Korkma sevgilim iç bunu, ben onu engellerim. İstemediğin bişi yapmam sana.
Hı hı... Ben sana güveniyorum. Teoman'ım bana dokunsan olur mu? Çok utanıyorum ama sana ihtiyacım var canım acıyor bak.
Ön tarafında çadır kurulmuş şekilde utanarak Teoman'a bakıyordu genç çocuk.
Teoman yutkundu, bu çok çok zordu.
_______________________________________
❤️🔥Smutçuk
Güzelim eminmisin? Biraz daha bekleyelim ilaç...
Çok canım acıyor ama sev...
Teoman hala Çağatay'ın baskın olduğunu göre biliyordu. Utanmasını ondan uzaklaşmasını istemiyordu.
Utandırmamaya çalışıcam ben güzelimi. İç çamaşırını çıkartıp yatağın içinde kucağıma gel üstünü öttücem böylece görmemiş olurum utanmazsın bitanem.
Teşekkürler...
Hızlıca iç çamaşırını çıkarttı, o sırada Teoman yatağın içinde onu bekliyordu. Kucağına gelip oturdu.
Teoman'ın sertliğini hissede biliyordu altında Çağatay. Kendini ona iyice bastırdı.
Teoman'ın eli sertleşmiş erkekliği kavradı. Deliğinden akan zevk sıvısının birazını alıp erkekliğe bulaştırdı.
Kayganlık sağlamış ve sevdiğini çekmesi kolaylaşmıştı.
Ahhh... Immmm Teoman nnn daha hızlı....
Teoman rahatlatıcı kokusunu salmasına rağmen kucağındaki minik kendine sürtünerek işini hiç kolaylaştırmıyordu.
Sonunda kurt'u kontrollü eline almıştı. Teoman bunu sertleşen hareketlerinden anlıyordu.
İçime gir sevgilim. Seni istiyorum immmm... Bak sende beni istiyorsun!
Şişşttt bebeğim, zorlama! Keyfini çıkart!
Çağatay acı ile karışık inliyordu. Ön tarafından alfığı zevk ona yetmiyordu.
Parmaklarını soksan birini en azından lütfen...
Teoman orta parmağını deliğin eyrafında sürtünerek dolaştırdı. Bu hareketi vitasının çılgınlar gibi inlemesine neden oldu.
Teoman beklemeden ince uzun parmağını Çağatay'ın deliğinden içeri gönderdi. Çağatay deli gibi inliyor kendini Teoman'a itiyordu. Çok geçmeden önden ve arkadan boşalarak Teomanın göğsüne yığıldı.
❤️🔥Bitti
Uyuya kalan çocuğu yatağın içine bıtakıp banyodan sıcak havlu alıp onu temizleyip üstünü giydirdi.
Koltuğa yatırıp kirli çarşafları değiştirip tekrar yatırdı oğlanı. Önüne bakıp kafa salladı.Ahh sevgilim şimdi benim küçük sorunumuz ilgilenmem gerekiyor.
Doktor ilk kızışmasının ruh eşi yanında hafif ve tek günde biteceğini söylediği için içi rahattı Teomanın.
Duş sonrası yatağın içine girip vitasının kokusunu içine çekerek uykuya daldı.
.
.
.
Sabah uyandığında müthiş bir başağrısı çekiyordu Çağatay. Yanına baktığında yastığına sarılmış sırtı çıplak kaslı adama yutkunarak baktı.Şimdi bu adam onunmuydu gerçekten. Dün gece yaşanılanları hatırlayınca utançtan kıpkırmızı oldu.
Sonra Teoman'a sevgi ve minnetle baktı. Sözünü tutmuş, yalvarmadına rağmen onu utandırmadan rahatlatmış ve ileri gitmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutulma (bxb)
FantasiaOmegaverse evreninde Delta Teomanla, henüz ne kendinin nede türünün farkında olmayan Vita Çağatay'ın mecara ve tutku dolu aşkını anlatıyor... Mühür, sadakat, aşk ve güç bu evrenin temeliyken Yüyyılda bir birleşen ilki tür evreni tepe taklak edebili...