| Joonas x Niko - Ensisuudelma |

190 11 6
                                    

~ Joonas Porko ~
Istun studion sohvan nurkassa, katselin mitä Aleksi, Niko, Joel, Olli ja Tommi tekivät. Heillä näytti olevan tosi hauskaa he testailivat eri ääniä miltä kukakin kuulostaa filtterin avulla, naurahdin hiljaa mielessäni ja lasken katseeni puhelimeen jonne oli kilahtanut todella monta viestiä. Viestit tuli exältäni Jeminalta, hän oli todella mukava, mutta hän jätti mut koska ei ollut valmis jatkamaan tulevaisuutta.

En ollut itsekkään ja pakko myöntää että tulevaisuus pelotti todella paljon, päätimme jatkaa Jeminan kanssa ystävinä ja se oli paras ratkaisu ikinä. "Jonsku tuu säki testaa näitä" Joel sanoo nauraen, pudistelen päätäni ja menen keittiöön keittämään kahvia sillä väsymys painoi silmäluomiani kiinni.

Kuulen askeleet ne olivat todella tutut ja aloin hymyillä välittömästi. "Mitä sä yksin täällä murjotat?" Niko kysyy, käännyn katsomaan häntä, kohtaan tuon upeat vihreät silmät ja niin täydelliset kasvot. "Mä tarviin omaa rauhaa ja siks mä päätin tulla keittää kahvia" selitän tuolle brunelle laulajalle. Niko nyökkää ymmärtäväisenä.

Niko kiertää kädet ympärilleni ja painaa päänsä olkapäälleni. "Ootko sä edes nukkunut moneen viikkoon tai tuntiin?" Niko kyselee huolestuneena, hän on söpö kun on noin huolestunut. "Oon mä joku 2 tuntii nukkunut" kerron tuolle. "Voi sua, haluutko sä tulla mun luo yökylään? käydään ulkona ja syödän hyvin" Niko ehdottaa. "Joo voin mä tulla" hymyilen.

"Kiva, mut sä meet nyt lepää tonne huoneeseen mä tuun sit herättää sut ku lähen kotiin nii nappaan sut mukaan" Niko selittää, ottaa multa kahvikupin ja saattaa huoneeseen. Käyn makaamaan ja hän istuu viereeni odottamaan että nukahdan. Nukahdan vihdoin ja yllättävän kauan nukuinkin kunnes tunsin pehmeät huulet otsassani.

"Jonsku joko sä alkaisit heräilee?" Niko kuiskaa hennolla äänellään. Availen silmiä ja kohtaan jälleen Nikon ihanat silmät, hymyilen ja vedän tuon viereeni. "Eiku meiän piti lähtee" Niko hihittelee. "Niin piti mut iski jäätävä halipula" hymyilen ylpeänä. "Ei varmana iskeny, sä halusit vaa jatkaa unias mun kaa" Niko vastaa. Totta.

Lähdemme Nikolle kun olin saanut itseni ylös sängystä vihdoin. "Mä mietin, että haluisitko sä lähtee mun kaa kattoo maisemia yhteen näköalapaikkaan?" Hän kysyy, nyökkään innostuneena ja lähden eteiseen todella nopeasti. "Jonsku illalla vasta, hassu" tuo toteaa. Naurahdan ja laitan kengät jalkaan ja takin ylleni. "Joo tottakai Nikoliinaseni" nauran. "Joonas mikä?" Niko kysyy nauraen.

"Nikoliinaseni" toistan ja nauran. "Vittu sä oot ihan super nero" Tuo naurahtaa painaa suukon poskelleni. "Kiitti mä tiiän" hymyilen ylpeänä ja pääsimme vihdoin lähtemään. Kävelimme Nikon kanssa puiston läpi jossa kaksi henkilöä olivat kielet toistensa kurkuissa ja sitten oli myös pari lasta jotka kiipeilivät ja nauroivat. Söpöt lapset.

Pääsimme perille, Niko avasi oven ja päästi mut ensin sisälle. Menen sisälle ja katselen ympärilleni. Nikon koti on aina todella upea ja puhdas, toisin kun mulla. "Mitä sä Jonsku mietit?" hän kysyy. "En mitään maata mullistavaa" totean ja käännyn Nikoon päin. Hän tarttuu lantiostani kiinni, tunnen punan nousen poskilleni, koitan peittää sen mutta tuo huomasi sen.

"Aaww söpö kun punastelet tolleen" Niko hymyilee ja silittää poskeani. "Enkä oo sun ei olis pitäny ees nähä mun punastumista" katson Nikoa edelleen ihan punaisena. "Heii toi on just tosi söpön näköstä en mä kestä, en oo koskaan nähny sun olevan noin punanen" hän selittää.

~ Niko Moilanen ~
Pääsimme Joonaksen kanssa kauppaan josta ostaisimme Nuudeleita, wokkivihanneksia, nakkeja sekä aamu- ja iltapalaksi jogurttia, ruisleipää, juustoa ja tottakai mehua sekä maitoa kahviin. "Mä voin kyl maksaa osan" Joonas sanoo vieressäni tutkien monia eri leipiä. "Älä turhaan kyllä mä maksan ihan kaikki" hymyilen lempeästi tuolle. "Eiku se on epäreiluu jos sä et anna mun ostaa mitään" Joonas toteaa "muka" vihaisena. Naurahdan tuolle ja suukotan tuota poskelle. "Ei se oo epäreiluu" vastaan tuolle pörröpäälle. "Aha" hän vastaa ja jatkaa matkaa hyllyjen välissä.

Hän on super suloinen kun on vihainen, etsin Joonaksen jonka löydän istumasta lattialle maitohyllyjen edessä. Alan nauramaan ja menen hänen luokse. "Mitä sä täällä höpsö istut?" Kysyn Jonskulta. "Istun vaan" se toteaa, oi että kun tuo on yli söpö. "Et sä voi siinä istuu, muitten edessä" naurahdan ja autan tuon ylös. "Nikoooo äläää mä istun nyt tässääää" Joonas marisee. "Eiku nyt mennään että keretään vielä tehdä ruoka ja käydä saunassa" Vastaan tuolle ja vedän Jonskun perässäni kassoille. "Sä oot liian ilkee Nikoliina" Joonas valittaa ja katsoo mua totisena.

"En mä oo ilkee, sä oot ku kiukuttelet tuolleen" Naurahdan ja katselen Joonasta ja maksan ostokset. Hän pakkaa kauppakassin, hymyilen ja kiitän kassalla olevaa naista. Otan Joonasta kädestä kiinni ja lähdemme autolle. "Sä oot tosi komee tiesitkö?" Tuo kysyy katsoessaan mua. "Niin oot säkin" vastaan ja istumme autoon jonka jälkeen lähdimme kotiini.

Hetken päästä pääsimme perille ja suuntasimme sisälle , jonkajälkeen purimme ostokset ja aloimme tehdä ruokaa. "Mä haluankeittää nuudelit niin sä paistat nakit ja noi wokkihommelit" Joonas ilmoittaa innoissaan, naurahdan ja annan hänen tehdä nuudelit. Tuo murskaa ne ja laittaa veden kiehumaan ja sujauttaa nuo kattilaan mausteen kera. "Sitten Jonsku odottaa ja sit maistan niitä" Tuo selittää niikuin 3 vuotias joka on innoissaan auttamassa äitiä ruuan teossa. Naurahdan tuolle.

"Mitä sä naurat mulle?" Hän kysyy ja katsoo mua söpösti, kuolen pian söpöyteen. "Noku sä oot ihan hassu mutta maailman ihanin ja söpöin tapaus koskaan" Selitän Joonakselle. "Jaa selvä millon on valmista?" tuo kysyy ja katsoo mua. "Voi Jonsku rakas ei vielä 20 minuuttiin" Hymyilen tuolle jolloin hän nyökkää ja maistaa nuudeleita.

Skip pari tuntia

Pääsimme Joonaksen kanssa näköalapaikalle, se oli suosikki paikkani ja halusin näyttää sen hänelle, tästä tulisi meille kahdelle todella rakas ja tärkeä paikka. Jäämme katsomaan Joonaksen kanssa toisiamme, hivuttauduin lähemmäksi häntä ja laitan käden tuon poskelle, Joonas laitaa käden reidelleni ja suutelen tuota hellästi, Joonas vastaa siihen ja syvennämme suudelmaa jonka jälkeen olimme toistemme kimpussa. "Mä rakastan sua" Kuiskaan Joonaksen korvaan. "Niin mäkin sua" Joonas kuiskaa korvaani. Hymyilen tuolle ja hän mulle.

Istumme vielä hetken kunnes lähdemme kotiin lämmittämään saunan. Pääsemme perille ja menin sitten laittamaan saunan, hän jäi oottaa sohvalle ja palaan tuon viereen. "Jonsku mitä me ollaan?" kysyn häneltä varovasti. "Haluisitko sä olla mun poikaystävä?" Joonas kysyy hymyillen, nyökkään ja katson tuota. Hyökkäämme suutelemaan toisiamme ja kaadumme sohvalle päällekkäin ja jatkamme suudelmaa kauan.

Siirrymme makkariin ja jatkamme suudelmaa. Pian meidät keskeyttää ovikello. "Mmm ei avata sitä ovee" Joonas mumisee suudelmien välistä. "No ei todellakaan, ehkä sitten myöhemmin voi tulla uudelleen" Hymyilen ja jatkan suudelmaa. Ovikello soi taukoamatta, joten jouduin mennä avaamaan oven. "Vihdoin sä tulit avaamaan oven" hätäinen Aleksi sanoo. "Hei mitä sä meinaat?" Kysyn häneltä.

"Sitä, että Joel, Tommi ja Olli joi ittensä ihan känniin ja mä tarviin apua et saan ne mun luo yöks" Aleksi selittää paniikissa. "No missä ne nyt on?" Kysyn katsoessani Allua. "Autossa, jouduin hakee ne baarista" hän sanoo. "Okei tota sun pitää nyt rauhottuu oikeesti, me autetaan sua Joonaksen kanssa" Hymyilen Aleksille ja hän kiittää jonka jälkeen menimme auttamaan tuota.

Autoimme Aleksia jonka jälkeen palasimme kotiin missä sauna oli jo lämpimänä ja valmiina, riisumme vaatteet ja suuntaamme lauteille suihkun kautta. "Voi olla etä pojilla on aamulla pää kipeänä" Naurahdan todetassani asian. "Se voi olla" Joonas nauraa ja heittää sitten löylyä ja hiljennymme. Nautimme lämmöstä ja toisemme seurasta.

——

Tässä olis teille ensimmäinen luku mun oneshottia🩷

Mun tarkoitus ei ole matkia ketään tällä kirjoitustyylillä :3

mutta nauttikaa silti <3

Where's The Exit || Blind Channel OneshotsWhere stories live. Discover now