B. 24

846 91 66
                                    

Uçak indikten sonra Teoman eşini kucağında arabaya taşımasına rağmen uyanmamış, Teoman'ın boynuna sokulup iyiden iyiye mayışmıştı Çağatay.

Araba durduğunda uyanmıştı. İlk sözü,

Annemi çok özledim dedim, anne mi istiyorum ben!

Burnunun ucunu öptü Teoman.

Annen içerde sebgilim seni bekliyor, ben bebeğim ne isterse yapmaya çalılıyorum.

Çağatay günler sonra içten bir şekilde gülümsemiş eve doğru koşmuştu adeta.

_______________________________________

Çağatay koltukta annesinin kucağına yatmış şımarıyordu. Teoman bebeğinin en azından huzurlu oluşu ile içi rahatlamış bir şekilde onları seyrediyordu.

Su: Teoman oğlum sana zahmet bize birer kahve bu minik civcive de bir bardak süt söylermisin mutfağa.

Teoman mesajı almıştı.

Tabi ki söylerim, siz anne oğul keyif yapın bende çalışma odasında cezamı çekeyim sevgilim huzur bulsun.

Çağatay sinirli olduğunu düşündüğü bakışlardan atmıştı. Fakat çok sevimli duruyordu teoman hızlıca gelip öptü eşini itiraz bile demeden.

Teoman çıktıktan sonra boğazını temizlemiş konuya girmişti Su.

Su: Oğlum, Teoman sıkıntı var Çağatay'ın size çok ihtiyacı var biraz bizimle kalır mısın dediğinde aklım çıktı. Neler oluyor?

Teoman mı çağırdı seni? Kalman için offf anne çok mutsuzum böyle ben! Onuda üzülüyorum kendimi de bebeğimi!

Su: Sakinleşip anlat bakalım neler oldu? Bu tripler neden atılıyor? Evi terk etmeği istemek ne Çağatay!

Olanları uzun uzun ağlaya ağlaya anlattı annesine. Su bölmeden dinledi oğlunu. Sonunda iç çekmeye yüz tutan ağlaması bitince göz yaşlarını sildi.

Su: Şimdi haklısın bir yere kadar meleğim benim. Ama kocana haksızlık etmişsin. Seni bebeğini hatta bebeklerinizin üstünde böylesine büyük bir tehdit varken oturup balayının keyfini çıkartmasını beklemek haksızlık değil mi?

Ama annecim haber vermedi. Verebilirdi ki ben çok korktum endişelendim.

Su: Çağatay haber verseydi stresten minik oğlun zarar götürdü. Lütfen önce kendine dürüst ol.

Offf sen kimden yanasın anne ya! Ben senin oğlunum o değil. Ayça anne gelseydi o benden yana olurdu!

Su: Bende miniğimden yanayım bitanem. Üzülme daha fazla. Üzmede artık kocanı.

Su: Ben eve gidiyorum. Selam söyle Teoman'a.

Yaaa gitme, affetmezse beni küserse bu seferde o?

Su: Çağatay annecim hadi çık yukarı. Seni seviyorum miniğim.

Bende seni çok seviyorum annecim. Babama selam söyle öp yerime.

Su: Öperim oğlum benim.
.
.
.
Çağatay daha fazla oyalanmadı salonda. Dikkatlice merdivenleri çıktı. Çalışma odasının kapısının önünde ileri geri gidip geliyordu ki kapı açıldı.

Çağatay bişi mi oldu sevgilim? Çok gerginsin fendomların çok keskin!

Teoman ben çok özür diledim. Ben... Seni çok seviyorum.

Tutulma (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin