Tan: Sen ve bebeğim yanımda olduktan sonra ben hiç bir şeyden korkmam sevgilim.
Kerem: Uyumaya çalış sevgilim. Ben yanındayım bunu sakın unutma.
Tan uykuya teslim olurken, Kerem eşinin düz karnını okşadı.
Kerem: Minik Gammam, demek anneleriniz ve babalarınız gibi ayrılmaz bir birleşim olucaksınız ha!
Kerem: Seni, anneni ve eşini hayatım pahasına korurum bebeğim, baba hep yanınızda.
_______________________________________
Ertesi gün Teoman ve Kerem neredeyse tüm günü çalışma odasında geçirmişlerdi.
Doktor ve hemşire her an Çağatay ve Tan'ın yanındaydı. Onların sağlığı ile yakından ilgilemiyorlardı.
Doktor: Lütfen Çağatay bey sabahta çok az yediniz. Bebeğiniz için iyi beslenmek zorundasınız.
Biliyorum içim almıyor benim. Hem Yavuz abi, Teomanlar nerde?
Tan da üzgündü, bu nasıl tatildi ki. Tüm gün yüzlerini bile görememişlerdi eşlerinin.
Yavuz: Çalışma odasında....
Orda değiller Yavuz abi! Teoman nerde?
Yavuz: Efendim önemli bir görüşme için merkeze geçtiler. Korkulacak bir durum yok.
Çağatay artık göz yaşlarını tutamamıştı. Tan gelip sarıldı arkadaşına. Birlikte biraz ağlayıp sakinleştiler.
Yavuz abi eve dönmek istiyorum. Burda kalmak istiyorum. Söyle o Delta bozuntusuna onuda istemiyorum!
Karnına giren şiddetli sancı ile iki büklüm olmuştu. Tan endişe ile bakıyordu kardeşine.
Doktor: Çağatay Bey stres bebeğe iyi gelmiyor. Tüm gün hiç bişi yemediniz. Artık uzanıp dinlenmemiş gerekiyor.
Doktor: Hemşire hanım bir damar yolu açalıp, sizde yardımcı olun yatağa yatıralım sürüm takıp dinlensin.
Yavuz: Efendim izninizle kucağıma, alıcam sizi.
Al abi, ona söyle evime gitmek istiyorum. Annemi istiyorum ben!
Yavuz: Tamam efendim hemen ilericem. Siz dinlenmenize bakın.
Serum ve hafif bir sakinleştirici ile uykuya dalmıştı Çağatay.
İki gündür 5 dakika yanına uğrayan eşini deli gibi merak ediyor. İçindeki kıskançlık hormonunu durduramıyordu.
Teoman gelse, sarılsa herşey yoluna giricekti belki ama gelmiyordu.
.
.
.
Beline dolanan kollar, ve aşık olduğu bildiği koku... Teoman gelmişti. Çağatay kırgındı eşine. Hiç bir açıklama yapmadan Keremle gitmiş günlerdir gelmemişlerdi.Tamam iki gün ama çok uzun bir iki gündü.
Saçlarına kondurulan öpücüklerle zorla gözlerini açmıştı. Ağlamaktan şişmiş gözlerinin üzerinde ince uzun parmakları geziyordu eşinin.
Ani bir mide bulantısı ile yerinden kalkmaya çalışmıştı. Sadece çalışmıştı Teoman yardımcı olduğunda hızla banyoya gidip kusmuştu.
Güzelim, hiç bişi yememişsin ama iyi misin doktor bir baksın sevgilim.
Zorlukla doğrulup yüzünü yıkarken,
Gerek yok, şimdi bişiler yerim geçer.
Tamam sevgilim gel kucağıma birlikte inelim. Çok özledim bebeklerimi ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutulma (bxb)
FantastikOmegaverse evreninde Delta Teomanla, henüz ne kendinin nede türünün farkında olmayan Vita Çağatay'ın mecara ve tutku dolu aşkını anlatıyor... Mühür, sadakat, aşk ve güç bu evrenin temeliyken Yüyyılda bir birleşen ilki tür evreni tepe taklak edebili...