~Derin~
:Bırak lan sevgilimin kolunu!
Şimdi mi aklına geldi sevgilin olduğum?
:Sevgilin falan değilim.
:Kusura bakma abi sevgilin olduğunu bilmiyordum. Yere düştüde onu kaldırmaya çalışıyordum.
Berk'in bakışları bana döndü. Beni baştan aşağıya yaram varmı diye kontrol amaçlı süzdü.
:Tamam abicim kusura bakma sert çıkıştım sen gidebilirsin.
:Tamam abi görüşürüz.
Çocuk arkasını dönüp gitti. Ben ise çatık kaşlarla Berk'e baktım.
:Berk biz sevgili falan değiliz.
:Beni dinlemeden etmeden ayrılmaya hakkın yok Derin. Olay ile ilgili hiç bir şey bilmez ve yanlış anlamışken seni öylece bırakamam.
:Nesini yanlış anladım acaba!?
Sesim sonraları doğru yüksek çıkmıştı. Gerçekten neyi yanlış anlamıştım?
:Bak bakayım bana bende seni aldatıcak gözler varmı! Bana gerçekten bu karaktersizliği yakıştırıyor musun!
:Ama duydum Berk! O kıza dönüp benim sevgilim yok dedin.
Berk olayı anlamış gibi baktı bana. Elini burun kemerine götürüp sıktı.
:Derin ben orda kıza "benim sevgilim yok dememi falan bekliyorsun herhalde" dedim. Ama sen sadece cümlenin sevgilim yok kısmını anladın.
:Kanıtla Berk. Sana tekrardan güvenmemi sağla. O zaman tekrar konuşuruz.
~Bade~
:K-kaya?
:Bade?
:Sen her canın sıkılınca milleti kaslı kollarınla kucağına mı alıyorsun?
Güldü. Kurban olduğum ne güzel gülüyor.
:Sen benim kasıma mı bakıyorsun?
:Bakmamak elde deği-. Ne alâka?
:Tabi tabi öyledir.
:Artık indirsen mi beni.
:Sinirin geçtimi?
Beni kucağına aldığı andan itibaren neye sinirlendiğimi unutmuştum. Ama şimdi tekrar hatırlamamla şalterler atmıştı. Tam dibimizde yerde duran ve saçını düzeltmeye çalışan Miraya döndü bakışlarım.
:İşim daha bitmedi indir beni Kaya.
:Az daha geç gelsem kızın kafasını koparırdın heralde Bade. Yürü gidiyoruz.
Aşıksın işte! Kabul ett!
:Nereye?
Dedim hafif sırıtarak.
:Eve Bade akşam oldu. Kaç saattir okuldayız.
Beni eve atıyor anlamadık sanki.
:Beni evemi atıyorsun.
:Hayır fırlatıyorum. Ya Rabbim ya! Bade evine hadi!
:Gıcıksın.
:Biliyorum.
~Sıla~
:Batu bir an Duş kabininde düşüp kafanı yere çarpıp beyin kanaması geçirip öldün sandım.
:Sılam sen bir daha polisiye filmi izleme. Bu komplo teorilerin beni gerçekten derinden etkiliyor.
:Ne yapabilirim? Yarım saat oldu gireli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~WELCOME TO KOLEJ~ (TAMAMLANDI)
RomantikHadi ama nerden bilebilirdim ki okulun ilk gününden müdürün oğluna tekme atıcağımı!