5-Bu bir Sır

23 5 2
                                    

Vien'den

Yine okula erkenden gelmiştim.Lakin bugün diğer günlerden farklı birşey vardı.Birisini bekliyordum, Min Yoongi'yi.

Tam o sırada arkadaş grubundan Jimin ile içeri konuşarak girdi.

Kimsenin olmadığı bir yerde ve zamanda konuşmalıydık.

Sakin Vien..Sadece yanına gidip 'bir şey konuşabilirmiyiz?' diyeceksin.Bu kadar zor olmamalı.

Vn:Hu..

Derin bir nefes vererek ellerim her zaman ki gibi kapşonlumun cebinde, normal adımlarla yanına ilerledim.Yanına yaklaştığımı fark edince ikiside sessizleşip beni izlediler.

Odağım sadece oydu.

Vn:Seninle bir şey konuşabilir miyiz?

Y:Tabii, dinliyorum.

Vn:Dışarıda konuşsak daha iyi olur.

Diyerek yanında oturan Jimin'i kastettim.

Y:Bahçeye çıkalım.

Ben önden, az önceki adımlarımdan biraz daha hızlı dışarı adımlarken onun arkamdan geldiğini hissediyordum..

***

Bahçeye çıktığımızda konuşmaya başladı.Genelde kimsenin gelmediği bahçe köşesinde banka oturmuştuk.

Y:Ne hakkında konuşacaksın?

Vn:Cumartesi günü...

Y:Ha, gizli kimliğin ha-

Vn:Kimse bilmesin.O kimlikten zor kurtuldum ve bir daha o şekilde anılmak istemiyorum.

Cümlesini bölüp hızlıca yüzümü sağ tarafımda bulunan Yoongi'nin yüzüne çıkartıp konuşmuştum.

Y:Tamam ama bir şartım var.

Ne bencil bir insan...

Vn:Ne şartı?

Y:Arkadaşım ol.

Vn:Ne?

Kaşlarım çatılmıştı.Ne diyordu bu çocuk?

Y:Gayet basit, arkadaşım ol.Ders çalışalım, takılalım filan.

Vn:Niye arkadaşın olmamı istiyorsun ki?

Y:Bilmem, beni sana çeken birşey var ondan.

Vn:Çok saçmalıyorsun şu anda?

Y:Yoksa herkesin, senin dolu-

Vn:Tamam arkadaşın olacağım ama süresi ne kadar?Seninle sonsuza kadar arkadaş olamam değil mi?

Y:Imm.

Düşünür gibi yaptıktan sonra cevap verdi.

Y:3 sene yani mezuniyete kadar.

Vn:Sen kafayı mı yedin ne 3 senesi?

Y:Son derse kadar vaktin var seç birini ya sırrın ya arkadaşlık.Tabii birinci seçeneği seçersen sen bilirsin.

Sinirle olduğum yerden kalkıp hızlı adımlarla sınıfa adımladım.

Siktiğimin herifi!Arkadaşmış!Haha!Çok komik!Lanet olsun herşeye!

***

Son ders olmuştu ve birazdan zil çalacaktı.Çantamdan küçük not defterimi çıkartıp bir sayfa yırttım.Üstüne telefon numaramı yazdım.

Ve zil..

Hızlıca çantamı takıp o daha sırasından kalkmadan yanında gidip kağıdı önüne koydum.

Vn:Telefon numaram.

Y:Kabul ettin yani.

Vn:Ben arkadaşlık nedir bilmem.Madem arkadaşım olacaksın o zaman öğret.

Daha da fazla birşey duymak istemeyerek diğer bir cehennemimden çıktım...

(...)

Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin