Vien'den
Kamp alanına geleli 1 saat olmuştu.Benimle çadırda kalacak olan kızla çadır kurmaya çalışıyorduk.
İşime engel olmasa ben kuracaktım ama işte.
Jae:Vien sen şurayı yap.
Artık terlemeye başlamıştım.Tamam her an kapşonlumla dolaşmaya ve sıcağa alışıktım ama yarım saattir bunu yapamayınca terlemeye başlamıştım.
Vn:Sen hiç çadır kurdun mu?
Kesin kurmamıştı ama bunu varsayımdan çıkarmam gerekiyordu onu burdan göndermek için.
Jae:Hayır.Ya sen?
Vn:Ben kurdum o yüzden sen daha fazla yorulma otur şöyle ben yapim.
Jae:Peki.
Tamam kızı hallettiğime göre anksiyetemide siktir etmem gerekiyordu çünkü HAVA ÇOK SICAK!
Üstündeki kapşonlumu çıkarıp bileğimdeki toka ile saçlarımı alttan topladım.
Şimdi iş başına.
Yoongi'den devam
Çoktan çadır kurmayı bitirmiş çadırın önündeki odunlara oturmuş beyler ile sohbet ediyordum.Tabii arada Vien'e bakıyordum.En son Jae ile birşeyler konuşuyorlardı.
O sırada Namjoon'un bana birşey sorması ile gözlerimi üstünden çekmiştim ama geri ona bakmaya başladığımda kapşonlusunu çıkarmayı beklemiyordum.
O..O çok güzel..
Jk:Hey bücür!
Hepsinin benim baktığım yere bakmasıyla tekrar bana döndüler.
J:Kız süzmeyede başlandıysa kesin aşık.
Jh:Yoongi dikkatini az bize ver.
Kafamı J-hope çevirip cevap verdim.
Y:Efendim Hobi?
Lakabı Hobiydi..
Jh:Gerçekten aşık mı oldun?
Y:Hay-
T:Yalan söylemeye kalkışma.Herkes ona nasıl baktığının farkında.
Y:Aish!
Daha kendime itiraf edememiştim.Gerçekten aşıkmıydım ki?Hayır.Sadece bir meraktı bu.Yani bence öyle olmalıydı.
Y:Gerçekten aşık olamam..
Çaresizce ve yalvarır gibi söylediğimin üzerine Jimin konuşmaya başladı.
Jm:Yoongi..Bakışların herşeyi açıklamıyor mu zaten?Ama eğer emin olmak istiyorsan birşey deneyelim.
Y:Ne deneyeceğiz?
Jk:Akşam sizi yanlız bırakalım.Kalbinin atışlarına bak.Eğer hızlanıyorsa ve ona baktıkça hayran oluyorsan geçmiş olsun.
O sırada gözlerim tekrar Vien'i buldu.Çadırı kurmuştu ve tekrar o siyah kapşonlusunu giymişti..
Sana gerçekten aşık olmuş muydum Vien?Ya olduysam.O zaman sende bana kalbini açarmısın?
***
Vien'den devam
Çadırı çoktan kurmuştum.Jae arkadaşlarıyla konuşacağını söyleyip beni de davet etti lakin ben bildiğiniz üzere reddettim.Şu an ise çadırda oturmuş kitap okuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYG
Fanfic~~~ -Sᴇᴠɪʟᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴇᴛᴇʀɪ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟ ᴏʟᴍᴀᴅıɢ̆ıᴍıɴ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏıᴍ ʙᴜ ʏᴜ̈ᴢᴅᴇɴ ꜱᴇᴠᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴜ̈ᴢᴜ̈ᴍ ᴠᴇ ᴄᴇꜱᴀʀᴇᴛɪᴍ ʏᴏᴋ.. +Aᴋꜱɪɴᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟꜱɪɴ ᴋɪ ᴠᴇ ʙᴜ ᴛᴀꜱ̧ ᴋᴀʟʙɪᴍ ꜱᴇɴɪ ɢᴏ̈ʀᴜ̈ɴᴄᴇ ᴏ̈ʏʟᴇ ʙɪʀ ᴀᴛıʏᴏʀ ᴋɪ ꜱᴀɴıʀꜱıɴ ᴅᴜ̈ɴʏᴀ ʏıᴋıʟıʏᴏʀ... ~~~ Göz yaşlarım firar...