Hizmetçi: Çağatay Bey kahvenizi nasıl alırsınız?
Sade rica ediyorum. Teşekkürler.
Hizmetçi: Derhal efendim, yanında tatlı bişiler arzu edermisiniz?
Tatlı mı? Zaafım var olur yerim gerçekten.
Teoman onun bu tatlı haline sarılarak saçına öpücük kondurak gülüyordu.
Gülme sevgilim, tatlı kırmızı çizgim!
Sevgilin yesin seni bugün! Sende tatlını ye sende benim kırmızı çizgimsin!
_______________________________________
Yavaş yavaş Teomanı ve daha önemlisi Vita Kurt'unu kabulleniyordu Çağatay. Teoman hiç tahmin ettiği gibi kibirli, soğuk ve hükmetme meraklısı değildi sanki.
Belkide çok iyi gizliyordu kendini ne belli...Ama Kurt'u hissederdi bundan emindi.
Tan: Ne düşünüyorsunuz değerli kralım?
Dalmışım öyle işte, kral mı o ne be?
Tan: Oooo sende çok cahil çıktın hiç tarih dersi dinlemedin mi? Eskiden nadir Delta kralları sadece Vitalarla evlenip güçlü soylarını devam ettirirlermiş.
Adı üstünde Tan! Eskiden!
Kerem: Aslında hala durum bu değerli Kralım.
Tan: Sen bensiz yapamaz oldun Alfam! Hem hala derken?
Hoşgeldin Kerem, Teo yok mu?
Kerem: Öncelik eşimde, affedin Kralım. Evet aşkım artık tamam de evlenelim lütfen!
Tan: Yaza yaza sınavlar bitsin sonra hem aileler tanışmadı henüz erken.
Kerem: Önce Teoman evlensin yoksa oyar beni aşkım tamam hallederiz. Seninki eniştecim toplantıda bizzat bir arzunuz olup olmadığını öğrenmek için görevlendirildim.
Şaka yapıyorsun dimi? Sırf bunun için gelmiş olamazsın komik çünkü.
Kerem: Ucunda Tan vardı koşarak geldim. Bu arada resmi olmasada dünyayı ırksal üstünlüğü olan aileler yönetiyor bu gerçek.
Ne... Nasıl yani?
Kerem: Şuan en güçlü Delta Teoman ve önceki en güçlü Delta dedesiydi. Yani şirketler ve serveti göz önünde bulundudulursa dünyayı yönettiğini söyleye bilirim.
Bu çok iddalı tek başına bir aile bu mümkün değil bence.
Kerem: Tek başına demedim Kralım.
Önünde reverans yapıp ikisinide güldürmüştü.
Kerem: Alfa larda baskın Alfalar olarak ayrılıyor. Ben bu Alfalar dan biriyim ve ailem yönetim işinde Kardemilerin sağ kolu.
Tan: Sen şimdi çok mu baskınsın! Baskın olanlar kötü olur ama sen değilsin aşkım.
Kerem: Bir daha desene!
Tan: Neyi diyim aşkım?
Kerem: Ahh kalbim.... Ben bir sana ve kralımıza iyiyim. Yoksa ürkünç bir insanım.
Tan haklı çok sevimlisin.
Kerem: Kıskanç Teo duymasın eniştem. Sende numarası yok mu aradan çok mutlu olur bence.
Yok gerçekten, verirmisin numarayı?
Kerem: Çık dışarda konuş, bende aşkımı biraz severim böylece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutulma (bxb)
FantasiaOmegaverse evreninde Delta Teomanla, henüz ne kendinin nede türünün farkında olmayan Vita Çağatay'ın mecara ve tutku dolu aşkını anlatıyor... Mühür, sadakat, aşk ve güç bu evrenin temeliyken Yüyyılda bir birleşen ilki tür evreni tepe taklak edebili...