~61.Bölüm~

1.6K 170 151
                                    

Bir anda gülmeye başladım. Gülmem yavaş yavaş kahkahaya dönüştü. Sinirden ne yaptığının farkında bile değildim. Gülmekten gözlerimden yaşlar aktı. Serra beni anlamaz gözler ile izliyordu. Artık ona gerçek ismiyle seslenme vaktiydi.

:Vah vahh...

Dedim alaylı bir tonla. Sinsi bir şekilde sırıttım.

:Benimle kavga etmek için bıçak mı seçtin gerçekten? Ne o benden bu kadar mı korkuyorsun?

Oda aynen benim gibi güldü.

:Hayır acı çekişin hoşuma gidicek.

Sırıtmaya devam ettim.

:Bak seni tebrik ederim gayet güzel bir plan. Ama...

Dedim ve kaşlarımı çatıp ona doğru yürüdüm.

:Bu planda atladığın bir kısım var çok kişilikli karı.

Kaşlarını kaldırdı.

:Neymiş?

:Ben boksörüm orospu çocuğu!

Dediğim gibi suratına sert bir yumruk indirdim. Geriye doğru düştü ama elinden bıçağı hiç bırakmadan bana doğru savurdu. Hemen eğilip bacağını tuttum ve çektiğim gibi onu yere düşürdüm. Üstüne çıkıp iki elinide tutup elinde ki bıçağı düşürmesini sağladım.

:Kabul et etkilendin.

Dedim ve onun repliğini tekrar edip sırıttım.

:Ahy şu planlar bazen götünüzde patlar... Değilmi Serra?

:Peki bununda bir planın parçası olması?

:Ne?

Bir anda kapı sertçe açıldı. Bade korku ve endişe ile içeri dalmıştı. Bizi gördü bir bana bir Serra'ya birde bıçağa baktı.

:Işıl! İyi misin!?

Hiç beklemediğim bir şekilde Serra beni kenara düşürüp anında bıçağı aldı.

:Sizin şu boktan okulunuzun amına koyayım!

Dediği bıçağı bir anda Bade'nin karnına sapladı. Bade'nin nefes bile alamadığını o an görmüştüm. Aynı zamanda bende o an nefes alamıyordum. Gözlerinden yaşlar süzüldü. Bıçağa doğru kafasını eğip baktı. Her şey durmuştu zaman durmuştu. Benim yüzümden bir kişi daha hayatını karartmıştı. Ellerim bacaklarım her yerim titriyordu. Sesimi çıkaramıyordum.

:Ve küçük abla bozuntusu tekrardan oyunuma geldiniz.

Dedi bıçağı çekti ve koşarak odadan çıktı. Nefesim kesilmiş Bade'ye bakıyordum. Bir anda dizlerinin üzerine düştü. Tonlarca kan akıyordu. Nefes alış verişlerim hızlandı. Korkuyordum çok korkuyordum. Elimden hiç birşey gelmiyordu. Şuan sadece karşımda kanlar içinde yatan Bade vardı.

Gülmeye çalıştı kendini zorladı. Acının tebessümünü kondurdu dudaklarına.

:Ne bakıyon ambulansı arasana amına koyayım.

~Derin~

:Pekâlâ Bera'cım seni tam olarak ne hâle getirmemi istersin?

Pis pis sırıtıyordu ve onu dövmem daha makul bir sebep haline geliyordu.

:Of ne yapıcaksanız yapın sıkılmaya başladım.

Gözlerimi devirip çenesini kavradım. Sıkıca tutup bana bakmasını sağladım.

:Bana bak soktuğumun karısı. Siz kimsiniz sikimde değil ama şu saatten sonra bu okuldan defolup gitmezseniz size yeminim olsun dar ederim bu okulu!

~WELCOME TO KOLEJ~        (TAMAMLANDI)       Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin