[16.]- Sarah

1.7K 56 24
                                    

Nagyon jól sikerült a buli és szerintem elmondható pár embernek az "első csók" bulijának ugyanis a folyosón éppen egy pár smárolja egymást. Rámosolygok a csajra majd megyek tovább a menzára ahonnan a megrendelt üdítőket viszem be a tesi terembe. Noraval és Liammal igyekeztünk a legszebb ruhát kiválasztani.

Át veszem az üdítőket és inkább a kinti utat választom mert nem vagyok abban biztos, hogy az elözö páron még van ruha. Alkoholt mivel nem lehetett nem rendeltuk és max csak azok ittak akik hoztak magukkal.

- Szia, tudunk beszélni? - jön oda William mikor lerakom az üdítőket.

- Sok dolgom van - mondom.

- Például itt állni és várni, hogy valaki igyon? - kérdezi szórakozottan.

A mosolyomat próbálom vissza tartani.
- Van annál több is - nézelödöm.

- Hát jó. Ha ráérsz keress meg - mondja, majd elmegy.

- Persze, most is hagyjál itt - motyogom. Ezek szerint nem voltam túl halk mivel William felnevetett. Fenébe.

- Egyébként jól sikerült a buli - fordul hátra.

- Hát, köszönöm.

És eltűnik a tömegben. Legszívesebben össze esnék és bögnék, de én rendeztem a bulit szóval kitartonak kell lennem.
Mikor Matthewvel voltam együtt akkor ugyanez történt sokszor. Csak hát az nem az én bulim volt. Emlékszem mikor mindig konkrétan uvöltöttem a nevét a buliban. A mai napig nem tudni, hogy egy lánnyal volt e vagy wc-n vagy bárhol máshol. Nekem mindig azt mondta, hogy be izéljek már ott volt a közelembe csak beszélgetett. Én hülye meg bevettem. Eléggé manipulativ lány voltam, de ez mostanra már változott. Egyrészt Matthew miatt másrészt apa miatt.

A buli éjfélkor már kezdett kihalni így én is össze szedtem a földröl a szemetet Nora és Liam segítségével. Norával táncoltam és Liam legnagyobb örömére vele is.

- Segíthetek valamiben? - látok két lábat mire felnézek. William mosolyog lerám. És még van képe mosolyogni.

- Azt hittem már rég elment - motyogom.

- Nem, végig itt voltam. Nagyszerű buli.

- Köszönöm - szedek fel egy poharat majd beledobom a kukászsákba.

William is beállt a szemét szedésbe majd mikor végeztunk arra már mindenki elment.

- Rendben, hát sziasztok - mosolyog William.

- Viszlát - mondjuk kánomba Liammal és Noraval.

- Legalább a rucidat dicsérhette volna meg - forgatja a szemét Nora.

- Tök mindegy - legyintek.

Mivel nekem volt még egy kis elintézni valóm a menzásos nővel ezért Liam és Nora elindult hazafelé én meg még a menza előtt várakoztam.

- Szia - hallok meg valakit a hátam mögül.

- Jó estét - biccentek Williamnak.

- Szeretné veled beszelni - mondja, mire felvonó a szemöldököm. Ajajj Sarah, oké, hogy este van, de ki ne oszd.

- Miért pont most? Pár nappal ezelőtt mikor elkezdett levegőnek nézni akkor persze, nem beszélt. Megcsókolt 2x is. Ezt tudja kik csinálják? A párok. Magán van vagyis volt a hajgumim. Leutott egy palit aki hozzám szólt. És ezek után tudja mit csinált? Teljesen levegőnek nézett. - gördül le az első könnycsepp.

- De én csak megakartalak védeni- mondja.

- Ne kezdje ezt - nevetek majd beleturok a hajamba. - maga nem megakart védeni hanem szimplán megundorodott.

- Nem, nem dehogyis - lép közelebb mire kiteszem a kezem és megrázom a fejem.
Mély levegőt veszek, hogy valamennyire elmuljon a mellkas szorító érzés.

- Csak a maga figyelmét akartam mikor felvettem ezt a ruhát. Hogy hátha majd visszajön. Mert nekem maga igen is hiányzik. Maga meg ott hagyott. Hiába írtam magára, hibába kerestem, mindent hibába csináltam. Maga teljesen figyelmen kívül hagyta az egészet. Megcsókolt 2x is istenem - tör ki belőlem a zokogás és már levegő után is kell kapkodnom.

- Megakartalak védeni, nem akartam, hogy rólad szóljanak a pletykák a suliban - mondja.

- Vagy nem csak részeg volt és nem emlékszik mindenre?

- Mindenre emlékszem, de tényleg - mondja, de nekem már minden homályos.

Megkapaszkodom az asztalba majd hallom, hogy a konyhás nénik éppen most jönnek oda. A mellkasom iszonyúan szur és nem kapok levegőt. Levegő után kapkodom és mindenki próbál lenyugtatni és már ahhoz sincs erőm, hogy Williamtol elsétáljak aki mellém lépett és mondja, hogy nagy levegő, de azt is tompán hallom majd elsötétül minden.


Ez a rész nem igazán lett jó, de remélem tetsziik<3
Xx

Téged akarlak(✓)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora