~Kuzey~
Salondan içeri giren bir Işıl... Ne kadar özlemişim onu. Şu 3 günde ne kadar özletti kendini. Up uzun saçları... İncecik beli. Yutkundum. Bu kadar güzel olmak kusursuz olmak suç olmalıydı. Kafamı başka bir tarafa çevirdim. Yoksa iyi şeyler olmayacaktı. Ringe çıktığını görünce tekrar öne döndüm. Korumalık takıyordu.
:Kuzey şu karşıdaki Burak değil mi?
Bakışlarımı o yöne çevirdim. Orospu çocuğu. Hala Işıl'a sırıtarak bakıyordu. En sonunda gözlerini oyucam ama hadi hayırlısı.
:He evet o karışıdaki it Burak.
:Kıza yicek gibi bakıyor.
:Farkındayım Batu kapa şu çeneni!
:Tamam be bana ne kızıyon.
İçimden ya sabır deyip önüme döndüm.
:Hadi güzelim göreyim seni.
Maç başladı. İkiside şu anlık bir atakta bulunmuyordu ama Bade ilk atağa geçen oldu. Bade Işıl'a her vurduğunda sanki benim canım acıyordu.
:Işıl şu anlık iyi gidiyor gibi.
Dedi Berk.
:Evet iyi ama işte...
Işıl'ın Bade'ye olan sinirini yumruklarının sertliğinden anlıyabiliyordum. Hakem gelip oyunu durdurunca köşesine geçti. Derin ve Sıla'ya baktı. Ama bana bir kere bile bakmadı. Haklıydı neden baksın ki. Bakılcak yüzüm mü vardı?
Tekrar maça başladılar. Bade'nin atakları çok yalnıştı. Yarışta Duyguları bir kenara bırakmalıydı. Işıl'ın kaburgasına atılan tekmeyle gözlerimi yumdum. Yere düşücekti. Öyle de olmuştu yere düşmüştü. Şuan suratına her atılan yumrukta benim canım dahada acıyordu.
:Yere düştü.
Dedi Batu.
:Hadi Işıl vur ona!
Derin bağırıyor du ama onu susturdum. Şuan değildi şuan bir şey yapmıycaktı. Ne kadar canım yansada o anı bekledim. Evet işte!
:Şimdi!
Diye bağırmamla hemen onu üstünden itti.
:Tekme at tekme att.
Dedim sessizce.
Işıl Bade'nin yüzüne tekmesini atmasıyla yere düştü. Derin bir nefes verdim. Ayağa kalkması çok zordu kalkamazdı. Ve kalkamadı. Kazanan Işıldı
:Kazandı!
Diye Sıla ve Derin aynı anda bağırdı.
İşte bu be! Kazandı! Ona doğru baktım. Hakem kolunu yukarıya kaldırdı. Yüzünde mükemmel bir gülüşle bize döndü. Gözü herkeste gezindi. Ama bana bir kez olsun bakmadı...~Işıl~
Kazanmıştım! Sonunda intikamımı tamamlamıstım. Bundan sonra onunla ilgili hiç bir şey benim canımı sıkamazdı. Derin ve Sıla'ya baktım.
Sevinçten zıplıyorlardı. Gülerek onlara el salladım. Tekrar önüme döndüm. Kuzeye bakmak istemiyordum. Bade yerinden hafifçe doğruldu. Korumalıklarını çıkarıp bir kenara fırlattı. Bende hemen korumalıklarımı çıkardım. Bade yanıma geldi.
:Tebrikler prenses. İntikam alındı.
Bana doğru elini uzattı. Evet intikam bitmişti. Ama düşmanlık bitmemişti. Bana doğru uzattığı elini kavradım.
:İntikam alındı. Ama düşmanlık devam ediyor.
:Düşmanlık bitemez zaten.
Güldüm.
:İlk defa sana katılıyorum.
Ellerimizi bıraktık. Bade arkasına dönüp salonun çıkışına doğru ilerledi. Adem hoca beni yanına çağırdı.
:Geldim hocam.
:Tebrikler Işıl'cım. Bundan sonra her hafta sonu buraya geliceksin. Beraber çalışıcaz.
:Tamam hocam sağolun.
Adem hocanın yanından ayrıldım. Ve bizim kızların yanına gittim. Koşarak yanıma geldiler. Hemen boynuma atlayıp sarıldılar.
:İşte bu ve kazandın!
Derin sıkı sıkı sardı boynumu.
:Kazanmasaydın bizden dayak yerdin.
Sıla'da aynı Derin gibi sım sıkı sardı.
:Tebrikler yenge- ay yani Işıl.
Ulan Batu tut şu ağzını bir yaa!
:Eyvallah Batu.
:Aferin kız.
Dedi Berk.
:Teşekkürlerr
Kuzey ise kollarını bağlamış yerinde oturuyordu öylece. Tabi bakamazdı. Adem hocanın bana doğru bağıran sesini duydum.
:Işıl! Kızım bir tanede takım arkadaşın olucakk!
Takım arkadaşımı? Allah'ım lütfen kız olsun bir erkeğe daha katlanamazdım.
:Hocamm cinsiyet belirtinnn!
Sıla bir anda kahkaha atmaya başladı.
:Hocam cinsi ne deseydin keşke.
Bende bir anda gülmeye başladım. Salak bu kız yaa.
:Kangal Kızım! Ne diyon Allah aşkına erkek tabiki!
Devam edicek...
(Hızlıca atmak için kısa yazdım özür dilerimm oy vermeyi unutmayınn)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~WELCOME TO KOLEJ~ (TAMAMLANDI)
RomanceHadi ama nerden bilebilirdim ki okulun ilk gününden müdürün oğluna tekme atıcağımı!