6-Korku

20 4 0
                                    

Yoongi'den

Yol boyunca arkadaşlarımın bana neden Vien numarasını verdi sorunusunu çekmemle eve varmıştık.

Jm:Hadi ama Yoongi söyle şunu.

J:Aynen ya ne diye bizi meraklandırıyorsun?

Y:Uff.

Diyerek koltuğa kendimi bırakmıştım.Diğerleri de kendini koltuğa bıraktıktan sonra bakışları beni bulmuştu.

Y:Anlatıyorum ama sadece 1 kez anlatırım bölmeyin beni.

Nj:Hadi~

Y:Geçen gün Vien'in bir sırrını öğrendim ve bugün yanıma gelip kimseye söylemememi istedi.Bende sırf ona merakımı öğrenmek için şart koştum.Eğer arkadaşım olursan bu sır bende gizli kalır dedim tabi ilk başta tam 3 yıl arkadaş olacağız şartını duyunca reddetti.Bende son derse kadar mühlet verdim.

Derin bir nefes alıp anlatmaya devam ettim.

Y:Sonuçta sırrı önemliydi bu yüzden son ders numarasını verip arkadaşlığı kabul etti.Bu kadar yani bugünden itibaren aramıza bir kız katılmış oldu.

H:Sırrı ne?

Y:Adı üstünde sır, kendisi açıklamak istemedikçe kimse öğrenemeyecek...

Vien'den devam

Ve ben yine dans yapıyorum.Bazı şeyleri kısa süreli olsada düşünmemek için lakin ne mümkün?

Vn:Ahh!

Siktir!Bileğim!

Vn:Hayır olmaz, olmamalı.

Ağlıyordum ama bu acıdan değildi eğer sakatlandıysam bu büyük bir dez avantajdı.

Vn:Nolur sadece burkulmuş olsun.Tanrım lütfen..

Kırılmamış olmalıydı.Hastaneye gitmeliydim.Nasıl yapacağım ki?

Vn:Tanıdığım kimse de yok ki?

Göz yaşlarım daha hızlı akıtmaya başladı.

Vn:K-kırılmamıştır Vien?Sen kalkarsın.H-hadi kalk ayağa.T-taksi çağır ve hastaneye git b-bu kadar basit.

Yavaşça ayağa kalkmış ve taksi çağırmıştım.Ben aşağı inene kadar taksi gelirdi zaten, yani sanırım.

***

Hastaneye gelmiştim ve sıramı bekliyordum.Mecburi özel bir hasteneye gelmiştim çünkü kimliğimde hâlâ Kim Dolunay yazıyordu ve bunu saklamam gerekiyordu.

Dr:Kim Dolunay lütfen içeriye.

Sakince ve yavaşça ayağa kalkıp karşımda olan doktorun odasına girdim.

Dr:Ah, Dolunay.Ne yapacağız babanın bu yalanlarını?

O adamın yakın arkadaşlarından olan Mi-sung oppaya gelmiştim.

Konuşurken aynı zamanda bileğimi kontrol ediyordu.

Dr:Sadece incinmiş, korkma dansçı olursun.

Vn:Benimle dalga geçmeyi ne zaman bırakıcaksın oppa?

Dr:Gerçekten ölünce ;)

Diyerek o adamı ima etmişti.

Vn:Gerçekten bileğimde bir sorun yok değil mi?

Dr:Sadece incinmiş bir gün istirahat etsen hiçbir şeyin kalmaz.

Vn:Teşekkür ederim oppa.

Dr:Rica ederim al raporunu kendine dikkat et.İlk fanın ben olacağım ona göre.

Vn:Kkk~~

(...)

Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin