HARRY'S POV:
Frieriet vårt var over alt på nyhetene. Sannsynligvis hadde alle hørt om det nå. Vi hadde allerede begynt å planlegge litt, felles bryllup stod øverst på den lista.
Det var en plan vi hadde hatt en stund, og nå kunne vi for alvor komme igang med planleggelsene siden alle var forlovet nå.
Wow det var rart å tenke på. Vi skulle alle gifte oss snart.
LYDIA'S POV:
Jeg stod på kjøkkenet og smørte noen smørbrød til lunsj. Lyden på mobilen stod på fullt mens Infinity spilte om og om igjen. Den var veldig bra, men det var ikke hovedgrunnen til at jeg hørte på den. Av en eller annen grunn ble guttene alltid så flaue når vi hørte på sangene deres. Spesielt de nye. Jeg likte alle sangene deres, men de var veldig kritiske til å la oss høre dem i tilfelle vi ikke likte dem.
Guttene kom inn en etter en, alle like overrasket og en smule "irriterte". De prøvde i alle fall, men det endte alltid med at de lo og spurte om jeg likte sangen. Mer enn en gang lekte jeg en gal fan og fikk dem til å le enda mer, før jeg også knakk sammen over bordet.
Etter en stund kom alle jentene ned samtidig, og vi spiste i stua mens Rachel og Zack lå på gulvet sammen.
"What is it with you girls, always coming in big flocks?" spurte Niall, med et overdramatisk uttrykk.
"Hrm helloo...what about me? I was down here all alone," sa jeg med et enda mer dramatisk uttrykk.
Niall lo. "Yes, that's because you're just weird." Alle lo, mens jeg lagde et utrolig falkst fornærmet uttrykk.
MIRIAM'S POV:
Jeg ble helt varm inni meg når jeg kikket bort på Harry. Han satt og smilte av noe Niall hadde sagt, det smilet som hadde gjort meg forelsket i ham fra begynnelsen av, og som hadde fått meg til å si "ja" uten å nøle et sekund. Det smilet blandet med den sære, men søte, latteren hans i tillegg til at han rett og slett var en herlig fyr, var det som ga meg frysninger mens vi satt her i stua.
Vi hadde stappet oss ned i sofaen, alle sammen, etter at vi hadde spist. Det var trangt, men koselig. Vi snakket og lo lenge, så litt på TV og spilte spill.
Etterhvert som det ble sent, gikk vi til sengs alle sammen. Niall og Lydia og Zayn og Perrie ble de også, akkurat som i "gamle dager".
Mens jeg lå der med hodet i den varme armkroken til Harry tenkte jeg tilbake på dagen. Det hadde vært utrolig koselig å ha alle samlet her. Det jeg tenkte mest på var samtalene vi hadde hatt mens vi spilte spill og koste oss. Bryllupet. Vi hadde ikke snakket så mye enda, men det vi hadde kommet fram til kom til å bli superbra.
"I can't wait to marry you, my angel." Harry sa akkurat det jeg tenkte på før øynene mine gled igjen og jeg sovnet.
YOU ARE READING
NIALL HORAN'S GIRL: THROUGH THE DARK (BOK 3, NORSK)
FanfictionHva skjer etter Lydia's forsøk på å "ende alt"? Vil hun leve eller dø? Hvor er Rachel? Vil hun komme tilbake, like hel? Hvordan har Niall det oppi alt dette? Vil han noen gang få bryllupet sitt med Lydia? Dette vil bli nok en overraskende og dramati...