B. 26❤️‍🔥

845 69 72
                                    

Yaaa tamam teşekkürler. Napalım bizde iç çamaşırı alıp kendimizi hediye ederiz dimi kanka?

Tan: Hiç, bizden güzel hediye mi var!

Garson kız şiparişleri getirdiğinde sevinçle gözleri patladı ikilinin.

Tatlı... Tatlıda gömelim lütfen....!

Tan: Hakaret sayarım kardeşim! Tatlısız kalkmam masadan.

Gülüşmeler eşliğinde yemeklerini keyifle yediler. Yavuz kameradan Teomanın isteği ile görüntülü aramış ikilinin bu keyifli hallerini patronlarınada izletmişti.

_______________________________________

Akşama doğru yorgun ve perişan düşmüştüler evlerine.

Kanka ben ılık bir küvet keyfi yapıcam. Ammada yorulmuşum bacaklarım ağrıyor.

Tan: Çağatay zararlı değil mi küvet bebekler için?

Korkma kardeşim çok sıcak su tavsiye etmiyor doktor. Ilık bir şu yapıcam zaten sende ılık olmak şartı ile yapa bilirsin. Yada doktoruna sor sen yinede mazallah bişi olmasın.

Tan: Yok duş alıp Kerem gelene kadar uyuycam bende. Görüşürüz kardeşim.!

Görüşürüz Tan! Koşmadan lan hamilesin!

Tan: Unutuyorum kanka ya!

Mal... Kendini de unut oluyorsa.

Tan: Bunun için uygun bir zamanda trip atıcam şimdi çok yorgunum.

Çağatay keklik gibi seke seke giden arkadaşının arkasından öylece bakmıştı.
.
.
.
Ilık suyun içinde hafifçe çıkmış karnını seviyordu Çağatay.

Miniğim bugün çok yorulduk dimi? Yok yok bir daha anne yormıycak bizi bu kadar.

Ben şimdi annemiyim? Baba mı? Bana nasıl sesleniceksin acaba miniğim?

Sen nasıl seslenmesini istersen güzelim. Hem annesi hem babasısın oğlumuzun.

Teom... Ne zaman geldin ki sen hiç duymadım.

Az önceki sohbetimizin başında geldim sevgilim.

Elinin suyun içine sokup sıcaklığını kontrol ettiğinde memnun bir gülümseme ile eşinin karnını sevdi.

Su güzel yinede çok kalmadan çık bitanem, üşütüp hasta olmanızı istemiyorum.

Olur sevgilim, çok yoruldum bugün bacaklarım çok ağrıyordu ondan girdim.

Sevimli sevimli konuşuyordu küvet insan ucuna başını dayamıl ordan seyrediyordu eşini.

Ben şimdi güzel bir masaj kremi ile ovarım bebeğimin ayaklarını hadi çık bakalım kuruluyalım sizi.

Aşkım yaparmısın gerçekten? Çok seviyorum seni çok.

Benim yaşama sebebim sen ve oğlum miniğim. Ne demek yaparmısın? Emretmen yeterli Vitam!

Çağatay mahçup ama mutlu olmuştu. Teoman'ın avuçlarına ellerini uzatıp onu kaldırıp durulamasına izin verdi.

Bornozunu giydirip kucağına aldığı eşini yataklarına dikkat bir şekilde bırakıp banyoya geri döndü.

Güzelim bebeğimiz gibi çilek mi kokmak isyersin?

Çilek olur çok güzel kokuyor o yağ. Sen üzerini değiş, bende giyinip geliyim.

Tutulma (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin