B. 39

718 79 62
                                    

Ercan: Ama Yavuz amcam da sana kaybediyor bilerek. Annem gibi sende ona kanepe diyorsun.

Yavuz: Ercan'ım yaktın beni. Her evlilikte patron olur oğlum.

Öyle mi abi? Sizde İklim patron onu anladık! Aşkım bizde patron kim?

Bu da sorunu yavrum, sensin tabi.

Kerem: Aşkım itaat et rahat et! Patron sensin sorma bile.

Bahçede günler sonra keyifli kahkahalar yankılanıyordu.

_______________________________________

Yıllar Sonra

İrem lütfen Kuzey'in sırtından ın annecim!

İrem: Ama anmişim Kuzenim şok güçlü tıpkım abim ve babam gibi yütfen azcık daha taşısın.

Kuzey: Ağıy deyil annişim birazcık daha oynayalım.

Kucağında kızını emziren Tan gülerek bakıyordu alıştığı tabloya.

Tan: Dayıcım azcık daha tamam mı?

İkizler koşarak bahçenin ilerisine gitmişlerdi. Korumaları da peşinden tabi.

Çok tatlılar ve bazen ikisininde ne kadar güçlü olduğunu unutuyorum.

Tan: Çifte sigma! İşimiz çok zor kardeşim.

İkiside gülerken Çağatayın telefonu çalmıştı. Arayan Özgür'ün okul müdürüydü ve bir kirlerinden hiç hoşlanmadıkları ortadaydı.

Buyrun Ela hanım.

Ela: Çağatay bey iyi günler. Okula gelmeniz gerekiyor Özgür bir arkadaşına fiziksel zarar verdi. Sizi ve eşinizi bekliyoruz.

Özgür iyi mi?

Ela: Hah! Evet iyi keşke aynı şeyi diğer çocuğuda merak ederek sorsaydınız! Bekliyorum.

Diyip suratına kapattı telefonu. Çağatay öfkeden delirmek üzereydi. Tan onu sakın olması için uyardı.

Tan: Sakin ol! Kimdi Özgür iyi mi ne olmuş anlat.

Kavga etmiş, birini dövmüş bu gerizekalı kadında eline fırsat geçti diye beni aşağılıyor aklınca!

Tan: Sen git burası bende aklın kalmasın, haber ver mutlaka!

Çağatay arabada Teomanı aramıştı. Oldukça gergin ve sitresliydi.

Bebeğim, çok mu özledin beni?

Teom, okuldan aradılar gelmen lazım. Özgür birini yaralamış.

Oğlumuz iyi mi peki? Hemen geliyorum. Sen lütfen beni bekle sakın yalnız girme içeri!

İyimiş, kadın birde beni azarladı Teoman. Bekliycem yoksa o kadın elimde kalıcak.
.
.
.
Teoma ve Çağatay peş peşe okulun bahçesinden girdiler. Çağatayın gerginliği 5 metre öteden bile fark ediliyordu.

Sevgilim, sen sakin ol önceliğimiz Özgür.

Tamam aşkım biraz fandom yardımcı olurdu sanırım ha!

Derhal bebeğim, çok seviyorum seni. Canını sıkma çözeriz.

Bende sevgilim, ahhh bende.

Sakinleştirici fendomlarını hissettiği gibi rahatlamıştı Çağatay. El ele müdürün odadına doğru yürüdüklerinde Ercanın koltukta ağlıyor Özgürün ise iki öğretmeni tarafından kollarından tutularak ona gitmesinin önüne geçildiğini görmek ikisinide delirtti.

Tutulma (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin