~Kuzey~
:Söyle!
Sert bir yumruk geçirdim.
:Söyle bu ellerinle mi dokundun ona söyle!
Bir yumruk daha.
:Susma konuş! Neler yaptın lan ona! Orospu çocuğu susma!
Bir yumruk daha. Sandalyeye tekme atıp Atlas piçinin düşmesine sebep oldum. Havluyu alıp ellerimdeki kanı temizledim. Karşımda Ağız dolusu kan kusuyordu. Kusucaktı. Bu daha başlangıçtı.
:Şimdi iyi izle şerefsiz sen burda geberip giderken Işıl hayatını zevk ile yaşayacak.
Havluyu ona doğru fırlatıp dışarı çıktım. Ona zarar veren herkes aynı kadere ortaklık edecekti.
~Işıl~
:Serra ve Mira'yı buldunuz mu?
Dedim yorgun bir şekilde. Hastaneye gelmiştik. Onlara olan biten her şeyi anlatmıştım. Şimdi ise Bade'nin iyi olması için tonlarca dua etmiştik.
:Hayır kamera kayıtlarına baktırıcaz.
Sıla yerde oturmuş bizi dinliyordu. Onun da bu olaylardan artık çok yorulduğunu görebiliyordum.
:Her şeyi anladım ama Atlas nerede?
Tırnaklarımı avuçlarıma geçirdim.
:Bilmiyorum.
Dedim zar zor.
:Bismillahirrahmanirrahim.
Üçümüzünde bakışları Batu'ya döndü. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Berk ve Batu yan yana oturmuş dua oluyorlardı.
:Hoca efendi bizede bir okur musun başımızdan olay eksik olmuyor.
Batu tek gözünü açıp bana baktı.
:Oralar beni aşar git bir tane büyücüye. Maşallah 1 dönemde 3 sezonluk filim çektik.
Sıla kıkırdadı.
:Başrolümüz Işıl Acar.
Dedi gülerek. Bakışlarım Kaya'ya döndü. Bade'nin kaldığı odanın camından onu izliyordu ve çok durgundu.
:Kaya.
Dedim tek bir nefeste. Bakışları bana dönmedi ama dinlediğini biliyordum.
:Bade güçlü bir kız hastaneye gelirken bile tebessümü dudaklarından hiç eksilmedi. Lütfen böyle yapma.
:Elimde olan bir şey değil Işıl lütfen şu konuyu açma.
Susup önüme döndüm. Daha fazla konuşmak sadece oksijen kaybıydı.
:Şimdi ne olucak? Sınavlar çok aksadı. Kitabın suratına bile bakamadık.
:Emin ol Berk bu olaylar olmasa bile yine bakmazdık.
:Allah'tan Bade'ye kötü bir şey olmadı. Doktorla konuştum hayatını riske atıcak bir durum yokmuş.
Derin'e döndüm. Bade'ye olanlardan kendini suçluyor gibiydi.
:Derin senin bir suçun yok.
Bana cevap vermedi kolları önünde bağlı bir şekilde durmaya devam etti. İç çekip ayağa kalktım.
:Ben lavaboya gidip gelicem.
Hepsi tamam anlamında başını salladı. Yorgun bir şekilde yürümeye başladım. Gerçekten artık biri ölmeden şu olaylar son bulmalıydı. Saçımı at kuyruğu yaptım. Tam tuvalete girecekken ileride sedye ile gelen tanıdık sima ile şok geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~WELCOME TO KOLEJ~ (TAMAMLANDI)
Roman d'amourHadi ama nerden bilebilirdim ki okulun ilk gününden müdürün oğluna tekme atıcağımı!