Vien'den
Yine günlük rutin işlerimi halledip evden çıkmıştım, Cuma günüydü.Yani bu gece içki içmek için harika bir geceydi.Her ne kadar içkiden nefret etsemde....
Okula varmıştım.Görünmezlik iyi birşeydi bence..Neticede boş muhabbetler veya sürekli konuşan arkadaşların olmazdı.Yorgun olduğun halde seni rahatsız eden o insanlar...
Sınıfa girer girmez henüz sadece şu 7 kişilik arkadaş grubunun geldiğini fark ettim.Okula başlayalı neredeyse 2 ay oluyordu ve bu arkadaş grubunun dostluklarının küçüklüklerine dayandığını anlamıştım.
Hayır müneccin filan değilim sürekli kendi aralarında 'şunu hatırlıyor musun' gibi bağırarak konuştukları için..Yine çok konuştum değil mi?..
Yerime geçip dinlediğim şarkıyı değiştirdim, ardından yeni başladığım kitabımı çantamdan çıkartıp okumaya başladım.
Yoongi'den
Vien her zamanki gibi erkenden sınıfa gelmiş yerine oturup kitap okumaya başlamıştı.O kızda birşeyler vardı, tanıdık geliyordu.
Ben onu izlerken bir anda sağ elini boğazına götürüp sanki boğazına birşey takılmışta nefes alamıyormuş gibi boğazını sıkmaya başladı.
Ne oluyordu Tanrı aşkına?...
Ardından boğazında ki elini, sol bileğine getirip baş parmağıyla nabzının olduğu yeri ovalamaya başladı.
Her geçen gün merakımı arttırmak zorundamıydı?
Bu kız garipti, hem de çok garipti...
Vien'den devam
Siktir..Niye yine anksiyetem tutuyor ki?Kimse benimle muhattaba bile geçmedi!?
Sakin ol Vien, sakin ol.Kendine zarar verme..Zaten yeterince yaralısın, her yönden...
***
Tenefüs olmuştu.Birkaç ders sonra okul bitiyordu...
M:Selam Vien!Ne yapıyorsun?
Vn:Selam.
Sesim fısıltı gibiydi yine.
M:Ee?
Kafamı kapşonlumun içinden 'ne ee si?' der gibi sağlamıştım.
M:Nasıl gidiyor hayat.Geleli 2 ay oldu ve senin hakkında hiçbirşey bilmiyorum.Kendinden bahset, ailenden falan.
Ailem...
Vn:İyi gidiyor, senin?
M:Benimde iyi, ne yapıyorsun bir günde mesela?
Vn:Okuldan eve, evden okula.
M:Gününün bu kadar sıkıcı olmadığına eminim.
Doğru, bir de her gün dans etmem var.
Vn:Sen anlat bir şeyler.
Anlat ve git.Arkadaş istemiyorum hele sahte arkadaş asla...
M:Üff.Olmuyor ki böyle.
Artık ne kadar sinir ettiysem kalkıp sınıftan çıkmıştı.
O sırada zil çalmıştı ve içeriye biyoloji hocamız girmişti.Bu adamdan nefret ediyordum.İnsanları zorla tahtaya kaldırıyordu.
Neyse ki henüz beni görmemişti.Eğer olurda beni görür ve tahtaya kaldırırsa tüm gözler benim üzerimde olurdu.
Bh(biyoloji hocası):Evet çocuklar bugün canlıların döngüsünü işleyeceğiz.Konuya çalışan var mı?
Tabii ki benim gibi sınıfta bu hocaya gıcık olduğu için kimse konuya çalışmaya tenezzül etmemiş olacakki kimse el kaldırmadı
Bh:Canlılar.....
Ve anlatmaya başladı.Her ne kadar gıcık olsada konuları gayet anlaşılır anlatıyordu, bu benim işime gelir.
Bh:Bugünün şanslısı kim öğrenelim hadi.
Bütün sınıf oflama sesleri çıkarmaya başlamıştı.
Bh:Umm.Jimin.
Jm:Hocam niye ben yaağ?
Bh:İtiraz yok Park Jimin.
Şu 7 li arkadaş grubundan olan sarışın çocuk hızlı adımlarla tahtaya çıkmıştı, arkadaşları ona gülüyordu.
Jm:Ne yapmamı istersiniz hocacım?
Bh:Sınıftan bir arkadaşını daha seç.
Bu çocuk lütfen beni fark etmemiş olsun..Lütfen.
Jm:Vien olsun hocam.
Bh:Vien kimse kalksın ayağa.
Sikiceğim seni Jimin..Sakinleş Vien.Sen eskiden de insanların önüne çıkardın..
Yavaş hareketlerle ayağa kalktım.Tüm sınıfın gözleri benim üzerimdeydi.Sakinleş Vien..Sakin ol Vien...
Vn:Benim hocam.
Sesim fazla yüksek çıkmamıştı.
Bh:Sende gel tahtaya.
Yine aynı hızda fazla dikkat çekmemeye çalışarak Jimin ve hocanın yanına geldim.
Odağım sadece hocadaydı.Sınıf ise normalde olduğundan daha sessizdi.Bu çirkin yüzü görmek zorunda olduklarından dolayı özür dilerim.
Bh:Şimdi az önce anlattıklarımı bütün sınıfa tekrarlayın.
Jm:Hocam ben dinlemedim ki.
Diyerek sırıtmıştı, ben ise hâlâ sessizliğimi koruyordum.
Bh:Otur yerine.
Jimin yerine oturmuştu, bende oturayım lütfen.
Bh:Sen anlat Vien.
Eğer dinlemedim desem azar işitirmiydim ki?Zaten kısa birşeydi.Hızlıca tekrarlar ve otururdum, böylece anksiyetem tutmazdı.
Vn:Canlılar.....
Bh:Aferin oturabilirsin yerine.
Fazla dikkat çekmemeye çalışarak yerime oturmuştum..
Bugün gerçekten içmem gerekiyor...
Yoongi'den devam
Bu kız gerçekten çok güzeldi.
Jm:Senin için yaptım sevdiğin kızın sesini duy diye.
Y:Jimin..
Jm:Efendim?
Y:Siktir git başımdan.
Bh:Yoongi ve Jimin sessiz olun!!
Y:Tamam hocam!
Sevdiğim kız mı?Hayır sadece merak ediyordum.Bu sevgi olamazdı..Yani bence olamazdı...
(...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYG
Fanfiction~~~ -Sᴇᴠɪʟᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴇᴛᴇʀɪ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟ ᴏʟᴍᴀᴅıɢ̆ıᴍıɴ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏıᴍ ʙᴜ ʏᴜ̈ᴢᴅᴇɴ ꜱᴇᴠᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴜ̈ᴢᴜ̈ᴍ ᴠᴇ ᴄᴇꜱᴀʀᴇᴛɪᴍ ʏᴏᴋ.. +Aᴋꜱɪɴᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟꜱɪɴ ᴋɪ ᴠᴇ ʙᴜ ᴛᴀꜱ̧ ᴋᴀʟʙɪᴍ ꜱᴇɴɪ ɢᴏ̈ʀᴜ̈ɴᴄᴇ ᴏ̈ʏʟᴇ ʙɪʀ ᴀᴛıʏᴏʀ ᴋɪ ꜱᴀɴıʀꜱıɴ ᴅᴜ̈ɴʏᴀ ʏıᴋıʟıʏᴏʀ... ~~~ Göz yaşlarım firar...