Vien'den
Sabah kalktığımda terlediğim için kalkıp duş aldım.Ardından üzerime ince kısa bir şort ve sadece ince askılı bir crop giydim.
Hava fazla sıcak değildi ama bugün bir şekilde fazla sıcaklıyordum ve bu hayra alamet değildi.
Vn:Kendime sağlıklı bir kahvaltı hazırlasam iyi olacak.
Bugün tarih 5 Mayıstı.
Her ne kadar sabahları midem bulansada bu günlerde -ki sadece 5 kez olmasına rağmen- bir şey yemezsem bayılıp hastanelik oluyordum.
Bu yüzden yulaf ve meyvelerden az ve sağlıklı bir şeyler hazırlamış koltuğuma oturdum.
Televizyondan sakin bir şarkı açıp rahatlamaya çalıştım.
Vn:Hadi Vien...
Yemeğimi yemeye çalışıyordum.Lakin ellerimin normalden fazla titremesi buna engel oluyordu.
Vn:Siktir.
Elimdeki tabak ve kaşık düşmüş,yerler kirlenmişti.
Vn:Hayır..Hayır...
Beceriksiz!
Vn:Hayır...Beceriksiz değilim..
Algısı Bozuk!
Vn:Hazır Vien..İzin verme...Seslerin tekrar seni ele geçirmesine izin v-verme..
Rezil!
Vn:Hayır..
Yavaş yavaş titremem artıyor ben ise koltuktan kalkmış mutfak tarafında duran tezgaha doğru yaklaşıyordum.
Keşke Senin Gibi Bir Beceriksizi Evlât Edinmeseydik!
Vn:HAYIR!
Gerizekalı!
Vn:Hayır..Hayır!!
Sürtük!
Vn:Hayır!!
Artık bacaklarımı hissetmiyordum.Yavaş yavaş yere çökerken sesler zihnimde yankılanmaya devam ediyordu.
Vn:Hayır!!
Bir yerde telefonumun çaldığını hissediyordum lakin ne kalkabilecek bir bacağa ne de birisi ile konuşabilecek bir zihne sahiptim şu an.
Vn:Ben...Ben..
Bu gerizekalının ailesini öldürmekle iyi mi yaptık?
Vn:HAYIR!!
Yerimden hızlıca kalkmış ilk önce tezgahtaki tabakları ardından orta sehpayı derken neredeyse bütün oturma odasını yıkmaya başlamıştım.
Takii birisi beni arkamdan tutarak durdurana kadar.
Park Joon Hyuk'tan
1 saat önce
Sabah her zaman ki gibi erken kalkmıştım.
Tarih 5 Mayıs'ı gösteriyordu.Bugün Vien'in işkencelerinin başladığı gündü ve vücudu 5 yıldır 5 Mayıs'ta kriz geçirerek tepki veriyordu.
L:Kalktın mı hayatım?
Lila'nın mutfağa girmesi ile düşüncelerimden arındım.
Pj:Kalktım karıcım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYG
Fanfiction~~~ -Sᴇᴠɪʟᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴇᴛᴇʀɪ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟ ᴏʟᴍᴀᴅıɢ̆ıᴍıɴ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏıᴍ ʙᴜ ʏᴜ̈ᴢᴅᴇɴ ꜱᴇᴠᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴜ̈ᴢᴜ̈ᴍ ᴠᴇ ᴄᴇꜱᴀʀᴇᴛɪᴍ ʏᴏᴋ.. +Aᴋꜱɪɴᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟꜱɪɴ ᴋɪ ᴠᴇ ʙᴜ ᴛᴀꜱ̧ ᴋᴀʟʙɪᴍ ꜱᴇɴɪ ɢᴏ̈ʀᴜ̈ɴᴄᴇ ᴏ̈ʏʟᴇ ʙɪʀ ᴀᴛıʏᴏʀ ᴋɪ ꜱᴀɴıʀꜱıɴ ᴅᴜ̈ɴʏᴀ ʏıᴋıʟıʏᴏʀ... ~~~ Göz yaşlarım firar...