Vien'den
Y:Boşver o zaman da neden duvarında J ve V'nin birleştiği bir şey asılı?Yani J ne alaka hadi adın Vien.
Ne cevap verebilirim ki buna?
Vn:J harfini seviyorum.Hatta uğur getirdiğine inanıyorum.
En azından yalan söylemedim değil mi?
Y:Kahvem nerde kaldı?
Yüzüne tip tip bakarak kahveyi önüne koydum.Bende diğer koltuğa geçerek onu izlemeye başladım.
Bir anda oturduğu yerde düzelip bana döndü.Dirseklerini dizlerine koymuş ellerini birleştirerek eğilmişti.
Y:Vien..
Vn:Ne var?
Y:O gün dediklerin gerçek miydi?
Vn:Hangi ded-Onlar mı?
Kafasını olumlu anlamda sallamıştı.Bende oturduğun yerde düzelerek cevap vermiştim.
Vn:Doğru veya yanlış bu seni ne ilgilendirir?
Y:Arkadaşız?
Vn:Sırf hayatım hakkında bilgi almak için bu şartı koştun değil mi?
Yüzü bir anda şekil değiştirmiş sonra yine eski haline gelmişti.Büyük ihtimalle doğru anlamıştım.
Y:Sana en başta da dedim.Seni bana çeken bir şey var.Seni merak ediyorum.Nasıl bir karaktere sahip olduğunu.Nelerden hoşlandığını ve en önemlisi geçmişini.
Sessizliğimi koruyordum.Şuan yalan söylemiyordu.Benimle Açık açık konuşuyordu.
Y:Çünkü bu geçmiş sana bir zarar vermiş.Bende bu yüzden merak ediyorum.Seni görüyorum ben Vien.Ben senin içini görüyorum.
Vn:Bu kadar meraklanman için aramızda bir bağ olması gerekiyor Yoongi ve bizde o bağ yo-
Y:Var.
Y:O bağ var ve sende bunun farkındasın.
Ne yazıkki farkındaydım.
Y:Anlat ve gerçeği söyle.Gerçek miydi?
Vn:Gerçekti...
Y:Anlat.
Vn:Bana bak Yoongi.
Gözlerimiz birbirine kenetliydi ve anksiyetem ilk defa tutmuyordu.
Vn:Eğer anlattıklarımı burdan dışarda tek bir kişide duyarsam o zaman gerçekten seni öldürürüm.Bunu fiilen yaparım.
Y:Söz sadece aramızda kalacak.
Vn:Onlar aslında Üvey amcam ve yengem.
Gözlerini gözlerimden çekmeden kahvesinden bir yudum almıştı.
Vn:Yaklaşık 7-8 yaşından beri onlarlayım.Yaptıkları zulüm 12 yaşında başladı.Ilk önce diksiyon ve yürüyüş gibi dersler aldırmaya çalıştılar.Ardından dil öğrenmeme zorladılar.Bunları yapamayınca küçük şiddetler uyguladı.
Derin nefes aldım.
Vn:Lise 2 deyken Dolunay olarak maske taktım ve ilk magazinime çıktım.
Buruk bir tebessüm ettim.
Yoongi'den devam
Vien...
Vn:Gözlerimin çok güzel olduğundan bahsedilmişti.Lakin O adamın gözleri de karısının gözleri de kahverengiydi.Benim yeşil gözlerim büyük konu olmuştu.
Vn:İki çift kahverengi gözden nasıl yeşil gözlü bir kız doğabilirdi ki?
Vn:O yorumları okuyunca yemeğime az bir miktarda öldürmeyen bir zehir kattırmış.O gece öyle bir acı çekmedim.Sonra o kadın artık nasıl öleceğimden korktuysa bana panzehir içirmişti.
Vn:O gün asla aklımdan silinmiyor...Zaten nefret ettiğim o adımdan sonra soy adımdan da nefret etmeye başlamıştım.
Şuan o adamı öldürmek istiyordum.Böyle güzel bir kadına bu acıları nasıl çektirdi diye.
Vn:Bu kadar.Daha fazla birşey anlatmayacağım.
Sen hep böyle imkansız mı olacakasın Vien? Hep böyle gizemli mi kalıcaksın ve hep böyle güçlü mü olacaksın?
Y:Gerçek soy adın ne?
Vn:O bana gizli kalsın.En azından bir süre...
Y:Hadi ama beni böyle merakta bırakamazsın.
Vn:Sadece arkadaşımsın bence bırakabilirim.
Hey bu cümle niye..Bu cümle niye canımı yakmıştı?
Y:Neyse öğreneceğimi öğrendim.
Vn:Sonunda gidiyorsun evimden.
Y:Bu kadar mı gitmemi istiyorsun?
Vn:Misafirin kısası makbüldür.
Y:Sen şükret beyler beni bekliyor.Yoksa kendimi bu koltuğa çivilerdim.
Vn:Hm hm.Hm hm.Hadi kapı orda.
Ona sen iflah olmazsın bakışı atıp evden çıktım.
Bir arkadaş kelimesi bu kadar canımı yakmazdı değil mi?
(...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYG
Fanfiction~~~ -Sᴇᴠɪʟᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴇᴛᴇʀɪ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟ ᴏʟᴍᴀᴅıɢ̆ıᴍıɴ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏıᴍ ʙᴜ ʏᴜ̈ᴢᴅᴇɴ ꜱᴇᴠᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴜ̈ᴢᴜ̈ᴍ ᴠᴇ ᴄᴇꜱᴀʀᴇᴛɪᴍ ʏᴏᴋ.. +Aᴋꜱɪɴᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟꜱɪɴ ᴋɪ ᴠᴇ ʙᴜ ᴛᴀꜱ̧ ᴋᴀʟʙɪᴍ ꜱᴇɴɪ ɢᴏ̈ʀᴜ̈ɴᴄᴇ ᴏ̈ʏʟᴇ ʙɪʀ ᴀᴛıʏᴏʀ ᴋɪ ꜱᴀɴıʀꜱıɴ ᴅᴜ̈ɴʏᴀ ʏıᴋıʟıʏᴏʀ... ~~~ Göz yaşlarım firar...