[12.]- William

1.9K 64 22
                                    

Ma van Luke bulija így kicsit szenvedve kelltem ki az ágyból. A suli bulit átraktuk későbbre mivel a Dj akit ő akart le van pár hétre foglalva így várnunk kell.

A buli előtti időt el tv-ztem meg ettem szóval összességében nagyon értelmes volt a délutánom.

Elő keresek valami inget amit hozzá pedig egy nadrágot. Nem lesz ott Sarah, szóval igazábol tök mindegy, hogy mit veszek fel.

Motorral indulok. Nem csodálom. A kis házibuli óriásira sikerült. Valaki éppen a medencébe ugrik és hozzá 20-an felneveteknek.

Valaki már részeg akit igazából nem is ismerek és kétlem, hogy Luke ismerné.

- Hé haveeer- támaszkodik a részeg rám.
Kérdőn ránézek majd a kezét leveszem a vállamrol. Így persze elesik, de nem azért jöttem ide, hogy részlegekkek társalogjak.

- William - jön oda Luke és belém is karol, hogy bevigyen a házba - nem azért jöttél, hogy az udvaron álldogálj.

- Nekem ott jobb volt - morgom.
Belépunk a házba és a bárpulthoz (???) megyünk ahonnan rálátni konkrétan az egészre.

Na igen, elkezdtem forgolodni és meglátok valakit. Ugyan az az érzés kerít hatalmába mint akkor amikor meg láttam a fesztiválon. Vörös comb középig érő szoknyában volt. Addig bámultam Sarah-t mikor aztán rám nézett.

Elmosolyodott majd intett. Vissza intettem majd próbáltam az italokra koncentrálni, ami mondjuk eléggé nehéz volt, hisz egy tökéletes lány van tőlem 20méterre. Sőt igazából már csak 10. Vagy kevesebb.

- Jó napot tanár úr - mosolyog.

- Szia, nem is tudtam, hogy téged is meghívott Luke. - nézek le rá. Még támaszkodva és magasabb vagyok.

- Ő nem, de Nora meghívott.

- Értem, Liam? - kérdezem.

- Nem szereti ezeket a helyeket - néz körül. Valóban nem volt szép látvány, de a mellettem álló lány igenis annak számított.

Leul a mellettem lévő székre és fél oldalasan felém néz.

- Szia - jön oda egy nő mire Sarahnak össze szalad a szemöldöke.

- Hello - húzom le az italt.

- Arra gondoltam, hogy táncolhatnánk - mondja mire össze húzom a homlokom.

- Már bocs, de nem is ismerjük egymást - turok bele a hajamba.

- Hát megismerhetnél - kacsint.

Jézusom, ez a nő bolond.

- Később talán táncolhatunk - morgom - bocs, kérhetnék még egy ugyanilyet? - állítom meg a pultost. Rám fog férni ha ez a nő itt marad.

- Cotney vagyok - nyújtja a kezét mire megrázom.

- William.

Mikor megkapom az italt konkrétan azt is lehúzom.

- Nem lesz sok? - kérdezi.

- Nem - morgom.

- Hát jooo, igyál csak én elmegyek wc- re - áll fel majd elmegy. Ha koptatás ha nem, örülök, hogy elment.

- Mi volt ez? - kérdezi Sarah - múltkor még az én kezemet fogdozta.

- Tehetek róla, hogy nem látják? Nincs a kezemen hajgumi - mutatom fél mosollyal.

- Oooo, ez az én hibám? - kérdezi felháborodva.

- Hát, tulajdonképpen igen - bólintok.
Idegesen leveszi a kezéről az övét és felém nyújtja.

- Tessék tanár úr, hordani - néz rám szúrósan.

- Mindenképpen - mosolygok majd felveszem - de azt ugye tudod, hogy ezt a párok szokták csinálni? - kérdezem.

- Egyenlőre elégedjen meg ezzel, amúgy is maga ivott.

- Annyit nem is - rázom meg a fejem hitetlenkedve.

- Tessék ez a magáé - nyujtja felém a pultos a következő italt. Félve nézek Sarah-ra aki össze húzott szemmel méreget.

- Ez hányadik? - kérdezi.

- De nagy szád lett kislány - iszok bele az italba.

- Haha - húzza össze a szemét majd elmegy.

Szorakozottan nézek utána.

- Tesókám, te mit csinálsz? - nevet Luke.

- Mire érted? - kérdezem.

- Iszol és csajozol is, az igen William. Vissza tért a régi éned - bólogat elismerően. - legalábbis a részeg éned. Na lett hajgumid? Azt ne mond, hogy együtt vagytok - hitetlenkedik tátott szájjal.

- Még nem - állok fel majd a szememmel elkezdem keresni.

- Gyerunk pedofil - hesseget.

Remélem tetszetooos<3
Xx

Téged akarlak(✓)Where stories live. Discover now