PERRIE'S POV:
Jeg satt i stua med Zack på fanget. Han suttet på en av de mange kosedyrene sine. Det var en varm og fin dag ute og jeg så drømmende på den vesle sønnen min som satt der og lekte så fint.
Jeg ble revet ut av dagdrømmen av at mobilen ringte, så jeg la ned Zack og gikk for å ta den.
"Hello"
"Hey Perrie it's Miriam. I talked to the other girls and we decided to go watch a movie tonight. Wanna come?"
"Yeah sure. Sounds great" Det hørtes koselig ut.
"Awesome. We're meeting at Lydia's place at 4 so just meet is there then"
"Okay great. See you there," sa jeg og la på.Zayn kom inn i stua da jeg la på. "What was that all about?" spurte han og løftet opp Zack.
"I'm gonna watch a movie with the girls later. Could you look after Zack while I'm gone?" Zayn så litt forvirret ut da jeg spurte.
"Oh, well I was supposed to meet with the boys, but I guess I could bring him with me." Flott, det er bare fantastisk. Hva gjør vi nå da?
"Oh okay. Eh I could call my mother. I don't think she'll mind it if she's home," sa jeg og plukket opp mobilen igjen.
LYDIA'S POV:
Kino yay...
Det var det siste jeg ville nå. Ut blant folk og sitte i en mørk og kald kinosal, men en overdramatisk og uinterresant film. Kan jeg ikke bare bli hjemme i sengen?
Og hva er greia med all den reklamen? Kom igjen da! Nå stikker jeg snart viss ikke filmen starter nå.
Vi satt i setene våre og ventet. Det pleier vel ikke være så mye reklame? Men endelig startet filmen. Det var ikke mange folke her, bra, så vi fikk litt tid for oss selv. Det har sikkert noe med at det er siste visning og det er søndag. Premieren hadde vært værre det er sikkert, da hadde vi nok ikke kommet oss hjem på en stund...
Filmen var bra så langt, men det er ikke akkurat favorittsjangeren min. Skumle fantasyfilmer med sci-fi og action slår alt, men jeg overlever romantiske komedier også. Det var en ganske morsom film og skuespillerne var veldig gode, men jeg savnet fortsatt sengen min. Jeg kunne sett denne filmen fra under dynen min når som helst etter den kommer ut, men neida det er mye bedre å dra seg ut av senga og se den på kino...
HARRY'S POV:
Det kjentes bra med en guttekveld nå. Akkurat som i gamle dager...
Det var ikke egentlig det det skulle være da. Egentlig var det for å fæ litt privat tid til å skrive nye sanger. Det hadde ikke akkurat blitt så mye tid til det i det siste. Men på den korte stunden jentene hadde vært borte hadde vi faktisk kommet opp med mange gode ideer.
Så etter flere timer med låtskriving, eller ideer til låtskrivingen, var vi alle ganske utslitte. Dermed ble vi sittende å se på fotballkamp til jentene kom hjem. Og noen, hverfall ikke meg...ble litt vel ivrige av og til.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uff, jeg håper dere overlevde denne håpløse og patetiske delen.
Beklager virkelig!!!
Her går det leenge før jeg skriver og så klarer jeg ikke få til noe bedre enn dette.
Skal virkelig prøve å skrive oftere nå, men denne sommeren ble ikke som planlagt, så jeg beklager virkelig at jeg ikke har hatt tid.
Delene blir bedre fremover altså. Det garanterer jeg dere. Denne var rett og slett tragisk.
Men selvfølgelig så har jeg ingen ideer når jeg faktisk har tid til å skrive! Det er så typisk!
YOU ARE READING
NIALL HORAN'S GIRL: THROUGH THE DARK (BOK 3, NORSK)
FanfictionHva skjer etter Lydia's forsøk på å "ende alt"? Vil hun leve eller dø? Hvor er Rachel? Vil hun komme tilbake, like hel? Hvordan har Niall det oppi alt dette? Vil han noen gang få bryllupet sitt med Lydia? Dette vil bli nok en overraskende og dramati...