9-Kamp

9 4 0
                                    

Vien'den

Sabah hazırlanmış her zaman ki gibi okula gidiyordum.Arkamdan gelen sesi duymamla adımlarım daha da hızlanmıştı.

Y:Bekle!

Hadi ama yetişemezsin bana!

Y:Sana da günaydın.

Vn:Hm hm.

Y:Oo sen hep böyle davranacaksan işimiz kesat.

Vn:Yeni anladın.

Sesim yine kısıktı ve fazla konuşmamaya çabalıyordum.

Y:Bide niye böyle olduğunu anlasam...

Sesi fısıltı gibi çıktı ama yine de duydum.

Vn:Anksiyetem var.Ondan dolayı konuşmayı veya insan içine çıkmayı sevmiyorum..

Y:Anlamam lazımdı.

Vn:O kadar mı çaktırıyorum?

Bu kadar belli etmiş olamazdım.

Y:Aslında dikkatli bakan bir insan anlayabilir.Başka birisiyle ilk cümleni kurduğunda sesin titriyor ve kekeliyorsun.Ve geçen sırada bir anda vücudun titremeye başladı.Bedenin streslenince stresini bu şekilde atıyor.

Vn:Senin yüzünden oluyor.

Y:Ney benim yüzümden oluyor?

Sürekli üstümde bir bakış hisettmem...

Vn:Seni yedim Yoongi.Uzun süre benimle konuşma.

En azından trip rolüyle uzun süre konuşmazdım değil mi?Yanı sanırım..

Y:Ne yaptım söylesene.

Y:Hey konuş.

Y:Yaa Vien.

Y:Böyle yaparsan problemlerimize bir çözüm bulamayız.

Y:Yaaa...

***

Yoongi'nin itirazlarını ve yalvarışlarını dinleye dinleye okula hatta sınıfa gelmiştik.Yoongi arkadaşlarının yanına gitmek yerine beni takip edip yanıma oturmuş hâlâ cümlemi tamamlamam için yalvarıyordu.

Ben ise kafamı sıraya koymuş kapşonlumla iyice kendimi gizleyerek kafamı sıraya gömmüştüm.

Y:Hadi tamamla şu cümleni.

Y:İyi sen konuşmuyorsan bende konuşmuyorum.

Bu çocuk acaba ikimizi sevgili sanıyor olabilirmiydi?

O sırada çoktan zil çalmış sınıf hocamizin dersi olduğu için Edebiyat öğretmenimiz sınıfa girmişti.

H:Evet çocuklar.Derse başlamadan önce duyuru yapacağım.

Seung:Ne duyurusu hocam!?

H:Yarın düzenlenecek ve 3 gün sürecek kamp etkinliğimiz var.Katılmak isteyenleri yoklamayala birlikte alıp ismini yazacağım.

Yoongi'nin kulağıma eğilip fısıldamasıyla hemen ona döndüm.

Y:Sende katılıyorsun arkadaşım..

Vn:Asla!..

Y:Sen bilirsin Doluna-

Vn:Çok şerefsizsin arkadaşım..

Y:Ağzına hiç öyle kelimeler yakışmıyor arkadaşım..

Pislik.Adi köpek.Amına soktu-

Y:İçindende etme..

Artık sinirle solumaya başlamıştım....

Hoca yoklamayı alırken bazılarının soy adlarını yeni öğreniyordum.Çünkü yoklama ya başkan gördükleriyle isim saymadan alıyor ya da ben o sırada uyuyor oluyordum ki o sırada söylenen soy isim dikkatimi çekti.

H:Jeon Jungkook!

Jk:Burdayım hocam!Ve katılıyorum ismim büyük harflerle yazılsın lütfen!

Onun soy ismi Jeon muydu?..Jeon nadir bir soy addı ve benim de soy adım Jeon'du...

Vn:Bana bak Yoongi..

Y:Sen konuşurmuydun ya?..

Hoca kızmasın diye fısıldaşarak konuşuyorduk.Çoktan kafamı kaldırmış Yoongi'ye çevirmiştim.

Vn:Sen soruma cevap ver.Jungkook'un soy adı Jeon mu?..

Y:Hm hm'da ne alaka?..

Vn:Boşver..

Sonuçta o..

(...)

Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin