B. 14❤️‍🔥

1.3K 107 85
                                    

Başhekim: Hamilelik ten şüpheleniyorum.

Teoman sevinç ve şaşkınlıkla yatakta baygın yatan eşine baktı. Bu mümkündü elbette ki.

Bu mutluluğa sahip olmuş olabilirler miydi? Teomanın Kurt'unun aldığı çilek kokusu....

Başhekim: Sonuçlar geldiğinde emin olarak konuşmak daha doğru olur.

Teoman'ın gözleri Çağatay'ın karnında geziniyordu. Kurt'u ulumak haykırmak istiyordu.

_______________________________________

Teoman eşinin başında tatlı bir uykuya dalmış olan vitasınım saçlarını seviyordu.

Başhekim gelip onu tekrar kontrol ettiğinde asistan doktor sonuçlarla gelmişti.

Başhekim ciddiyetle inceledi sonuçları. Teoman da afamın bakışlarından bişi yakalamak ister gibi bakıyordu.

Başhekim: Tebrik ederim baba oluyorsunuz. Çağatay bey gerginlik ve hamileliği bağlı bir baygınlık geçirdi.

Başhekim:Doğum doktorumuzu yönlendiriyorum, tekrar geçmiş olsun efendim.

Teoman teşekkür edip adamı uğurlarken çağatay uyanmaya başlamıştı.

Güzelim, daha iyi misin?

İyiyim su içsem olur mu boğazım tahriş olmuş acıyor.

Hemen sevgilim, yavaş yavaş iç çok korkuttun beni.

Heyecandan galiba Teom isteyerek üzmem ki seni ben.

Artık çok daha dikkatli olmak zorundasın canım.

Elletini Çağatay'ın karnının üstünde birleştirip aşkla gözlerinin içine baktı.

Bebek... Bizim bebeğimiz olucak Teoman!

Evet sevgilim daha mutlu olmam dediğim anda sen beni dahada mutlu bir adam yapıyorsun. Ağlama güzelim...

Çok mutlu oldum ikimizden bir can var içimde. Ailelerimiz biliyor mu?

Aşkım ben unuttum sen utanmadan söylemedim kimseye, bekle çağırayım birlikte verelim haberi.

İki aileden sevinçten delirmişti. Alihan bey sonradan biraz durgun kalsada belli etmemeye çalıştı.

Çağatay'ın gözünden kaçmamıştı bu durum. İçinde tutamayıp sordu tabi.

Şey biraz gerildiniz Alihan bey, bir sorun mu var hamile olmamla ilgili?

Alihan: Öncelikle baba! Bey ne soğuk hissettiriyor. Akıllı damadımın gözünden hiç bişi kaçmıyor.

Sorun ne baba o zaman?

Alihan: Sorun yok oğlum, sadece siz yani ırkınız çok çok özel. Bebeğiniz de fazlaca merak uyandırıcak hali ile. Oğlunun ve torununun güvenliğinden endişe ettim bir anlık bunuda saklıyamadım.

Bebeğim tehlikede mi yani? Niye daha doğmadı ki Teom...

Gözleri dolmuştu elleri ile iç güdüsel olarak koruyordu bebeğini.

Ayça: Hayır oğlum, baban aklındakini söyledi, korkucam bişi yok. Her türlü önlem tedbir alınır.

Su: İstersen Teoman yokken yanında kalırım, hiç yalnız bırakmam sizi.

Ayça: Bende gelirim istersen hem.

Yaaa... Bırakmazsınız dimi? Teom bak hiç yalnız kalmıycaz biz bebeğimle.

Tutulma (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin