~Kaya~
Sinirle Bade'nin odasına girdim. Onu gördüğüm an bütün sinirim kayboldu. Yavaşça yanına ilerledim.
:Oturabilir miyim güzelim?
Cevap vermedi.
:Bak oturuyorum sonra kaya! Diye bağırma.
Cevap vermedi. Yorgun bir şekilde yanına oturdum. Ellerini tuttum. Her ikisinede küçük öpücükler bıraktım. Saçlarını sevdim. O kadar güzeldi ki o kadar masumdu ki sonsuza dek onu izleyebilirdim.
:Çok güzelsin sevgilim. Biliyorum çıkma teklifimi kabul etmedin ama bu saatten sonra umrumda değil. Sen benimsin ben seninim tamam mı güzelim?
O kadar cok cevap versin isterdim ki o kadar çok bana bakıp gülmesini beni öpmek istemesini isterdim ki. Umutsuzca başımı önüme eğdim. Sımsıkı kavradım ellerini asla, bırakmamak üzere.
:Çıkma teklifini kabul ediyorum sevgilim.
Anında kaldırdım kafamı. Karşımda bana yarı ağlamaklı yarı gülerek bakan hastası olduğum bir kadın vardı.
:Ne o sevinmedin mi?
Güldüm. Hayatım boyunca hiç gülmediğim gibi güldüm.
:Aslında konuşmuyor ken hayat güzeldi sanki ya.
Kaşlarını çattı. Tekrar güldüm.
:Git başımdan ya.
Gülerek ona doğru eğildim.
:Senin sesini duymadığım her dakikanın Allah belasını versin be gülüm.
Yanağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim. Gülüyordu hemde çok güzel gülüyordu.
:Hala yanağımdan öpmen dışında hiç bir sorun yok Kayacım.
:Sen buradan bir çık o zaman kim kimi öpüyor göstericem ben sana hemde en güzel yöntemlerde.
Yanakları kızardı. Onu her zerresine kadar seviyordum.
:Ben bizimkilere haber vereyim dışarısı Suriye,Türkiye arası geçiş kapısı gibi.
Gülüp elimi tuttu.
:Seni seviyorum Kaya.
Elimi tutan elini tuttum ve küçük bir öpücük kondurdum.
:Bende seni seviyorum. Herkesten her şeyden çok.
~Işıl~
:Ne!
Diyerek hemen ayağa kalktım. Bade! Bade uyanmıştı! Kaya'nın yanından fişek gibi geçip odaya daldım.
:Bade!
Bade korkarak bana döndü. Öyle bir bağırmıştım ki korkmakta haklıydı. Ona doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.
:Ay çok mu erken uyandım ben. Gerimi uyusam?
:Kapa şu çeneni gerizekalı.
Dediğim gibi ona sarıldım.
:Çok korktum Bade. Benim yüzümden sana bir şey olucak diye çok korktum.
:Korkma bak buradayım.
Bir abla gibi sardı beni kollarına.
:Bizde çok korktuk Bade çok şükür uyandın.
Batu kendini öne çıkarıp ellerini beline koydu ve sanki saçları çok uzunmuş gibi arkaya savurma hareketi yaptı.
:Dualarım ve ben bugünler için varız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~WELCOME TO KOLEJ~ (TAMAMLANDI)
RomantizmHadi ama nerden bilebilirdim ki okulun ilk gününden müdürün oğluna tekme atıcağımı!