DEL 22: FESTIVAL

91 2 0
                                    

Nå er jeg litt sur på meg selv altså...
Det var absolutt ikke meningen å vente så lenge med å skrive og publisere. Men jeg har slitt med både dårlig tid, lite ideer og rett og skeet bare glemt det helt ut en stund.
Jeg sier alltid at jeg skal skrive mer nå osv...men denne gangen mener jeg det 100%.
Helt ærlig så har jeg mista motivasjonen litt for jeg føler det ble litt rot med denne historien. Sånå er planen først og fremst å finne en best mulig måte å avslutte denne på, og heller begynne på ny med en litt mer planlagt historie. Det blir noe mer på denne og altså, men "nåtiden" er snart ferdig tror jeg, så skriver jeg heller litt mer om hva som skjer noen år fram i tid. Har litt mer ideer til det tror jeg.
Hvis dere vil ha en egen bok til det kan jeg jo selvfølgelig gjøre det, men jeg tenkte som sagt at det ikke skulle holde på så alt for lenge framover nå.

Skjønner godt viss mange har hoppet av for lengst og ikke gadd vente/lese mer. Men jeg håper selvfølgelig at det ennå er noen lesere her❤❤
~~~~~~~~~~~~
LYDIA'S POV:
Tingen med Ilfracombe var at det er et lite sted ved sjøen. Hotellet ligger til og med utpå en klippe. Hvert år har de en filmfestival i Ilfracombe. Jeg visste ikke så mye om den annet enn at det var laget en slags flåte så folk kunne sitte ute på vannet mens de viste film med en av klippene som storskjerm. Dette virket veldig kult spør du meg. De andre syns tydeligvis også det for dagens program var å finne kostymer til ti personer.
På dagen var det nemlig parader og opplegg i gatene hvor alle kledde seg ut som figurer fra alle mulige slags filmer. Så det ble ikke noe problem å komme seg rundt usett idag.
LOUIS' POV:
Vi hadde gått ned i byen på formiddagen. Nå stod vi i gaten og så på en svær parade med folk utkledd fra alle mulige slags filmer og spill. Og de hadde ikke spart på kruttet for å si det sånn, bokstavelig talt, og kostymene var noen av de kuleste jeg hadde sett.
Jeg hadde kledd meg ut som Jack Sparrow fra Pirates of the Carribean filmene og syns jeg så ganske overbevisende ut for å være ærlig. Eleanour var en like overbevisende Elsa fra Frost filmen.
HARRY'S POV:
Spiderman drakten jeg hadde på meg var mer enn varm nok selv om det var ganske kjølig ute. Jeg må si jeg var ganske stolt av meg selv som klarte å lokke Miriam til å gå med et Green Goblin kostyme idag. Hun så litt merkelig ut, det skal jeg inrømme, men det var i alle fall ingen som kom til å kjenne henne igjen, og så matcher vi da.
Zayn og Liam fikk en eller annen syk idé om at de skulle kle seg ut som stesøstrene til Askepott. Ikke skjønte jeg hvordan de skulle klare å gå i kjole og sminke hele dagen, men de insisterte på det så da fikk det bare være sånn da.
Niall hadde fått tak i en Sulley fra Monsterbedriften drakt som måtte være ti ganger varmere enn min, men han pleide jo bli kald raskere enn meg. Lydia gikk for Medusa looken, og hun kledde slangehåret må jeg si.
Sophia og Perrie var Snøhvit og Askepott i noen kjoler som så ut som de var tatt rett ut fra filmene.
NIALL'S POV:
Vi var litt av en gjeng i så forskjellige kostymer alle hadde valgt. Vi hadde vært ute å sett på paraden som var skikkelig kul, vi hadde gått på restaurant og spist uten å bli gjenkjent, og nå satt vi ute på en av flåtene og ventet på at det skylle bli litt mørkere så filmen kunne spilles av.

NIALL HORAN'S GIRL: THROUGH THE DARK (BOK 3, NORSK)Where stories live. Discover now