B. 38❤️‍🔥

799 80 52
                                    

Bende çok özledim miniğimi. Gel bebeğim kucağıma seni kurulayalım. Benim tşörtkerden birini giy sabaha kıyafetlerin gelmiş olur.

Tamam sevgilim, çok yorgunum.

Çağatay.... Seni çok seviyorum ruhum.

Seni çok seviyorum.

_______________________________________

Babacım bende seni çok özledim. Barazcıkta benim kucağımda otur. Hem annenin ayakları acımıştır.

Özgür: Canınımı yaktım annecim? Çok özledim kokunu birazcık daha koklasam olmaz mı?

Canım yanmadı bitanem. İstediğin kadar kokla. Babanda çok özledi seni o yüzden öyle söyledi.

Özgür: Babacım sende gel ortanıza oturuyum, öpersin beni. Bende annemi koklarım doya doya.

Olur meleğim, yalnız bu annenin koklama işi ilk kez bu kadar uzun ve bağımlılık seviyesinde! Hayırdır ufaklık?

Özgür:  Babacım annemin kokusu değişmiş dahada miss olmuş. Çikolatalı vişne ile krema kokuyor.

Teoman ve Çağatay'ın bakışları anında kesişmişti. Nasıl bebekler mi var dı? Ve bunu ilk minik oğlulları mı hissetmişti?

Oğlum, sen annede başka ne hissediyorsun?

Özgür: Annişimin karnından geliyor o mis kokular babam.

Çağatay bebeğim, ikiz! Çok çok seviyorum seni oğlumu bebeklerimizi.

Teom Doktor emin olmadan sevinmeyelim sevgilim.

Özgür: Neye sevince annecim?

Kardeşlerin oluyor meleğim... Muahhh... Hemen arıyorum doktoru.

Özgür şaşkın ama mutluydu. Oynıycak daha çok kişi demekti kardeş. Kreşte kardeşi olan arkadaşları çok seviniyordu.
.
.
.
Özgür: şimdi içinde bebişler var öyle mi?

Evet prensim.

Özgür: İki tane kardeş öyle mi?

Özgür annesinin karnına kafasını dayamış sürekli bişi sırup onay alıp kafasını geri koyuyordu.

Evet meleğim, senin gibi iki güzel melek daha geliyor ailemize.

Özgür: Şeyy annişim doktor abla dedi ya hani.

Ne dedi Oğlum?

Özgür: Türler varmış benim türüm sigma ya hani. Onlarda sigma olabilirmiş demişti ya.

Demişti bebeğim, sorun ne Özgürüm? Niye kaygılısın balım?

Özgür: Baba çok mutlu oldu annişim. Senin kokun net çok çok sevgi var alıyorum onu. Baba beni sevmekten vaz geçmez dimi bebekler sigma olursa?

Ne! Asla bebeğim baba seni çok ama çok seviyor. Sen ilk gözağrısısın, kıymetlimizsin. Bu düşünceler nerden aklına geliyor bebeğim?

Özgür: Kızdın mı? Kızma söyliycem okulda derste türler anlatılınca babam şeymiş benim.

Özgür korkmadan, çekinmeden anlat güzelim. Sana kızmam bunun için kaygılanma.

Özgür: Kralmış böyle hükmeden kişi demekmiş. Soyundan gelen kişide valiz olucakmış.

Çağatay varis kelimesini valiz diyen oğluna gülmemek için zor tuttu kendini.

Tutulma (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin