- Hölgyem - nyítja ki az ajtót William mikor az étterem elé érünk.
- Micsoda úriember - lépek be mosolyogva az étterembe.
- Csak a szokásos - kacsint.
Mosolyogva William oldalába lökök mire megfogja a derekam és magához húz. Felnevetek majd hagyom, hogy vezessen.
- Ez lenne az önök asztala - mutat a pincér egy asztalra mire megköszönve leülünk. Miután kiosztották az étlapokat Williamre nézek aki a vállam mögé mered a semmibe.
- William? - billentrem oldalra fejem mire kizökken bámulásából. - minden okés?
- Persze - bólint.
Hátranézek, hogy megnézzem kit néz majd megakad valakin a szemem aki ránk...pontosabban Williamre néz szorakozottan.
- Ismered? - kérdezem, de mire válaszolhatott volna a nő ott termett.
- Hali - mér végig amint oda lép - Violet vagyok - nyújtja felém a kezét mire megrázom.
- Sarah.
- Jo kis barátnőd lett William - kacsint rá mire összevonom a szemöldököm és minden erőmmel azon vagyok, hogy felszivodjak.
- Van még valami amit közölni szeretnél? -vonja fel a szemöldökét William mire Violet félmosolyra húzza a száját.
- Ne aggódj nincs. Ezek szerint tényleg igazak a pletykák - néz rajtam végig.
Lesutom a szemem és ránézek Williamre aki már engem néz.
- Jobb lesz ha elmész - mondja Violetnek egy pillanatra sem megszakítva a szemkontaktust.
Violet felnevet.
- Szóval még nem jelentettek fel ez miatt - mutatott kettonkre - hát jo - vonja meg a vállát - sokáig - kacsint majd elmegy.
William fujtatva áll fel majd átsétál hozzám, felállok mire nyom egy puszit a homlokomra.
- Ő az exem - mondja majd utána néz - nem fog csinálni semmit csak féltékeny. Remélem.
*Pár óra múlva*
- Na megvagy elégedve a harmadik randival? - kérdezi rám sanditva a kocsiban William.
- Meg - vigyorgok.
- Negyedik randi is jöhet ezek szerint - fél mosolyra húzódik a szája.
Rákacsintok mire megforgatja a szemét.
- Kislány, az az én kacsintásom - háborodik fel.
Felnevetek majd egész utat végig beszélem teljesen felesleges dolgokkal, de legalább William nem unatkozik. Mikor haza érünk William kiszáll és kinyítja nekem az ajtót. Rámosolygok majd kiszállok és azzal a lendülettel magához húz. Keze körbe fonja a derekam és vigyorogva lenéz rám.
- Szeretlek, kislány - mondja mire egy sikongatást elnyomva mosolyogva válaszolok.
- Én is szeretlek - mondom majd közelebb hajol és az ajka hozzá ér az én ajkamhoz. Körbefonom a nyakát majd miután megcsokolt megfogja a kezem és elindulunk a bejárat felé.
Mikor belépünk a kicsik William ölébe ugranak. Mosolyogva nézem a jelenetet.
- Willaimot jobban szeretik mint téged hercegnő- nevet fel mögöttem Josh mire visítva hátrafordulok és átölelem. Napok óta nem volt itthon egy üzleti út miatt így jó volt újra látni. Nevetve átölel majd miután elhúzodik rám mosolyog és összekocolja a hajam.
Williamra nézek aki végzett a támadással majd feláll és megpuszilja a homlokom. Bemegyünk a nappaliba ahol nagymama és anyu is tv-t néznek viszont mikor meglátnak minket kikapcsolják a tv-t és Williamot invitálják, hogy üljön le. Aki engedelmesen leül majd elkezd beszélgetni.
Liamhoz feelfutok aki a gépe előtt ül és nem csinál mást csak bámulja néha meg pislog.
- Neked muszáj mindig ezt nyomkodnod? - kérdezem, mire rám emeli a tekintetét.
- Igen - válaszolja majd vissza is néz.
- Hát jó - vonom meg a vállam és leülök az ágyára, előveszem a polcról számára fontos kincset és elkezdem babrálni amire persze azonnal oda figyel. Kikapcsolja a gépet és sóhajtva felém fordul. Elmesélem neki az egész randit beleértve Violettet és beleértve az "uuuu" és "aaa" részeket amiket soha nem lehet kihagyni. A mesélésemet egy kopogás szakította félbe mikr Liam oda kapja a fejét.
- Ki az? - kiabál.
- William - válaszolja a hang mire elvigyorodok.
- Most ne gyere, pont rólad beszélünk - kiabálja ki Liam mire felnevetek és a párnánba furom az arcom.
- Remélem ki is magyarázol - suttogom Liamnek mire széles mosolyra huzodik a szája.
Remélem tetszetőőőős. Nagyon rég nem volt rész ne haragudjatok, de összeszedem magam és behozom az elmaradást. Emlékszem azt hiszem áprilisban azt számolgattam, hogy ha mindennap teszek ki részt 2 hétig akkor befejeztem a sztorit. Hát ebből nem lett semmi. És most, hogy nézem honapok ota nem volt rész. Viszont lettek más könyveim, szoval ha van kedvetek azt is olvassátok el<3. Kicsit féltem kirakni ugyanis ez az a sztori amit nagyon spokan szerettek és nem akartam elrontani úgy, hogy ezt a részt megirom csak nagyon rosszul. Értitek. Xx