4-Ölmüşüm..

32 4 3
                                    

Vien'den

Sabah gözlerimi açmamla kendime gelmem yaklaşık 5 dakikamı aldı.Ardından telefonumu ve anahtarlarımı alıp salondan çıktım.

Çabucak eve gidip duş almalıydım.Sonra normal haftasonu rutinlerimi yani ilk haberlerde göz gezdirmek sonra film izlemek filan.

***

Banyodan çıkmış saçlarımı kurutup şekillendirmiştim, üzerime de siyah kargo pantolonumu ve beyaz oversize t-shirtümü giyerek salondaki koltuğa yerleşip elime telefonumu aldım.

Yavaş yavaş haberlerde gezinmeye başladım.

Vn:Hırsızlık, açık arttırma, magazin...

Vn:Kim Dolunay vefat etmiştir mi?!

Habere girip videoyu izlemeye başladım.

Vn:Sikerim işini!

Saat akşam olmuştu bile hızlıca ev anahtarımı, motorumun anahtarını ve telefonumu aldım.Deri ceketimi de giyerek hızlıca evden çıktım.

Bana öldü demeye hakkı yoktu o şerefsizin!Hayatımı kararttığı yetmiyormuş gibi bir de ölü süsü nasıl verebilirdi!

Motoruma atladıktan sonra o lanet villaya sürmeye başladım.

***

Yoongi'den

Misafirliğe erkenden gelmiş oturuyorduk.Kızı ölmüş bir adama göre gayet mutluydu bence ama neyse.Belki belli etmemeye çalışıyordur.

Kim Chan:Ee, sen ne meslek yapmak istiyorsun?

Y:Yönetmenlik istiyorum efendim.

Kc:Yeteneğin var mı bari?

Y:Olduğu kadar...

O sırada kapı alacaklı gibi çalmaya başladı..

Vien'den

Vn:Açın şu lanet kapıyı!

H:Efendim misa-

Vn:Sikerim yapacağınız işi!Neredesin Kim Chan!?

Diyerek direk salona dalmıştım.Yüzüm direk onu kesmişti zaten.O iğrenç yüzü beni görünce birden solmuş ayağa kalkmıştı.

Kc:Dolun-

Vn:Beni gördüğüne pek sevinmemişe benziyorsun?Ah, doğru.Kim ölen kızını görmek ister ki?Değil mi?

Kc:Dolunay misafirler var.

Gözlerinden hem korku hem sinir okuyordum.Bana sinirliydi, korkusu ise zengin cemiyetinde adının çıkacağındandı.

Vn:Çok özür dilerim, yine istediğin gibi bir kız olamadım değil mi?Dur pardon.Hangi ceza bu sefer odaya kapatıp aç bırakmak?Dövmek ya da.

Deli gibi sırıtmaya başlamıştım.

Vn:Zehir içirip acı çektirmek hangisi!?

Vn:Yaptığın şeyler yetmiyormuş gibi bir de öldü demişsin..

Her cümlemde ona adımlıyordum.

Kim Hana:Kızım lütfen şimdi-

Vn:Sen karışma!Bu adamın bana çektirdiklerine göz yumup bana kızım diyemezsin Kim Hana!

Annemdi o benim...Lakin kızını korumayan bir anne olur mu?O öyleydi işte.Babam her bana zarar verdiğinde göz yumar ses çıkarmazdı..

Vn:Şimdi sana söylüyorum Kim Chan.O haberi kaldırtıyorsun!Tek bir yerde muhabbetinin geçtiğini dahi duyarsam bu dünyayı başına dar ederim!

Vn:Umarım anlamışsındır.

Salondan çıkmadan koltukta oturan misafirlere göz gezdirdim.Keşke o tarafa bakmaz olsaydım.

Yoongi...

Hemen evden çıktım ve motoruma atlayıp sahil kenarına sürdüm.

***

Bu çocuğun beni tanımama imkanı yoktu aynı sınıftaydık bir kere.Üff, ya benim Dolunay olduğumu herkese söylerse.

Vn:Aish!Sikerim bu dünyayıda onlarıda.


(...)

Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin