0.1

235 23 64
                                    

Jeonghan

Üstümdeki takımı elimle düzeltip yavaşça evden çıktım. Çantam, dosyalarım her şeyim yanımdaydı sorunsuz bir şekilde gidebilirdim büroya. Bir süredir çalıştığım büroya yeni avukatlar gelecekti. Merak ediyordum yeni gelenleri.
Birde bazılarına düzeni göstermemiz bize vereceklerdi yardımcı gibi ama ben yardım istemekten nefret ederdim. Bana verilecek kişiye belli başlı kuralları söyleyip onu kendi başına bırakacaktım. Benim tarzım buydu daha doğrusu benim yapım buydu.

Yaklaştığım büroyla arabayı park etmek için bir yer aramaya başladım. İstediğim gibi bir yer bulunca hızlıca park ettim arabayı.
Arabadan inmeden çantamla dosyalarımı kolumun altına sıkıştırdım. Arabadan inip asansöre doğru yürümeye başladım.

Asansöre binip büronun katına basmıştım. İçimde tuhaf bir his vardı. Elimle yavaşça göğsüme vurdum hissin geçmesi için ama işe yaramamıştı. Büronun katına yaklaştıkça bu tuhaf his daha da artmaya başlamıştı. Asansörün durmasıyla hızlıca çıktım beni boğan asansörden ve hislerden. Kendime gelmek için başımı sağa sola salladım.

Kendimden emin adımlarla büroya girdim. Sanırım yeni gelenler çoktan gelmişti. Çünkü hepsi büyük gözlerle bana bakıyordu. Hepsini kafamla selamlayıp kendi masama ilerledim. Tabi beni gören Bay Kim

-Jeonghan buraya gelir misin? Seni yeni avukatlarımızla tanıştırmak istiyorum.

Dudağımın içini ısırıp yavaşça Bay Kim'in yanına gittim. Tekrardan yeni gelenleri selamlayıp gülümsedim. Gülümsememin sahte gözüktüğüne emindim ama bu beni ilgilendirmiyordu. Sonuçta yeni gördüğüm insanlarla hemen samimi olamazdım.
Gözlerimi yeni gelenlere çevirecekken Bay Kim tanıtmaya başlamıştı bile.

-Jeonghan, baştan sırayla tanıtıyorum sana. İlk olarak Kang Taehyun, Choi Beomgyu, Jang Woonyoung, Huh Yunjin ve son olarak Choi Seungcheol. Birde biliyor musun Seungcheol seninle aynı üniversiteden mezun.

Duyduğum isimle yere çakılmış gibi hissettim. Onun burada ne işi vardı? Gözlerimi dikmiş bir şekilde bana sırıtarak bakan bedene bakıyordum. Tüm sinirlerim gerilmişti onu görünce.

-Jeonghan iyi misin? Kitlendin kaldın Seungcheol'e.

-İyiyim Bay Kim sadece uzun zaman olmuştu görmeyeli.

-Hah o zaman şöyle bir haberim var sana daha çok vakit geçireceksiniz birlikte.

-Ne! Ne demek oluyor bu?

-Seungcheol ile senin ilgilenmeni istiyorum. En iyi avukatım bunu yapabilir değil mi?

-Evet yapabilirim Bay Kim.

-İşte benim tanıdığım Jeonghan bu. Hadi şimdi herkes işinin başına. İlgilenmemiz gereken davalar tek başına çözülemezler sonuçta.

Herkes Bay Kim'i onaylayıp bir yana dağılmışlardı. Bende bana sırıtan bedeni arkamda bırakarak masama geri döndüm.

-Jeonghan nasılsın uzun zaman oldu birbirimizi görmeyeli?

-İyiyim her zaman olduğum gibi.

-Sorduğun için sağol bende iyiyim Jeonghan. Hiç değişmemişsin biliyor musun?

-Değişmemi beklemen saçma insan doğduğunda neyse büyüdüğünde de odur.

-Seninle ilgili değişmeyen tek şey ne biliyor musun?

-Pek merak etmiyorum ama söyle bakalım yinede.

-Tatlı olman hala tatlısın.

Tüm hüclerim dediği cümleyle gerilirken hızlıca ona doğru döndüm. Tam arkamda elleri cebinde durmuş bana bakıyordu.

Law of Love //Jeongcheol//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin