Vien'den
Okuldan yine dikkat çekmemeye çalışarak çıkmış ilk önce eve uğramış üzerimi değiştirmiştim.Ardından motoruma atlayıp bira almaya gelmiştim.
Vn:Fazla sarhoş olsam bir şey olmaz herhalde..
Sesim her zamanki gibi fısıltı gibiydi.Kasaya geldiğimde elimdekileri bırakmıştım.
J:Hoşgeldin kızım.Üç bin won.
Vn:Hoşbulduk Joon Amca.
Gülümsemiştim.Uzun süredir buraya gelip alışveriş yaptığımdan beni kızı sayıyordu.Aramızda samimiyet vardı.
Parayı ödeyip dışarı çıktım.Kaskımı takıp yerime sürdüm.
***
Her zaman ki gibi şarkımı açmış, ritminde dans ediyordum.Şarkılarım ve danslarım her zaman sakinleştirici ve huzur verici olurdu.Yani dedemin dediğine göre...
Ve kendimi yere bıraktım..Gün çoktan batmıştı ve yerini gece almıştı.Sağ tarafımda duran içkilerden bir tanesini alıp diklemiştim.
Vn:Yıldızlar...Ne kadar özgürler değil mi?
Vn:En azından bir insandan daha özgürler Vien.
Sol gözümden bir damla yaş süzüldü.Ya yavaş yavaş sarhoş oluyordum -ki bu iyi bir şey- ya da içimde ki acıyı akıtıyordum...
Vn:Ben Vien'im...
Kahkaha atmaya başlamıştım.Kesinlikle sarhoş oluyordum.
Vn:Yıldızlar kadar özgür olmayan bir kadınım..
Sesim normal bir insanın ses düzeyindeydi..
Ağlarken gülüyordum.Kesinlikle delirdim bence...
Vn:Kookie....
Hayır niye aklıma geliyorsun ki.
Vn:Geri geldim ben...Peki sen neredesin?!
Uzun süreden sonra hıçkıra hıçkıra ağlıyordum..
Kookie çocukluk arkadaşımdı..Her zaman yanımda oluyordu.Ta ki biz taşınana kadar.
Vn:Dede...Hayat niye bu kadar acımasız?Niye özgürlük insanlara özgü değil?
Bilincim kapanıyordu...
Vn:Hiç birşey bu kadar acımasız olmamalı...
Yine çok konuştum değil mi?..
***
Yoongi'den devam
Arkadaşlarla içki almış deniz kenarında kafa dağıtıyorduk.Lakin benim gözüm arkamızdaki binadaydı.En üst katında dans eden kızda.Hayır sapık falan değilim sadece dikkatimi çekti.
Jm:Pişt hatunum.Aramıza katılsan diyorum.
Jk:Kdnffjkfgjf
Y:Lan oğlum benimle ne derdin var?
Nj:Seni sevdiğinden yapıyor.
Namjoon'a göz devirip denize dönmüştüm..
H:Ee senin Vien ne âlemde?
Y:Ne ara Benim Vien oldu?
T:Hep öyleydi.
H:Hadi soruma cevap ver.
Y:Bilmem, sadece onu merak ediyorum.Yani sandığınız gibi bir hoşlantı yok.
J:Onu bunu geçinde kız tahtaya çıktığında tüm sınıf bakakaldı.
Jm:Aynen ben bile daha önce dikkatlice bakmamıştım ama çok güzel kız.Niye kimseyle konuşmuyor ki?
Y:O yüzden merak ediyorum ya...
T:Yanlız kızların bakışları çok iyi değil miydi?
Jk:Şey der gibilerdi 'Ben niye bu kadar güzel değilim?' Kfkfjjfjfjshdkdh
H:Kfjfkddjdldjd
Nj:Kfjfkddjdldjd
J:Şimdi bende merak etmeye başladım işte.Acaba hangi kil maskesini kullanıyor.Mia'ya söyleyeyim o öğrenir.
Jm:Bıktım Mia'ndan. -_-
Jk:Ama harbi bütün dedikodular onda.
Jm:Ya abi, o zaman gidin dedikoducu teyzeler gibi çekirdek çitleyip çay için.
O sırada telefonuma mesaj gelmişti.
Y:Üff.
Nj:Ne oldu?
Y:Babam yazmış yarın şu Kim'lere yemek yemeğe gidecekmişiz.
T:Bir şey sorucam.
H:Sor.
T:Şu dediğin Kim'lerin bir kızı vardı hatırlıyor musunuz?
J:Aynen ya yaklaşık 2 yıldır hiçbir yerde yok.
Jk:İnternete baksanıza.
Jimin cebinden telefonu çıkartıp aratmıştı.
Jm:Babasının 2 gün önceki röportajında...
Nj:Eee?
Jm:Babası Dolunay hakkında yaklaşık 1 yıl önce öldü demiş.
Hepimiz sessizliğe gömülmüştük.
Dolunay'ın ne yüzünü ne sesini kimse bilmezdi.Ya maske takardı ya da ortamlara filan girmezdi.Lakin zekasıyla ve babasının zengin olmasıyla bilinirdi.
Ortalıkta Dolunay'ın çok güzel olduğu ve çok becerikli olduğu dönerdi..
Jk:Kimse yüzünü görmeden vefat etmiş..
H:Hep onunla tanışmak istemişimdir.
T:Bende...
(...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dᴀɴꜱᴄ̧ı ᴠᴇ Yᴏ̈ɴᴇᴛᴍᴇɴ'ɪɴ Sᴏɴꜱᴜᴢ Aꜱ̧ᴋı/MYG
Fanfiction~~~ -Sᴇᴠɪʟᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴇᴛᴇʀɪ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟ ᴏʟᴍᴀᴅıɢ̆ıᴍıɴ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏıᴍ ʙᴜ ʏᴜ̈ᴢᴅᴇɴ ꜱᴇᴠᴍᴇᴋ ɪᴄ̧ɪɴ ʏᴜ̈ᴢᴜ̈ᴍ ᴠᴇ ᴄᴇꜱᴀʀᴇᴛɪᴍ ʏᴏᴋ.. +Aᴋꜱɪɴᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ɢᴜ̈ᴢᴇʟꜱɪɴ ᴋɪ ᴠᴇ ʙᴜ ᴛᴀꜱ̧ ᴋᴀʟʙɪᴍ ꜱᴇɴɪ ɢᴏ̈ʀᴜ̈ɴᴄᴇ ᴏ̈ʏʟᴇ ʙɪʀ ᴀᴛıʏᴏʀ ᴋɪ ꜱᴀɴıʀꜱıɴ ᴅᴜ̈ɴʏᴀ ʏıᴋıʟıʏᴏʀ... ~~~ Göz yaşlarım firar...