitti.
H:Jjsjdjdhdjdn
Y:Neyse ben uyuyacağım.
Jm:İyi geceler aşık..
(...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYG
Fanfiction~~~ -Sᴇᴠɪʟᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴇᴛᴇʀɪ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟ ᴏʟᴍᴀᴅıɢ̆ıᴍıɴ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏıᴍ ʙᴜ ʏᴜ̈ᴢᴅᴇɴ ꜱᴇᴠᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴜ̈ᴢᴜ̈ᴍ ᴠᴇ ᴄᴇꜱᴀʀᴇᴛɪᴍ ʏᴏᴋ.. +Aᴋꜱɪɴᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟꜱɪɴ ᴋɪ ᴠᴇ ʙᴜ ᴛᴀꜱ̧ ᴋᴀʟʙɪᴍ ꜱᴇɴɪ ɢᴏ̈ʀᴜ̈ɴᴄᴇ ᴏ̈ʏʟᴇ ʙɪʀ ᴀᴛıʏᴏʀ ᴋɪ ꜱᴀɴıʀꜱıɴ ᴅᴜ̈ɴʏᴀ ʏıᴋıʟıʏᴏʀ... ~~~ Göz yaşlarım firar...