NIALL'S POV:
Guttene sov i vårt hus, jentene i Harrys hus. Barna var hos besteforeldrene sine.
Bryllupsdagen var her.
Jeg var den første til å stå opp. De andre sov fremdeles, sikkert trøtte etter gårsdagens "korte" besøk i baren, men jeg hadde ligget her og stirret i taket et par timer nå og gadd ikke mer. Jeg gikk på kjøkkenet og hentet meg et eple før jeg gikk og satte meg i stua.
Jeg skrudde på TVen og ble sittende å se på et eller annet naturprogram ens jeg spiste eplet mitt. Da programmet var ferdig og de andre enda ikke hadde stått opp, bestemte jeg meg for å taeg en løpetur i skogen som lå rett i nærheten. Det var en fin runde der som jeg ofte pleide ta når jeg måtte klarne hodet litt, eller bare trengte litt trening.
Selv om det var tidlig på morgenen stod solen høyt på den skyfrie himmelen og en kjølig vind lekte i tretoppene. Det så ut til å bli en tørr og fin dag, noe som passet perfekt til et utebryllup.
LYDIA'S POV:
Klokken åtte ringte fem ulike alarmer rundt i huset. Jeg hoppet i en slitt kosebukse og en av Nialls t-skjorter før jeg gikk ned på kjøkkenet. Jeg var først ned, og begynte på en felles frokost til de andre komyouoghurt med masse bær og nøtter. Frukt, grønnsaker, det lille det var av sunne ting her i huset. Jeg må særiøst ta en alvorsprat med en viss bror/huseier/kakemonster. Bra jeg hadde tatt med litt mat selv.
Da vi hadde spist gikk vi i dusjen en etter en, mens resten gjorde klar en hel skjønnhetssalong i stua, pluss det største badet siden det også hadde det største speilet. Da Sophia var ferdig i dusjen som sistemann var alt forberedt og vi kunne begynne å gjøre oss klar. Det gjelder jo å være effektive når man skal gifte seg. Lurer på om de late guttene hadde klart å dra seg ut av senga i det hele tatt...
HARRY'S POV:
Jeg stod og smurte en brøskive akkurat idet Niall kom pesende inn døra.
"Where have you been?" spurte jeg.
"Out running, obviously." Niall tok en flaske med vann fra kjøleskapet og deiset ned i sofaen.
"Yeah, I can see that. You look like you just tried to out-run the flash or something, and failed...miserably."
"Nope, I did out-run him, I just decided to run past him like two or three times. Don't doubt me, I'm Superniall, you know."
"Right, understood. Well the n Superniall, maybe you could use your superspeed and get in the shower before us four snails are going to.
"Good idea, you snails do need a lot of time..." sa Niall og brukte den åpne hettejakken som kappe når han løp inn på badet.
"I'll just get on with the dirtywork and wake these other snails then," mumlet jeg for meg selv, mens jeg gjorde meg klar for den umulige oppgaven: vekke de andre.
~~~~~~~~~~~
Det gikk jammen fortere enn jeg hadde forventet, men jeg var i skikkelig skrivehumør idag.
Og sånn by the way, de superhelt greiene var faktisk ikke planlagt. Jeg tror jeg skrev det før jeg egentlig var klar over det... Men men, alt hjelper jo😆
YOU ARE READING
NIALL HORAN'S GIRL: THROUGH THE DARK (BOK 3, NORSK)
FanfictionHva skjer etter Lydia's forsøk på å "ende alt"? Vil hun leve eller dø? Hvor er Rachel? Vil hun komme tilbake, like hel? Hvordan har Niall det oppi alt dette? Vil han noen gang få bryllupet sitt med Lydia? Dette vil bli nok en overraskende og dramati...