12-Gözler Sahiden Herşeyi Anlatır mı?

3 3 0
                                    

Vien'den

Sabah hocalar herkesi uyandırmış ve kahvaltı yapacağımızı söylemişti.O yüzden şu an da elimde ki kahvaltı tabağıyla bakışıyor ve Yoongilerin yanında oturuyordum.

Y:Neden yemiyorsun?

Yoongi'nin kulağıma eğilip fısıldadığı cümleye sessizce, yine tabağıma bakarak cevap verdim.

Vn:Sabahları kahvaltı yapmam ve hoca elime zorla tutuşturdu, sen yer misin?

Y:Öleceksin bu şekilde Vien.

Amacım zaten o Yoongi.

Vn:Eğer yersem kusarım.

Yoongi'nin yanımda derin bir iç çekişini hissetmemle tekrar kulağıma eğildi.

Y:En azından börek ve iki dilim salata ye.

Vn:Gerisini yiyecek misin?

Y:Jin'e veririm o yer.

Börek ve salatayı yedikten sonra sağ tarafımdaki Yoongi'ye uzattım.Elimden tabağı alıp biraz ilerimizde bize dönük olan Jin'e uzattı.

Y:Al ye.

J:Kimin bu?

Y:Benim.

Ona baktığımda hemen tabağa gömülmüştü.Tabii ki insanlar yemeği görünce sadece lezzetini düşünüyordu.Benim gibi alacağı kiloyu değil..

Yine çok konuştum değil mi?

***

Kahvaltı bitince hoca herkesi serbest bırakmıştı.Bende çadıra girip yarım kalan kitabıma devam ettim.

O sırada çadırın önüne birinin gölgesinin düşmesi ve Yoongi'nin sesini duymam ile kafamı kitaptan kaldırmak zorunda kaldım.

Y:Vien hadi çık çadırdan d-c oynayacağız.

Vn:Ben o oyunu oynamam Yoongi git diğerleri ile oyna.

Y:Mızıkçılık yapma.Yoksa herkesin-

Derin bir nefes alıp kapşonlumla kafamı kapattım ve ayakkabılarımı giyerek dışarı çıktım.

Vn:Bana bak Yoongi.Bir şeyde hile yaparsan herşeyde yapmış sayılırsın.Ve unutma o tehdit için şuan arkadaşımsın.Ayrıca kanunlara göre böyle bir durumda özel hakların gizliliğini ihlal edersin.

Kısık ve aynı zamanda sert sesimle uyardım.Yoongi'nin ise yüzünde bir sırıtış belirdi.

Y:Öyle ya da böyle, elimde çok büyük bir sır var ve ben senin gerçeklerini öğrenene kadar peşini bırakmayacağım Vien.

Vn:Beni tehdit edemezsin Yoongi.Kendimi öldürdüğüm an gerçeklerim benimle mezara gider sadece o sır kalır ve emin ol o sır için çok güzel planlarım var.

Y:Kendini öldüremezsin Vien.

Bir anda yüzü ciddileşmişti.

Vn:Sen öyle san Yoongi.

Bir hışımla arkamı döndüm ve hızlı adımlarla ormana doğru yürümeye başladım.

Y:Hey, nereye?!

Vn:Cehennemin dibine.(kısık sesle)

Yoongi'nin peşimden bana yetişmeye çalıştığını biliyordum lakin ne adımlarımı yavaşlatıyor ne de duruyordum.

Y:Böyle kafanın estiği gibi gidemezsin.

Sonunda bana yetişmiş ama hâlâ hızlı adımlarla yürümek zorundaydı.

Vn:Ayaklarım nereye ben oraya Yoongi.

Y:Tanrı aşkına ne yapmaya çalışıyorsun?(Unutmayın onlar Müslüman değil ondan öyle yazdım.)

Vn:Kendini öldüremezsin dedin.

Y:Ne yani kendini mi öldüreceksin?

Vn:Sence.

Kolundan tutup kendine çevirmişti.

Vn:Bırak kolumu Yoongi.

Y:Öyle birşey yapmayacaksın!

Vn:Buna sen karar veremezsin.

Y:Bana bak Vien.Benimle arkadaş olduğun sürece kendine zarar dahi veremezsin.Arkadaşlığımız bitene kadar yaşayacaksın.

Vn:Sen kim oluyorsun?Neyimsin?Kardeşim?Kuzenim?Akrabam?Arkadaşım bile değilsin.Sadece elinde bir sırrım var diye götünü kaldıran herifin tekisin.

Vn:O sırrı saklamam öyle büyük bir neden değil Yoongi.O sırrı saklıyorum çünkü normal bir insan olmak istiyorum.O sırrı saklıyorum çünkü insanlardan ve onların yalanlarından nefret ediyorum.

Vn:Şu anda o sırrı git ve herkese söyle.Gram umrumda değil.Başka bir ülkeye gider ve orda bir hayat kurarım.

Vn:Ben Vien'im Yoongi başka bir adım veya Soyadım yok.Sadece Vien.

Y:Gözler herşeyi anlatmaz mı Vien?Niye bu kadar korkuyorsun?

Vn:Gözler bazen çok iyi oyunculardır.Yalan söylemezler ama rol yaparlar.Böylece arkasındaki gerçeği saklarlar.

Sadece biraz daha dayanman lazım Vien.Sonra herşeyden kurtulacaksın...


(...)

Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin