B. 12❤️‍🔥

1.3K 117 63
                                    

Kerem: Ben bebeğimi üzermiyim hiç? Yine sağ elime kuvvet....artık sayılı gün çabuk geçer dimi aşkım?

Tan çok utanmıştı. Zaten Çağatay ve Teoman'ın mühürlendiğini biliyor ve günlerdir arkadaşını göremiyordu.

Kerem'e karşı koymak onun içinde hiç ama hiç kolay değildi. Omega olarak Alfaların yanında durmak bile zorken, Baskın bir Alfa ile hergün iç içe temas halinde olmak çok daha zorlayıcıydı.

_______________________________________

Yeni mühürlü çift Günlerdir evlerinden dışarı çıkmamışlardı. Bugün önemli bir toplantısı olduğu için Teomanın şirkete gitmesi gerekiyordu.

Hiç gidesim yok aşkım!

Olmaz ki böyle sevgilim! Kerem kaç kez aradı bu toplantı için, önemli olmasa gitmezdin!

Allah kahretsin ki önemli!

Hımm şöyle yapalım istersen, sen git şirkete, bende bir kaç saat sonra yanına gelirim. Ailelerimizle Birlikte yemeğe çıkarız ne dersin?

2 saat! 2 saat sonra gelmiş ol yanıma o zaman olur.

Yavuz abi beni getir yanına. Sen annenlere,bende annemlere haber veririm güzel bir yemek yeriz.

Hani baskın olan Delta ve Alfalardı güzelim? Yalan baya üstümüzde hüküm sürüyorsunuz Tan ve sen.

Hımm öyle mi yapıyoruz?

Kokun offf deliricem. Kaybol büyücü adam! Aşkınla beni dedirtiyorsun. Öpücüğümü verde gidiyim.

Çağatay uzun ve tutkulu bir öpücük bıraktı eşinin dudaklarına. Teoman istemeye istemeye gitti şirkete.

Çağatay da bir süre sanat tarihi çalışıp eşinin verdiği iki saati almadan giyinmek için odalarının yolunu tuttu.

Alo annecim, yardım et bana.

Su: Ahh bebeğim ne giycem ben krizinde mi?

Evet....! Resmen eşimin ailesi ile tanışıcam şık ama abartısız giyinmeliyim.

Su: Ve kendin gibi olmalısın!

Aynen meleğim benim. Ne giymeli?

Su: Dar kesim siyah kumaş pantolonunu ve güzel bir gömlek rengi bilemedim Çağatay.

Beyaz çok mu klişe olur?

Su: Klişe iyidir bebeğim. Mutfakta kıyamet kopuyor akşama görüşürüz annecim çok çok öptüm.

Bende annecim ve teşekkürler.

Hazırlanıp kapıda kendisini bekleyen Yavuz'un yanına gidip arabaya bindi.

Çok bekletmedim umarım abi. Beni kırmayıp yanına binmeme izin verdiğin için teşekkürler.

Yavuz: İzin vermek ne demek Çağatay bey. Siz neyi nasıl isterseniz öyle olucak tabi.

Yinede teşekkür ederim.

Yolculuk sessizlik içinde tamamlanmıştı. Holding'in önünde ilk Yavuz inmiş ve Çağatay ın kapıdını açarak ona içeriye kadar eşlik etmişti.

Kapıdaki güvenlikten, danışmadakilete kadar saygı ile selamlanmıştı.

Yavuz abi senin gelmene gerek yok. Kaçıncı kat söylemen yeterli.

Yavuz: 25. Kat efendim.

Asansöre binip 25. Kata bastığında asansör bir ara  başka katta durup bazı Omega çalışanlat binmişti. Onlarda 25. Kara çıkıyordu.

Tutulma (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin