Kerem:Efendim yavrum!
Tan: Aşkım Teoman... O iyi mi?
Kerem: E... Evet güzelim neden sordun?
Tan: Çağatay bayıldı, Teomanın canı yanıyor..... Hastanrdindeyiz. Çok endişeliyim. Lütfen gelin hemen.
Kerem: Sakın bebeğim, Çağatay iyi mi? Geliyoruz korkmayın geliyoruz.
Teoman ve Kerem hızla yola çıkmıştı. Şuan kolunun acısını bile düşünücek halde değildi.
Bunun hesabını tek tek sorucaktı, önceliği iki bebeğiydi.
_______________________________________
Teoman omzunu umursamadan daldı acile Tan'ın ve annesinin yanına geldiğinde ikisininde bakışı kıpkırmızı olan gömleğindeydi.
Ayça: Teoman bu.. Bu ne hal sakın Çağatay seni böyle görmesin!
Nerde de o! İyi mi anne ne oldu birden bire?
Tan: İyi şimdi uyuyor odaya alıcaklardı izin vermedim ben. Seni görmeden uyandırırsak tekrar atak geçirir diye korktum.
Çok sağol iyi düşünmüşsün.
Yavuz: Efendim temiz kıyafet getirildi. Doktor yaranıza baksın, öyle geçin odaya.
Sadece onayladı Teoman. Bir sn önce bebeklerini görmek istiyordu çünkü.
Kerem: Güzel bebeğim, çok mu korktun sen?
Tan: Kerem ben hissettim senin Kurt'un endişeliydi. Ben... Kardeşimi korkmasın diye belli edemedim korkumu.
Kerem: Ağla rahatla ruhum. Ben geldim bak yanındayım.
Tan iç çeke çeke ağlıyordu eşinin kucağında.
Teoman pansuman sonrası Çağatay'ın odadına girmişti sonunda. Sessizce rengi bembeyaz olmuş çocuğun yanındaki sandalyeye oturdu.
Geldim bebeğim, aç gözlerini. Boncuk gözlerinde kaybolayım yeniden.
Fendomlarını yaydığında Çağatay'ın göz kapakları kırpılmaya başlamıştı.
Teom... Çok uykum var niye yanımda yatmadın sen? Çok kötü rüya gördüm biliyor musun?
Geldim güzelim, benim sebep olduğum bir rüyaydı özür dilerim.
Teoman! Bebeğim o... Sen iyi misin? Teoman.... Hıçk....hıçk çok korktum. Sana hıçk.... Bişi oldu sandım. Kurtum...
Şişştt sakinleş şampiyon. Evimizde canıma okursun üzdüm, korkuttum seni diye.
Kızıcam tripte atıcam hıçk... Gör bak!
Oyyy miniğim benim, at sen at yeterki yanımda ol. İyiyim bebeğimizde iyi. Biraz dinlendin iyi hissediyorsan evinize gidelim mi?
Dinlendim, evinizde dinlenirim kucağında ama! Gidelim sevmiyorum hastane ben.
Kerem'e söyleyip geliyorum. Tan ve annem kapıda görmek ister misin?
Korktular onlarda, gelsinler aşkım lütfen.
Kapıyı açıp dışarı çıktığında içeri girmelerini rica etti Teoman. Kerem'e gelmesini söyledi.
Odanın kapısı açılınca Tan heyecan ile koştu kardeşiniz sarıldı.
Tan: Ödüm koptu ödüm. Ohhh sende yeğenim de iyi çok şükür.
Ayça: Oğlum annenlere haber veremedim telaştan. Arayalım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutulma (bxb)
FantasyOmegaverse evreninde Delta Teomanla, henüz ne kendinin nede türünün farkında olmayan Vita Çağatay'ın mecara ve tutku dolu aşkını anlatıyor... Mühür, sadakat, aşk ve güç bu evrenin temeliyken Yüyyılda bir birleşen ilki tür evreni tepe taklak edebili...